SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Michałowice oferta pracy REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: wiedza z zakresu lokalnego rynku pracy, oraz narzędzi rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, dodawanie ogłoszeń na portalach, prowadzenie rekrutacji. Praca na pełny etat, od poniedzoałku do piątku w godzinach 10-18.
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Michałowice (mazowieckie)
Pracodawca: REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jesionowa 36B, 05-816 Michałowice, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wiedza z zakresu lokalnego rynku pracy, oraz narzędzi rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, dodawanie ogłoszeń na portalach, prowadzenie rekrutacji. Praca na pełny etat, od poniedzoałku do piątku w godzinach 10-18.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Michałowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
szwedzki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, 3 lata stażu pracy jako specjalista ds. rekrutacji, znajomość technik i metod prowadzenia rekrutacji, komunikatywna znajomość języka szwedzkiego.
Nazwa pracodawcy:
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Jesionowa 36B, 05-816 Michałowice, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Michałowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Michałowice
Ulica pracodawcy: Jesionowa
Numer budynku pracodawcy: 36B
danePracodawcy_nrKraz: 12744
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 18.11.2016
Oferta pracy ważna do: 25.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dokumentacji procesów kadrowych, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, obsługa programów wymienionych w pkt. 25, prowadzenie sprawozdawczości, kontrola dyscypliny czasu pracy, współpraca z działem księgowości i administracji, sporządzanie zaświadczeń, analiza potrzeb szkoleniowych dla pracowników, przygotowywanie materiałów do archiwum.- Wynagrodzenie: 2500 do 2800 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, karty nauczyciela i aktów wykonawczych. Wymagana umiejętność pracy w zespole, samodzielność i organizacja pracy własnej. Wymagana znajomość programów: Vulcan, Płatnik, SIO, PABS, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
Kontrola danych transakcyjnych, współpraca z zespołami finansowymi, prowadzenie raportów podatkowych, kontrola poprawności prowadzonych transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kraków (małopolskie)
Montaż podzespołów meblowych w wyrób gotowy, kontrola jakości wykonywanych elementów, wydajna praca zgodnie z dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Siedlce (mazowieckie)
promowanie marki Skoda, reklama
RE-WO VOLUMIS MOTORS sp. z o.o. - 2016-01-05 - Lubin (dolnośląskie)
Sporządzanie zgłoszeń celnych, deklaracji akcyzowych, deklaracji intrastat oraz dokumentów przewozowych, zarządzanie dokumentacją celną i przewozową, współpraca z Urzędem Celno-Skarbowym
CAT POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rogowiec (łódzkie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta internetowego według standardów firmy
kompletacja zamówień i obsługa kasy
przyjęcie dostaw oraz transferów
optymalizacja procesów na magazynie
dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych
kontrola przestrzegania obowiązujących procedur
Media Expert - 2016-11-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
-korygowanie, zatwierdzanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych zgodnie ze zużyciem-bieżąca ewidencja obrotów magazynowych - wystawianie dokumentów magazynowych-kontrola zgodności zużycia surowców z normami akcyzowymi-ewidencja towarów zwróconych przez klientów-weryfikacja wystawionych przez dział handlowy faktur korygujących - obroty magazynowe-przygotowywanie zestawienia kosztów wyrobów poddanych ponownemu przerobowi-ewidencja wpływających dokumentów zakupowych w systemie komputerowym-obsługa klientów odbierających towar
IZOHAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Pomieczyno (pomorskie)
analiza rynku branżowego w Ameryce Południowej, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Ameryce Południowej, Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,- sporządzanie listy płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika,prowadzenie dokumentacji ZUS,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dot. ubezpieczeń społecznychi zdrowotnych pracowników i zleceniobiorcówdokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców,obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR oraz programu Płatnik,- analiza prawidłowości dokonywanych wypłat wynagrodzeń, zasiłków, podatków oraz potrąceńobowiązkowych i dobrowolnych,wprowadzanie danych do systemu bankowego celem dokonania wypłaty,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe,,Sanbud" - 2016-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: germanistyka, administracja itp. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Rybnik (śląskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biiurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, porządkowanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Klimontów (świętokrzyskie)
Montaż systemów bezpieczeństwa i IT (alarmów, telewizji przemysłowej). Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne elektroniczne, preferowane wykształcenie wyższe elektroniczne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
JURYS Sp. ZO.O. - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki :- obsługa obecnej sieci sprzedaży klientów zagranicznych- pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych- reprezentowanie firmy za granicą- prowadzenie rozmów , spotkań handlowych za granicąOferujemy :- praca stała na pełny etat- wynagrodzenie stałe + premia miesięczna- możliwość zdobycia doświadczenia w handlu międzynarodowym- praca w stabilnej firmie produkcyjnej, w dynamicznie rozwijającym się dziale
SH HYBSZ SP. Z O.O. - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
Prace porządkowe na terenie bloków,kosznie trawy, odśnieżanie
Monika Gierczak "LUXOR" - 2017-10-24 - Jarosław (podkarpackie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przygotowanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Pszczyna (śląskie)
jw.
WYTWÓRNIA CUKIERNICZA WALCZAK SP. J. - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta w punkcie stacjonarnym
LU-DESIGN LUCYNA TURZYŃSKA - 2016-03-08 - Chojnice (pomorskie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
- naprawa i konserwacja maszyn rolniczych
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE TADEUSZ PIÓRKOWSKI - 2018-04-16 - Siódmak (warmińsko-mazurskie)
fizjoterapia
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Koleczkowo (pomorskie)
edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, prowadzenie procedur przetargowych, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych w magazynach, poszukiwanie i współpraca z dostawcami Spółki, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów, współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie potrzeb materiałowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-12-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)