SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU HISZPAŃSKIM (AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU HISZPAŃSKIM (AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU HISZPAŃSKIM (AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1, zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem w języku hiszpańskim (połączenia wychodzące), koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Atrakcyjny system premiowy, benefity. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/HI/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.11.2016
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 22.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej- umiejętność korzystania z Gdańskiej Platformy Edukacyjnej- dbałość o sprawny obieg dokumentów- obsługa poczty elektronicznej- archiwizacja dokumentów
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej-sporządzanie ewidencji czasu pracy sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS, rozliczanie czasu pracy kierowców-dofinansowania,refundacje oraz wpłaty do PFRON, legalizacja pracy cudzoziemców, podróże służbowe do: Łódź, Sieradz, Wrocław
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2017-01-26 - Wieluń (łódzkie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
W/g stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Siemiatycze (podlaskie)
Przygotowanie i prowadzenie działań marketingowych, badanie potrzeb klientów, trenerów rynkowych, konkutencyjnych produktów, monitorowanie i analizowanie rynku, konkutencji oraz rekomendowanie zmian, poszukiwanie, wdrażanie nowych pomysłów i trendów marketingowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
"POLI-ECO" Sp.zoo Tworzywa Sztuczne - 2016-05-02 - Żary (lubuskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami, często rosyjsko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów, współpraca z rosyjsko i anglojęzycznym personelem.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie min. 3 lata, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów, umiejętność obsługi komputera, analizy i prognozowania sprzedaży, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie części samochodowych na aukcjach internetowych- portal Allegro
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Piekoszów (świętokrzyskie)
prace ciesielskie na budynkach, biurowcach, blokach
"CHMURA BUDOWNICTWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Wolbrom (małopolskie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa kadrowo płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, korekt ZUS, rozliczenia z PFRON , znajomość przepisów prawa pracy,ubezp.spol. podatkowych
PROFIL Spółka Jawna - 2016-02-09 - Wojkowice (śląskie)
Kontakt tel:502209328.Praca na 1zm. 7-15 lub 8-16.Miejsce pracy Targanice jw.lub Kęty ul.Fabryczna 15a.Obsługa komputera,wystawianie faktur,sprzedaż wysyłkowa,praca na magazynie,pakowanie-rozpakowywanie paczek,drobne prace ślusarskie,czyszczenie słupków.
P.H.U. STAL-BRAM Maria i Łukasz Biczak s. c. - 2016-01-07 - Targanice (małopolskie)
jw.
MULTI-COLOR WARSAW POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bronisze (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych,
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Nowy Targ (małopolskie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty handlowej, budowa i utrzymanie relacji z kontrahentami, dbanie o wizerunek firmy, bieżący raport wyników pracy
Ekopol Górnośląski Holding SA - 2018-01-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: rekrutacja pracowników z Ukrainy, tworzenie analiz i raportów na potrzeby firm związane z zatrudnieniem cudzoziemców, dobór pracowników na odpowiednie stanowiska pracy, znajomość środowiska internetowego WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - studia ekonomiczne nemadżer, minimum 6 miesięcy doświaczenia jako specjalista ds. rekrutacji, znajomość programu Ms Office, umiejętność pracy pod presją czasu, biegła znajomość języka ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Lubliniec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
kucharz
Karczma Mazurska Stefan Chmielewski Ostróda - 2016-06-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem I zmiana od 07.00Wynagrodzenie 13 zł /godz + premia Praca na teranie całej Polski w szczególności w okolicy 100km od siedziby.
P.U.H. "DĄBROWSKI" Dąbrowski Józef - 2017-01-23 - Wikrowo (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów firmy.Koordynowanie procesu realizacji zleceń.Organizacja procesu logistycznego.Współpraca z dostawcami.Optymalizacja procesów zakupowo - logistycznych.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bengalskimi, obsługa mailingu z klientami Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie pracy doradców klienta, koordynowanie działań związanych z towarowaniem, towarowanie stoisk, realizacja operacji sklepowych
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad pracą wydziałów produkcyjnych. Zamawianie materiałów i narzędzi do produkcji. Ustalanie harmonogramów wykonania zleceń.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ciepielów (mazowieckie)
praca w biurze rachunkowym (program OPTIMA)
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierzów (małopolskie)