SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa pracowników; naliczanie wynagrodzeń; naliczanie zasiłków, w tym również administrowanie dokumentacją zasiłkową; obsługa zajęć komorniczych; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji oraz raportów do US i ZUS; przygotowanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych; udzielanie pracownikom informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowo-płacowych. Godz. pracy 8-16. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Data publikacji: 2018-06-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 33, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowa pracowników; naliczanie wynagrodzeń; naliczanie zasiłków, w tym również administrowanie dokumentacją zasiłkową; obsługa zajęć komorniczych; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji oraz raportów do US i ZUS; przygotowanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych; udzielanie pracownikom informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowo-płacowych. Godz. pracy 8-16. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
odpowiedzialność, samodzielność, dobra organizacja pracy; znajomość progromu Płatnik, OPTIMA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 33, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2018
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Wykroty (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Obsługa sekretariatu.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
S
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Hyżne (podkarpackie)
Brak danych
Ukraina Promotion Center Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż lodów
Manufaktura Jakości Iwona Kurelus - 2018-05-02 - Zabierzów (małopolskie)
według stanowiska
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-05-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa pacjentów,obsługa drukarki fiskalnej
IBERYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Łowicz (łódzkie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Częstochowa (śląskie)
wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J. - 2016-01-04 - Ociąż (wielkopolskie)
Rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta.
Rewizor Paweł Adamiak - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, realizacja zamówień, programowanie maszyn CNC
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-07-11 - Augustów (podlaskie)
Monitorig dostepnych środków finansowych i funduszy europejskich, organizacja spotkań wewnetrznych z instytucjami naukowymi i partnerami przemysłowymi w trakcie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej, doradztwo przy sporządzaniu wniosków, weryfikacja projektów, informacja i doradztwo w zakresie mozliwości finansowania, potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, organizowanie szkoleń z zakresu programów badawczych, opracowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaż towarów ogólnobudowlanych, realizacja zamówień dostaw, wycena asortymenu.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)
Sprzedaż towarów firmy, koordynacja dostaw sprzedanego towaru, koordynacja płatności za dokonane transakcje, zdobywanie nowych klientów
Tonnies Fleisch Spółka z o.o. Kalisz Pom. - 2018-01-31 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Zabudowa z GK. i obróbki ścian.
LOKISDESIGN Jolanta Kwaśnik - 2016-07-14 - Koszwały (pomorskie)
Brak danych
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
testowanie, badanie i legalizacja przekaźników zabezpieczeń elektroenergetycznych linii przemysłowych i urządzeń stacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Mycie, sprzątanie samochodów
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wawrów (lubuskie)
j.w.
GI GROUP Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac zleconych przez kierownika budowy
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku francuskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku francuskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
realizacja zamówień telefonicznych i modemowych; sprzedaż promocji
PGF "Cefarm" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Dostarczanie usług z zakresu HR i/lub płac, zgodnie z dokumentacją otrzymaną od Klienta, na czas, pod nadzorem i według procedur; Kontrolowanie i poprawianie błędów podczas przetwarzania danych; Rejestrowanie błędów w odpowiednich plikach;Zgłaszanie błędów w dokumentacji przesłanej od Klienta;Monitorowanie danych transakcyjnych i eliminowanie potencjalnych błędów z obszaru administracji personalnej oraz/lub płacowej; Dotrzymywanie terminów w rozwiązywaniu zapytań od Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
sprzedaż pojazdów specjalnych
AMZ Kutno S.A. - 2018-04-16 - Kutno (łódzkie)