SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,wykształcenie średnie lub wyższe,staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw,w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,umiejętność obsługi komputera,predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt:wykształcenie wyższe,min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z IT,umiejętność konfiguracji sprzętu PC i urządzeń peryferyjnych,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji aplikacji biurowych, w szczególności MS Office,bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji systemów operacyjnych z rodziny Windows,znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point),brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 19.03.2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni,Kserokopie świadectw pracy,Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,Oświadczenia kandydata ( własnoręcznie podpisane) o : posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kompleksowej dokumentacji przetargowej. Monitorowanie zamówień publicznych, weryfikacja i analiza dokumentacji przetargowej. Analizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnym, przygotowywanie pism z zakresu postępowań przetargowych, redagowanie pytań. Przygotowywanie ofert przetargowych, administrowanie dokumentami przetargowymi. Archiwizacja dokumentów przetargowych.
TOMED Zaopatrzenie Medyczne - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczawnica (małopolskie)
Wykonywanie testow funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnosciowych tworzonego oprogramowania,-odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, -identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur fimy i stosowanie ich adkewatnie do sytuacji,
EPAM Systems Poland - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
organizacja pracy zespołu konserwatorów w celu utrzymania zasobów spółdzielni mieszkaniowej w przepisowym stanie; praca w godzinach 7-16.00 poniedziałek, 7-15.00 wt-czwartek, 7-14.00 piątek;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BOGATYNI - 2018-06-26 - Bogatynia (dolnośląskie)
- obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych- realizacja zamówień- kontakt handlowy z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowo pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie ENOVA, naliczanie wynagrodzeń zgodnie z zasadami kodeksu pracy i regulaminów wewnętrznych, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, sprawozdań oraz dokumentów rozliczeniowych (m. in. PIT, ZUS, GUS, PFRON), rozliczanie umów cywilnoprawnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"HIGIENA SYSTEM" SP. Z O. O. - 2016-02-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza i integracja zamówień w systemie. Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych. Organizowanie dostaw do klienta. Kontakt z klientem i zakładami.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
Analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych, przygotowywanie kosztorysów
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2018-07-09 - Połomia (śląskie)
prowadzenie kadr, sporządzanie listy płac, prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Gimnazjum Nr 14 - 2016-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie procesu rekrutacji- obsługa formalno- prawna dot. przyjęć do pracy- kierowanie pracowników na badania lekarskie- kierowanie pracowników na szkolenia stanowiskowe oraz dotyczące bhp
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-09-01 - Dęblin (lubelskie)
Przygotowywanie terenu pod budowę, instalacje wodne, kanalizacji, elektryczne,gazowe, fundamenty,budynki,montaż przydomowych oczyszczalni ścieków, szamba. Dbanie o ład i porządek na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pniewo (wielkopolskie)
Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa kelnerska gości.Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w Dźwirzynie, również w weekendy.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-02-28 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności: znajomość rynków Europy Wschodniej(branża rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe min 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy. B , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, negocjacje handlowe, prowadzenie rozmów, oferowanie i przyjmowanie ofert, uczestnictwo w spotkaniach handlowych, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej, branża (rekrutacja pracowników). Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Lublin (lubelskie)
Współtworzenie strategii działań e-marketingowych firmy - badanie efektywności działań, praca nad wzrostem konwersji, praca z narzędziami typowymi dla e-marketingu oraz narzędziami analitycznymi, obsługa CMS: dodawanie zdjęć, modyfikacja opisów, konfigurowanie i modyfikowanie produktów, obsługa portali społecznościowych/aukcji Alllegro, kontakt tel i e-mailowy z klientami/kontrahentami, praca nad aktualnie realizowanymi projektami oraz wsparcie działu IT.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych
Ceramika NOWA GALA S. A. - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
praca w dziale handlowym, wystawianie dokumentów magazynowych takich jak WZ, RW, PZ, obsługa klientów.
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)