SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ociąż oferta pracy Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Data publikacji: 2016-01-04
Lokalizacja: Ociąż (wielkopolskie)
Pracodawca: Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowska 50A, 63-460 Ociąż, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ociąż
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Skalmierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: logistyka w transporcie
Nazwa pracodawcy: Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Ostrowska 50A, 63-460 Ociąż, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 62/ 735-31-75
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Nowe Skalmierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ociąż
Ulica pracodawcy: Ostrowska
Numer budynku pracodawcy: 50A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.01.2016
Oferta pracy ważna do: 03.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta, praca w systemie handlowo-magazynowym cdn optima, składanie zamówień, wykonywanie analiz
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Dobroszyce (dolnośląskie)
wg stanowiska
GeNeo Call Center Sp. z o. o. - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, tworzenie raportów i analiz na potrzeby rekrutacji pracownika z Ukrainy. Pracownik ds. rekrutacji będziebędzie odpowiedzialny za komunikacę z przacownikami z Ukrainy, ich rekrutacę oraz przydzielanie do odpowiednich stanowisk w związku z czym niezbędna jest znajomość języka rosyjskiego. Ważne żeby pracownik swobodnie władał językiem rosyjskim. Ze względu na zatrudnianie pracowników m. in. z Ukrainy, mile widziana będzie znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert części formalnych, wycena robót, obsługa programów kosztorysowych, kontakt z sektorem publicznym
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-09 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ANALIZA RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ROZWÓJ PRODUKTÓW-SEZONOWA ANALIZA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ-KOORDYNOWANIE SPRZEDAŻY-WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE PRODUKTU
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Podgrodzie (podkarpackie)
- Informacja o naborze DS. 14001.60.2017 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowiska PRACOWNIKA SOCJALNEGO.- Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z osobami umieszczonymi w domach pomocy społecznej, prowadzenie sprawozdawczości w zakresie domów pomocy społecznej, przygotowywanie analiz finansowych w zakresie opłaty za pobyt w domach pomocy społecznej.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe.- Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:NIEZBĘDNE:1. wykształcenie policealne lub wyższe, uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodnie z ustawą o pomocy społecznej,2. bardzo dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy,3. dobra znajomość przepisów ustawy KPA,4. znajomość przepisów ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,5. znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,6. biegła obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego, edycji tekstu,7. komunikatywność,8. odporność na stres,9. wysoka kultura osobista,10. umiejętność dobrej organizacji pracy,11. dobra komunikacja interpersonalna,12. dokładność,13. skrupulatność, 14. odpowiedzialność,15. sumienność.Dodatkowe: 1. wykształcenie wyższe,2. znajomość programu PROTON, POMOST,3. posiadanie doświadczenia w pracy w pomocy społecznejPosiadających następujące predyspozycje i umiejętności :komunikatywność; odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność dobrej organizacji pracy, dobra komunikacja interpersonalna, dokładność ,skrupulatność, odpowiedzialność.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kiełczygłów (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; Zakres obowiązków: wsparcie procesów logistycznych; organizacja transportu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
Codzienne zamiatanie i mycie podłóg, szatni i płyty głównej, trybun, antresoli,tarasu widokowego,prysznicy i toalet. Odśnieżanie schodów,chodników. Dezynfekcja sprzętu sportowego. Dopilnowanie porządku podczas imprez masowych:turnieje,sparringii . Podlewanie terenów zieleni wokół hali, zamykanie i otwieranie hali sportowej.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Szkoła Podstawowa - 2018-02-06 - Pyzdry (wielkopolskie)
Pomocnik archiwisty
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz.: 09:00-17:00. Wynagrodzenie 2 300 zł brutto/miesięcznie (+prowizja).
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Andrychów (małopolskie)
nadzór nad dokumentacją techniczną,tworzenie i weryfikowanie punktów krytycznych dla jakości w prosesie produkcji,weryfikacja i kontrola na wszelkimi zmianami procesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakośćgotowego produktu,Aktualizacja Q-map,Control Plan,tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,Zarządzanie listą substancji chemicznych,Przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,Tworzenie Flow chart (diagramu przepływu procesu) dla produktu oraz jego aktualizacja,Dążenie do realizacji założonych celów jakościowych (KPI)
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Bielawa (dolnośląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert, prace biurowe
BRAY INTERNATIONAL INC.(SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-24 - Oświęcim (małopolskie)
Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- bieżący kontakt i obsługa klientów- organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami- raportowanie wyników- dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Szczepan Brzeski "ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe" - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-03-09 - Opole (opolskie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-04 - Łomża (podlaskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
Tworzenie bazy klientów.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wysyłanie ofert do klientów.Podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa bieżąca klienta; prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomaganie Klientom w zakresie technicznej obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych, aplikacji i systemów internetowych; Rozwiązanie przydzielonych zleceń w zgodzie z ustalonymi umowami SLA i standardami jakości firmy; Utrzymywanie wysokiej skuteczności logowania (dostępność) dla klientów; Realizowanie zleceń w uzgodnionym w liczbie i terminie wskazanym przez SLA; Postępowanie zgodnie z normami jakości (głos i akcent, monitorowanie technologii), wymaganiami prawnymi i polityką firmy; Dbanie o pozytywne wrażenia klientów i dokładanie starań w celu zmniejszenia średniego czasu obsługi; Aktualizowanie dzienników pracy, postępowanie zgodnie z procedurami w zakresie zmian / eskalacji i zgodności procesów; Skupianie się na działaniach o wartości dodanej, takich jak aktualizacja bazy wiedzy i samodoskonalenie; Diagnostyka/rozwiązywanie problemów/ diagnostyka sprzętu /oprogramowania/sieci na rzecz klientów drogą telefoniczną (w Ameryce Łacińskiej i Meksyku w języku hiszpańskim); Wspieranie wewnętrznego personelu pomocniczego IM w zakresie rozwiązywania problemów z trasą; Administrowanie i kontrola procesów Wejścia i Wyjścia użytkowników; Wykorzystywanie systemu śledzenia połączeń w celu dokumentowania problemów i zleceń pracy oraz zarządzania takowymi; Praca zespołowa, pomoc w szkoleniu nowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Zabierzów (małopolskie)