SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Katowice oferta pracy ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sokolska 78-80/Lok.11-12 , 40-087 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
Nazwa pracodawcy:
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy: 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:30-16:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Adres strony pracodawcy: www.royaljob.pl
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Teresin (łódzkie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie faktur zakupu usług logistycznych, wystawianie faktur sprzedazy usług logistycznych, sporzadzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
sprzątaczka
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH SINPO - 2017-11-08 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca handlowa z Rosją, Białorusią i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy (filtry powietrza), rozwijanie i utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, praca w systemie CRM.
Filters International Sp.z o.o. - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
opracowanie strategi biznesowej do opracowania założeń sprzedaży produktu, dbałość o wizerunek marketingowy oferowanych produktów.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Piaseczno (mazowieckie)
wsparcie techniczne pracowników w językach : angielski,hiszpański, portugalski
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
w zakresie specjalisty do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy; umowa-zlecenie; praca w godzinach 16.00-18.00:
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-30 - Rybnik (śląskie)
Windykacja telefoniczna oraz e-mailowa głównie klientów zagranicznych; inne prace biurowe
P.H.U. MIRPOL BIS JAKUB LACH - 2017-05-16 - Wilczyna (wielkopolskie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-02-14 - Lublin (lubelskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE; TRAWEL PALN
CCC TEAM - 2016-05-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace murarskie.Praca na terenie Małopolski.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Stowarzyszenie Aktywności Zawodowej "PASSA" - 2017-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzatanie powierzchni biurowych
"24 MANAGEMENT ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Pułtusk (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klienta- bieżące sporządzanie oraz kontrolowanie dokumentów projektowych, szkoleniowo-doradczych- obsługa komputera Pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych- bieżące wsparcie administarcyjne i organizacyjne Koordynatora Projektu- nadzór nad obiegem dokumentów, prowadzenie korespondencji biura- kontakt z Uczestnikami realizowanego projektu- prowadzenie dokumentacji projektu-wsparcie przy działaniach doradczo-szkoleniowych- ustalanie grafików spotkań- współpraca z wykonawcami, zleceniobiorcami
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Upowszechnianie informacji o działalności muzeum, organizacja imprez, wydarzeń kulturalnych, przygotowywanie wydawnictw muzealnych, prowadzenie stron www.Praca w godz. 8-16 na umowe o pracę w Kołobrzegu.
Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu - 2016-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
administracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych ( tworzenie ról i profili kandydatów ), organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego w tym rozmów videokonferencyjnych, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)
Układanie jadłospisów i diet, przygotowywanie asygnat oraz raportów żywienia, sporządzanie kalkulacji kosztowych, nadzorowanie sporządzania posiłków.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-12-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
prowadzenie i zarzadzanie stroną Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie materiałów reklamowych planowanie działan re-marketing, zarzadzanie portalami społecznościowymi
"WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Worliny (warmińsko-mazurskie)
realizacja polityki kadrowej, prowadzenie dokumentacji, kontrola pracowników, czasu pracy, itp. pomoc księgowej w rozliczeniu płac.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
-bieżąca obsługa sklepu internetowego,-obsługa aukcji na Allegro,-prowadzenie profili społecznościowych marki (Facebook, Istagram),-dbanie o właściwe zatowarowanie,-poszerzenie sieci dystrygutorów,-reprezentacja firmy na imprezach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wieliczka (małopolskie)
- przyjmowanie towaru- przygotowywanie towaru do sprzedaży- kontrolowanie jakości artykułów spożywczych- obsługa klientów- dokonywanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Pietrzykowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)