SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH Ługi oferta pracy ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Stanowisko: SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie ofert technicznych, doradztwo techniczne
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Ługi (pomorskie)
Pracodawca: ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:84-300 Ługi 16, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie ofert technicznych, doradztwo techniczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ługi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Lęborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny technolog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość systemu AutoCad, mile widziana znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy: ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
84-300 Ługi 16, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Nowa Wieś Lęborska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ługi
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny technolog
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny zklientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta z kraju i zagranicy, przygotowywanie ofet, negocjacje, zawieranie umów handlowych, realizacja zamówień, przygotowanie dokumentów dotyczących importu i eksportu, zamawianie towaru u dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Reguły (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń,ewidencja korespondencji bieżącej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
opracowanie kompleksowej kampanii reklamowej, tworzenie projektów graficznych, plakatów, ofert.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kraśnik (lubelskie)
Szlifowanie elementów stalowych
NIKOL-TECH Arkadiusz Drabik - 2016-06-15 - Mysłowice (śląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, budowanie relacji i podtrzymywanie kontaktów z klientami, obsługa posprzedażowa.
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A. - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz - 2016-06-03 - Piekoszów (świętokrzyskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
Oferowanie i sprzedaż dekoracji ściennych w sklepach internetowych i na platformach Ebay, Allegro, Amazon
"CONSALNET" S. A. - 2016-05-17 - Szprotawa (lubuskie)
sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2016-11-09 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, praca na komputerze, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklamy i promocji, obsługa klientów z zagranicy
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Ząbki (mazowieckie)
Wewnętrzbny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie kadr i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe sp. z o. o. - 2017-09-27 - Otwock (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.( Więcej informacji na temat oferty pracy znajduje się na BIP Urzędu Pracy w zakładce nabory do pracy - nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista do spraw programów- stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Wołowie lub pod numerem telefonu 071-3894810 wew 254 )
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjsalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Ze względu na charakter pracy najpierw proponujemy umowę zlecenie a docelowo umowę o pracę - dla osób wyjątkowo doświadczonych od razu umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie i opracowanie procesów technologicznych dla produkowanych wyrobów, tworzenie technicznej dokumentacji dla produkowanych wyrobów, opracowywanie kalkulacji technicznej oraz obliczanie opłacalności wyrobu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową,wysyłka ofert drogą elektroniczną, ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM, monitoring należności, raportowanie bieżących wyników pracy
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert, dobieranie filtrów
SF-FILTER sp. z o.o. - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, listy płac, odprowadzanie składek ZUS, wystawianie zaświadczeń, współpraca z innymi działami
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie w branży farb antykorozyjnych; zakres obowiązków: sprzedaż, poszukiwanie klientów, ustalanie zestawów malarskich, obsługa maszyn do mieszania farby, realizacja dostaw; miejsce pracy Gliwice; umowa na okres próbny;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GREJSPOL" Grażyna Jarzyńska - 2017-04-28 - Gliwice (śląskie)
logistyczna i merytoryczna organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kwidzyn (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Realizacja unijnych projektów edukacyjnych w zakresie kształcenia zawodowego; szczegółowe informacje www.bip.wrota.lubuskie.pl/pzea
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce Projekty UE - Ogłoszenia Usługi społeczne na start lub na stronie www.uslugispolecznenastart.pl w zakładce Aktualności.Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; kwalifikacje do prowadzenie treningu zastępowania agresji lub gotowość do podjęcia szkoleń; miejsce pracy: teren Gliwic
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)