SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU Żmigród oferta pracy PME i UP Energomontaż Zachód
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy, rozliczanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie rocznego planu produkcji.Miejsce wykonywania pracy:Żmigród
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Żmigród (dolnośląskie)
Pracodawca: PME i UP Energomontaż Zachód
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 16, 55-140 Żmigród, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy, rozliczanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie rocznego planu produkcji.Miejsce wykonywania pracy:Żmigród
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żmigród
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żmigród
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I PAKIETU MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wymagane doświadczenie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: szybkość i umiejetność współpracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : Wykształcenie wyższe ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: PME i UP Energomontaż Zachód
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 16, 55-140 Żmigród, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres: bozena.sulikowska (at) energomontaz-zachod.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Żmigród
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żmigród
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2017
Data dodania oferty pracy: 30.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż. Sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m. in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż technologicznych. Sprzedaż produktów multimedialnych. Sprzedaż prenumerat czasopism specjalistycznych. Telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową. Wysyłka ofert drogą elektroniczną. Ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM. Monitoring należności. Raportowanie bieżących wyników pracy.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto (w tym prowizja od sprzedaży, premia targetowa indywidualna i grupowa). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, druga umowa - 12 miesięcy, trzecia umowa - 21 miesięcy, czwarta umowa - czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w tele-sprzedaży, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność użycia odpowiedniej argumentacji.
ELAMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
Terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytania handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień, przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie dokumentacji zakupowej prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji.
ADANEX Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Radlin (śląskie)
jw.
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy układaniu kostki brukowej
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Krupski Młyn (śląskie)
Administracja sieci komputerowych w szkole
Zespół Szkół Nr 1 im. Powst. Wlkp. w Ostrzeszowie - 2016-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż wczasów, biletów, ubezpieczeń, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie autoryzacji, rozliczanie delegacji, stanów magazynowych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie płatności, współpraca z ZUS i US, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów o pracę.
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Drezdenko (lubuskie)
-przygotowywanie i realizacja nowych projektów biznesowych spółki,-pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców spółki,-negocjowanie kontaktów,-sprzedaż hurtowa nowych grup towarowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, okres próbny 3 miesiące
PHUP "ROLMASZ" Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
BazKom Dominik Paś - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC DLA KLIENTÓW BIIURA POSIADAJĄCYCH DO 20 LUB POWYŻEJ 20 PRACOWNIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KADR I PŁAC, PROGRAM PŁATNIK, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KADR I PŁAC, 1 ROK STĄZU PRACY W DZIALE KADRCV NA ADRES E-MAIL:PRACA (at) AKTA.COM.PL
AKTA BIURO RACHUNKOWO PODATKOWE MONIKA ŻURAWSKA - 2016-11-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wiedza z zakresu lokalnego rynku pracy, oraz narzędzi rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, dodawanie ogłoszeń na portalach, prowadzenie rekrutacji. Praca na pełny etat, od poniedzoałku do piątku w godzinach 10-18.
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Michałowice (mazowieckie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
utrzymywanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach zakładu wokół budynku, zadania i czynności pomocnicze, usługowe w stosunku do innych pracowników-polegajace międzi innymi na pomocy w załadunku towarów, pracach magazynowtych; praca w systemie trzyzmianowym 6-14 /14- 22 /22-6. na terenie Polski wg. zleceń
Crew Support Sp. z o. o. - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników, obsługa biura
TOMMY Tomasz Owsiak - 2017-05-09 - Głubczyce (opolskie)
nauka i pomoc w pozyskiwaniu ofert zakupu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Piła (wielkopolskie)
Wsparcie w okresie przejścia obsługa biura / obsługa biura na odległość / Zarządzanie kontem użytkownika; Zarządzanie Operacyjne zarządzanie incydentami oraz zarządzanie prośbami o świadczenie usług
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników; naliczanie wynagrodzeń; naliczanie zasiłków, w tym również administrowanie dokumentacją zasiłkową; obsługa zajęć komorniczych; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji oraz raportów do US i ZUS; przygotowanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych; udzielanie pracownikom informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowo-płacowych. Godz. pracy 8-16. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów- utrzymanie standardów handlowych- profesjonalna obsługa klienta
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- nadzór nad BHP, - organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników, - ocena ryzyka zawodowego, opracowanie instrukcji stanowiskowych, tworzenie dokumentacji powypadkowej,- tworzenie harmonogramów stanu BHP w firmie, - prowadzenie dokumentacjiwynagrodzenie do uzgodnienia
INTER GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie produkcji i organizowanie procesów, obsługa programu WH OKNA do prowadzenie produkcji (po szkoleniu), kierowanie i nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Zamość (lubelskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w restauracji; godziny pracy 11.00-23.00 ( co drugi dzień)
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie zestawień i raportów z zakresu kadr, płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)