SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. HISZPAŃSKIM K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. HISZPAŃSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. HISZPAŃSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym ( w j. hiszpańskim); odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy; możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania, na co dzień języka hiszpańskiego; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/HISZP
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 12.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
- uczestnictwo w rekrutacjach- tworzenie systemów motywacyjnych
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2017-10-13 - Wola Dalsza (podkarpackie)
- Aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług optycznych;- Obsługa klienta w zgodzie ze standardami firmy;obsługa branżowego programu komputerowego do sprzedaży i komunikacji;- Sporządzanie dokumentów zamówień i przyjęć towarów;- Dbanie o ekspozycję towaru i wygląd salonu;- Współpraca z optykiem i lekarzem okulistą- Dwie zmiany: 9-18; 15-21 (praca w soboty i niedziele)Kontakt: 58 531-19-44; e-mail: natalia.wysiecka (at) optykon.pl
OPTYKON Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Tczew (pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Koło (wielkopolskie)
pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
prace pomocnicze przy produkcji okien i drzwi, montaż, prace wykończeniowe
Technika Okienna P.H.U Rduch i Borek Sp.j. - 2017-11-16 - Gogołowa (śląskie)
codzienna współpraca i komunikacja z Klientem, podejmowanie działań zmierzających do utrwalenia pozytywnych relacji z Klientem, bieżące monitorowanie realizacji zamówień Klientówwspółudział w planowaniu i organizacji transportów do Klientów, współudział w nadzorze nad reklamacjami logistycznymi zgłoszonymi przez Klientów, bieżąca komunikacja, współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy, współudział w rozwoju nowych projektów produkcyjnych, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne bądź dla centrali
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków
Kawiarnia Ratuszowa Anna Dyduk - 2018-06-21 - Legnica (dolnośląskie)
tworzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, obsługa klienta, prowadzenie analiz środowiskowych; praca w godz. 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Brak danych[Praca na czas określony] : 01.02.2016 - 30.06.2016
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- naliza danych- przygotowanie dokumentów: prezentacji, ofert- obsługa zamówień internt.- wsparcie działu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-08-29 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Naprawa uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współdziałanie z firmami serwisowymi
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sklepu internetowego, nadzór nad procesem wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pajęczno (łódzkie)
obsługa zamówień w sklepie internetowym, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż art. spożywczych
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIOLA SIEGMUND - 2016-08-23 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Młokicie (opolskie)
- opracowywanie receptur nowych odmian materiałów polimerowych, - prowadzenie badań związanych ze zmniejszaniem stopnia palności tworzyw,- badanie procesów modyfikacji tworzyw, - prowadzenie prac o charakterze badawczo-rozwojowym z zakresu wytwarzania, przetwarzania i recyklingu materiałów polimerowych.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pozukiwanie i obsługa klientów na rynku zachodnim i wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Źródła (dolnośląskie)
Bieżące przeglądy, konserwacja, naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych, nadzór nad stanem technicznym i prawidłową eksploatacją środków transportu wewnętrznego, prowadzenie zapisów z awarii i usterek.Pracodawca oferuje bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, pakiet Multisport, bony z ZFŚS), stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Osoby zainteresowane ofertą pracą proszone są o aplikowanie poprzez stronę internetową firmy http://primavega.com.pl/pl/jobs lub o kontakt osobisty w siedzibie firmy oraz telefoniczny.
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Prowadzenie eksploatacji urządzeń instalacji w obszarze branzy sanitarneji ogólnomechanicznej obejmującej min infrastrukturę wodno-kanalizacyjną, wody lodowej, chłodniczą, gazu sieciowego, propanu i gazów technicznych, przygotowywanie dokumentów przetargowych oraz umów w zakresie kompetencji, występowanie o warunki techniczne przyłączen ie oraz zm ianę , nadzorowanie pracy podległego zespołu firm zewnętrznych, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanym z zakresem działania stanoiwska i ich bieżącą aktualizację. Miejsce pracy: Dział Głównego Energetyka i Eksploatacji Wrocław Kontakt telefoniczny: 71 3205-131Oferta w saloi: D
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków będzie należało przygotowanie listów przewozowych, odpisywanie na maile np. z informacją o statusie przesyłki pomaganie przy przygotowanie i wydawanie paczek oraz przygotowaniu aukcji internetowych. Rejestracja zwrotów lub wymian. Odbieranie telefonów i kontakt z klientem. Zapraszamy osoby ambitne, odważne, z nowatorską myślą, które chciałby pracować w młodym kreatywnym zespole.
Multi -Trade Joanna Lehmann - 2018-03-28 - Zasutowo (wielkopolskie)
aktywne poszukiwanie klientów, sprzedaż logo do samochodów (głównie telefoniczna)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ruda Śląska (śląskie)