SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Nowy Targ oferta pracy Krystian Żak Blue Education
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 200 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Data publikacji: 2018-08-10
Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)
Pracodawca: Krystian Żak Blue Education
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 12
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
stawka godzinowa 200,00zł/h, ok. 12 godz/miesięcznie
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ogranizacja pracy własnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy: Krystian Żak Blue Education
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 14
Nazwisko osoby zgłaszającej: Adrianna Zaczkiewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)
analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków na zadania z zakresu efektywności energetycznej w ramach funduszy zewnetrznych w tym krajowych i UE, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych na zadania z zakresu efektywności energetycznej, przygotowywanie audytów energetycznych, przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów z zakresu efektywności energetycznej, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynujacymi podział środków z UE i krajowych, monitorowanie realizacji zadań z zakresu efektywności energetycznej finansowanych z funduszy UE i krajowych oraz ocena ich wykonania, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z realizacją powierzonych zadań. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
współpraca i wsparcie kluczowych klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów z rynku, w tym również klientów zagranicznych, ofertowanie, przygotowywanie umów, udział w spotkaniach, reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy, pielęgnowanie dobrego wizerunku firmy na rynku, analizowanie działań konkurencji
FIRMA DOLECKI ARKADIUSZ DOLECKI - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)
Składanie zamówień na papier, kontrola przeglądarki, rezerwowanie paieru na zlecenie produkcji, tworzenie zleceń zewnętrznych i wewnętrzynych przerobu surowca
Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o - 2016-05-13 - Wyszków (mazowieckie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Montaż, demontaż, ustawianie, naprawa i składanie maszyn do przemysłu spożywczego.
FDPm Food Dosing Packing Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
-
Firma Handlowo-Usługowa NEO Tomasz Kurek - 2017-06-22 - Maksymilianów (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży (telemarketer).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem w języku angielskim, portugalskim, hiszpańskim. prowadzenie rozliczeń klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Naliczanie płac, prowadzenie kadr i spraw administracyjnych, wsparcie działań BHP.Rozliczanie ZUS, opieka nad ZFŚS.
SCANRAD Sp.z.o.o. - 2016-10-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Nałęczów (lubelskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy oraz koordynowanie ich pobytu i zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Chojnice (pomorskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru pracowników, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystując ich zalety i ograniczenia, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika
DIAL ALPAY DIKMELIK - 2018-08-01 - Chorzów (śląskie)
-Sporządzanie list płac,-Sporzadzanie umów zleceń,-Rozliczanie obcokrajowców,-Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,-Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich,-Obsługa Płatnik,-Kontakt telefoniczny 608 884 527
OLIBRO.pl Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów. Optymalne planowanie transportów. Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej. Kontrola jakości danych w systemie SPEED. Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów. Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Dziąłania marketingowe firmy: promowanie produktów i usług z oferty firmy realizowanie projektów marketingowych poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług prowadzenie analiz i badań rynku – w tym działań konkurencji, i innych działań mających wpływ na wizerunek firmy, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych, organizacja targów i innych imprez wystawienniczych, obsługa strony www, itp.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa działu kadr i płac.
PERFEKTO Jolanta Pietras - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krapkowice (opolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do systemu, współpraca z działem księgowości, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji oraz poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie raportów, zestawień na potrzeby firmy, kontakt z dostawcami i kontrahentami urzędami- głównie telefonicznie i email, dbanie o przestrzeń biurową i przygotowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoców i warzyw) na rynek Azerbejdżanu, monitorowanie sprzedaży, kontrola nalezności
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łosice (mazowieckie)
dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna i Żodynia, doświadczenie zawodowe wymagane min. 2-3 lata
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
sprzedaż płyt styropianowych,pozyskiwanie odbiorców:hurtowni,składów budowlanych,monitorowanie rynku,raportowanie,windykacja
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp.zo.o. - 2016-09-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Chełm (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizacja zadań wynikających z dokumentów normujących działalność ewidencyjną jednostki; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami osobowymi, administracja i zarządzanie, prawo administracyjne, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Pracy, obywatelstwo polskie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy w tym umiejętność pracy pod presją czasu
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-03 - Lubliniec (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych; obsługa platform zakupowych; dostarczanie przyrządów na kopalnie; pozyskiwanie zleceń; miejsce pracy - obszar woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Tychy (śląskie)