SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANEGO W URZĘDZIE PRACY W SŁUPCY. Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANEGO W URZĘDZIE PRACY W SŁUPCY.
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych- realizacja zamówień- kontakt handlowy z klientem
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych- realizacja zamówień- kontakt handlowy z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANEGO W URZĘDZIE PRACY W SŁUPCY.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Data zakończenia pracy: 09.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
Piastów 2, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: słupecki
Gmina pracodawcy: Słupca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupca
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji reklamowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 20.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:•przyjmowanie i wydawanie materiałów do produkcji,•obsługę systemu magazynowego,•wystawianie dokumentów magazynowych,•zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i rozliczeń magazynowych w systemie informatycznym,•kontrola i optymalizacja procesów magazynowych,•zapewnienie sprawnego przepływu materiałów wewnątrz zakładu,•dbanie o poprawność prowadzonej dokumentacji magazynowej z uwzględnieniem dokumentacji dotyczącej przepływu materiałów,•zapewnienie zgodności stanu magazynowego z systemem,
CYNKOMET Sp. z o. o. - 2017-11-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa zamówień zagranicznych (Wschód), nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad procesem przygotowania zamówień
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Runów (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Struganie elementów drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Mroczeń (wielkopolskie)
Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną srodowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-01-27 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
Specjalisty administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
praca jako specjalista ds. obsługi imprez
USŁUGI GASTRONOMICZNE MAŁGORZATA ŁUKASZYK - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów przez internet
Virtual Solutions Monika Nowak - 2016-09-27 - Miechów (małopolskie)
kierowanie samochodem z naczepą, załadunek rozładunek zrąbek
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Żuromin (mazowieckie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS itp., częściowe prowadzenie spraw kadrowych.Praca w przedziale czasowym 7-20, mile widziane osoby niepełnosprawne.
"SYSTEM" BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE KAZIMIERZ DUBAS - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji i czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie list płac, deklaracji;
PASO-TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Pabianice (łódzkie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
praca w systemie dwuzmianowym w godzinach od 07:00 do 21:00; pracownik działu SERWIS
CASTORAMA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prezentowanie produktów i usług, udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-10-30 - Żary (lubuskie)
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych, części zamiennych, materiałów. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji/umów za pomocą narzędzia ICNPA. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
Do zadań specjalisty w zakresie psychiatrii Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Koszalinie należy przeprowadzanie badań oraz wydawanie opinii zgodnie z zarządzeniem MinistraSprawiedliwości z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS.2016 r.76).
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-11-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań itp. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Suwałki (podlaskie)
jw
SKŁAD TECHNICZNY Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem bezpośrednim i telefonicznym, obsługa specjalistyczna klientów w poszczególnych działach sprzedaży, uzupełnianie asortymentu na podstawie produktów dostępnych w wewnętrznych magazynach firmy oraz dostępnością u dystrybutorów, koordynacja nad wprowadzaniem do oferty sklepu nowego asortymentu.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Tychy (śląskie)