SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Borzęcin oferta pracy Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie

Stanowisko: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 500 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Data publikacji: 2017-07-11
Lokalizacja: Borzęcin (małopolskie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-825 Borzęcin 591, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borzęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Borzęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku: Bezpieczeństwo i higiena pracy.
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
32-825 Borzęcin 591, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Borzęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borzęcin
Numer budynku pracodawcy: 591
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 11.07.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
promocja rozpowszechnianie usług turystycznych na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, realizacja przyjętych zamówień turystyki indywidualnej i grupowej na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, sprzedaż biletów komunikacji międzynarodowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Leszno (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
wykonywanie ofert technicznych, doradztwo techniczne
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-08-30 - Ługi (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa Klientów, pozyskiwanie nowych Klientów jak też utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek Banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
pracownik ds. osobowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sopot (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku pracy, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych. Pełne zarzadzanie sklepem internetowym w j. rosyjskim i angielskim. Rozmowy z producentami produktów, składanie zamówienia, omawianie niuansów.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP, nadzór nad procesami produkcji.
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2017-07-03 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy, rozliczanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie rocznego planu produkcji.Miejsce wykonywania pracy:Żmigród
PME i UP Energomontaż Zachód - 2017-02-03 - Żmigród (dolnośląskie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrzym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych, współpraca z pracownikami zagranicznymi, kontakt z urzędami, przygotowywanie oraz wypełnianie wniosków, wizyty w urzędach
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Piaseczno (mazowieckie)
realizacja planów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, reprezentowanie firmy na spotkaniach, badanie potrzeb klienta, praca biurowa, składanie raportów przełożonemu, zapewnienie bardzo dobrych relacji z klientami
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Świdnica (dolnośląskie)
tworzenie marketingu medialnego firmy, współpraca z klientami
GLORIO PIOTR KOWALCZYK - 2017-06-23 - Modlikowice (dolnośląskie)
Mile widziane pielęgniarki, osoby po kursie na opiekuna osób starszych, rehabilitanci. Istnieje możliwość przyuczenia. Praca w ramach umowy zlecenia ze stawką 6-8 zł/godzinę za dyżur (12-16 zł zmiana świąteczna). Zgłoszenia osobiste do pracodawcy z cv w godz. 9-14 pokój 3.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2016-09-20 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Mława (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-04 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży- staz EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Września (wielkopolskie)
Prace administracyjne.Przyjmowanie gości biura.Dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów.Sporządzanie raportów oraz zestawień.Kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi i instytucjami.Zadaniowy system pracy.Praca we Wrocławiu, w Wysokiej i na terenie całego kraju - delegacje.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace biurowe, zaopatrzeniowe, wystawianie FVAT I zmiana Wynagrodzenie 2000zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - obsługa klientów
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
praca w administracji firmy
BATON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2017-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)