SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Albertów oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
Data publikacji: 2016-05-27
Lokalizacja: Albertów (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-165 Albertów 69, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Albertów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lipie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, teologiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), teologiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia:wykształcenie średnie / wyższe w zakresie technologii żywności, chemii, biologii, mikrobiologii, inżynierii produkcji itp.
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
42-165 Albertów 69, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: kłobucki
Gmina pracodawcy: Lipie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Albertów
Adres strony pracodawcy: www.jamar.pl
Numer budynku pracodawcy: 69
Profil działalności pracodawcy: Zakład Produkcji Spożywczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 27.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, kontrolowanie aktualności badań lekarskich, tworzenie regulaminów organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Czernin (pomorskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
pOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE nIEMIEC, KONTAKT Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, SPRZEDAŻ NA TERENIE NIEMIEC JAJ, KLIENCI ROZMAWIAJA W JĘZYKU TURECKIM I ANGIELSKIM
PPH KAYIK SP. Z O.O. - 2017-01-25 - Trzebiechów (lubuskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Składanie /odbiór ofert pracy oraz oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy, opieka nad pracownikami tymczasowymi w zakresie uzgodnienia czasu oraz miejsca pracy, pilnowanie daty ważności zezwoleń n apracę oraz dokumentów pobytowych (wizy).Miejsce pracy: Wrocław, praca zdalna3/4 etatu, dyspozycyjność 7:30-17:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- Układanie nawierzchni poliuretanowych oraz traw sztucznych. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa do 100%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia na wskazanym stanowisku pracy. Dobra znajomość obsługi maszyn (natryskarka, układarka). Mile widziane prawo jazdy kat. C. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (10:00-19:00) (Tel. 502-299-837) lub e-mail: monobetbobrowniki (at) interia.pl
MARIAN ANDRZEJEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MONOBET" - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
analiza planów produkcyjnych, monitorowanie dostaw, składanie zamówień do dostawców
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów z branży budowlanej, kontrahentów ze wschodu (pozyskiwanie pracowników fizycznych, wykwalifikowanych, a także firm ze Wschodu, aby inwestowały, budowały w Polsce), praca na umowę zlecenie (84 godziny w miesiącu), dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku, w okresie późnijeszym istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientem; przygotowywanie i wystawianie faktur; sporządzanie sprawozdań itp.; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
KING JOANNA STANIUK SOMMER - 2017-08-22 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodny
FIRMA BUDOWLANO-DROGOWA "PRASBET" SPÓŁKA JAWNA WOJCIECH HILGER, MICHAŁ SZULC - 2017-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
Doradztwo i sprzedaż pakietów zdrowotnych dla firm.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska/przyrody zawartych w Statucie PKPK. Prowadzenie postępowań w sprawach usuwania drzew i krzewów oraz wymierzania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew, ich zniszczenie bądź uszkodzenie. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Rejestracja, dokumentowanie stanowisk występowania cennych tworów przyrody w systemie informatycznym GIS. Przestrzeganie przepisów prawa oraz bieżący monitoring zmian legislacyjnych z zakresu ochrony środowiska. Inicjowanie i realizacja projektów w zakresie wykonywania czynnej ochrony środowiska PKPK. Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie, a także uczestnictwo w prowadzeniu badań naukowych na terenie PKPK. Współpraca, wymiana doświadczeń z placówkami naukowymi (UW w Białymstoku, Politechnika Białostocka, IBS, IBL), nadleśnictwami Puszczy Knyszyńskiej, Parkami Krajobrazowymi i Narodowymi oraz innymi organizacjami w zakresie ochrony środowiska. Udział w pracach na rzecz edukacji przyrodniczej, merytoryczna praca nad tematycznymi wydawnictwami przyrodniczymi. Przygotowywanie rocznego planu pracy oraz bieżące wykonywanie sprawozdawczości w tym zakresie. Współpraca z działami: ochrony przyrody, turystyki i rekreacji, edukacji, ochrony krajobrazu wartości historycznych i kulturowych, strażnikiem Parku. Inne bieżące zadania zlecone przez dyrektora Parku.
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-09 - Supraśl (podlaskie)
Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym, zapewnienie szkoleń rodzinom zastępczym, pomoc i wsparcie osobom sprawującym pieczę, ocena okresowa dzieci, itp.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE - 2018-02-08 - Wieliczka (małopolskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert, zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-24 - Lubasz (wielkopolskie)
Projektowanie i testowanie transformatorów dużej i średniej mocy, optymalizaja rozwiązań - projektowych, koordynowanie i raportowanie procesu produkcyjnego, praca w międzynarodowym środowisku. Kontakt z klientami ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa programu TETA, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży, zamówień, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, odbieranie korespondencji z Sekretariatu Spółki.
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2016-08-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Krobia (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klientów eksportowych,- Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- Zarządzanie bazą danych,- Podtrzymywanie relacji handlowych.
KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Łozienica (zachodniopomorskie)
kontrola jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych; nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji; analizowanie systemów pomiarowych; audyt wyrobów gotowych; prowadzenie dokumentacji jakościowych; analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych; wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista w Krajobrazowym Parku Krajoznawczym
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kłopot (lubuskie)
Zapoznanie z przepisami bhp, zapoznanie z zasadami ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Kuratorium Oświaty w Opolu.Zapoznanie z dokumentacją wytwarzaną w wydziale, prace kancelaryjno-biurowe. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami z zasadami BHP, ergonomii i ochrony środowiska oraz udzielanie pierwszej pomocy. Pobieranie materiału do produkcji okien, obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien. Obrabianie materiałów, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV). Czytanie rysunku technicznego w języku angielskim
Job Office Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naliczanie, sporządzanie i dekretacja list płac dla pracowników; naliczanie składek ZUS i zaliczek podatkudochodowego od osób fizycznych (sporządzanie co miesięcznych raportów rozliczeniowych ZUS, sporządzanie deklaracji PIT-4, PIT-11 itp.); obliczanie stawek godzinowych na podstawie kart pracy, rozliczaniekosztów wynagrodzeń; prowadzenie spraw kadrowych: ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, zgłoszeń do ZUS; sprawozdawczość wewnętrzna; kontrola stanu należności i zobowiązań, kontrola kompletności i rzetelnościdokumentów; księgowanie wyciągów bankowych i przygotowywanie raportów i analiz;
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PEFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich.
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)