SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programów eurpoejskich (POKL, POWER); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przstępstwa umyślne, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 22.11.2016
Oferta pracy ważna do: 29.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA W DZIALE WYPOŻYCZALNI MASZYN BUDOWLANYCH, OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS WYDAWANIA MASZYN ORAZ PRZYJMOWANIA WYNAJĘTYCH MASZYN, OBSŁUGA KOMPUTERA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZDAWCZO - ODBIORCZYCH, OBSŁUGA MASZYN Z WYNAJMU OD STRONY ICH CZYSTOŚCI I STANU TECHNICZNEGO (MYCIE MASZYN, PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE DROBNE NAPRAWY).
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontrolowanie zgodności kont, nadzorowanie przychodów i rozchodów. Generowanie zapisów księgowych. Obsługa klienta w zakresie należności finansowych (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Komunikacja z działami sprzedaży, oddziałami fabryk i innymi pracownikami w celu rozstrzygania sporów z klientami (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 4119 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 do 30.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe biznesowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość programu 1C 8.2 Enterprice (program w języku rosyjskim). Wymagana biegła/zaawansowana znajomość języka rosyjskiego/angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
SIRIO-POL-spółka z.o.o. - 2018-02-21 - Besko (podkarpackie)
Sprzedaz art. spożywczo - przemysłowych
Firma Handlowo Usługowa"NIKO" sp. j. - 2017-04-24 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń dodatkowych, rozliczanie czasu pracy pracowników,sporządzanie deklaracji ZUS i PIT sporządzanie umów o pracę i pozostałych dokumentów związanych z zatrudnieniem, wystawianie zaświadczeń prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie raportów i zestawień.
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Dębica (podkarpackie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta (telefoniczna), sporządzanie raportów, bieżąca obsługa zleceń, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi firmy.
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa sieci informatycznych, strony internetowej, wdrażanie,opracowywanie dokumentacji, przygotowywanie nowych rozwiązań (oferta dla osób bezrobotnych po 30 roku życia).
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów na terenie Srbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami , nadzór sprzedaży i zamówień, znajomość rynku sprzedaży owoców i warzyw, wyjazdy do Serbii
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Koziel (mazowieckie)
Usuwanie awarii oraz naprawa maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami, podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń, zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac, współpraca z liderami produkcji, umiejętność sprawnego diagnozowania maszyn i szybkiej reakcji na zaistniałe problemy
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-09-21 - Żabno (małopolskie)
Obsługa maszyny do cięcia pianki.
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2017-08-04 - Myjomice (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w terenie, praca na oprogramowaniu MAPA SG, pomiary GPS; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie- geodezja lub budownictwo, znajomość obsługi programu Auto-Cad; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP, posiadających II profil pomocy oraz spełniające wymagania pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lubliniec (śląskie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
-kontakt z urzędami - prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem obcjokrajowców
Hegelmann Transporte Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
Doświadczenie w dziale kadrowym, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy); jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-01-26 - Słupsk (pomorskie)
raportowanie produkcji w systemie komputerowym, koordynowanie transportu, zarządzanie materiałami pomocniczymi, wystawianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
dbanie o pozytywny wizerunek i ciągłość pracy oddziałów KONKRET Sp. z o.o., wsparcie merytoryczne w sprzedaży, monitorowanie pracy podległych biur, rozliczanie podległych biur (praca na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego)
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-06 - Piastów (mazowieckie)
opracowywanie i realizowanie planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnwgo i hurtowego, sporządzanie faktur, paragonów, W-Z,
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chorzów (śląskie)
Murowanie, zbrojenie, szalunki i stawianie ścainek działowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Władysław Kreczyński - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)