SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Piekoszów oferta pracy P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Piekoszów (świętokrzyskie)
Pracodawca: P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 7 D, 26-065 Piekoszów, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekoszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
punktualność, dyspozycyjność, odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy: P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 7 D, 26-065 Piekoszów, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski, angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: kielecki
Gmina pracodawcy: Piekoszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekoszów
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 7 D
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2016
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych; odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakrresie określonym w obowiązkowych przepisach. Udział w przekazywaniu placów budów i odbiór robót. Przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Gmina Trzcinica - 2016-09-08 - Trzcinica (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
konserwacja komputerów klasy PCprowadzenie helpdesk dla użytkownikównadzór nad projektami dotyczącymi infrastruktury informatycznejadministracja stroną internetowąadministracja systemem ERPkonfiguracja urządzeń sieciowych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
Wykonywanie zadań w ramach projektów systemowych, koordynowanie projektów, przygotowanie dokumentacji.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z rynków Federacji Rosyjskiej oraz krajów byłego ZSRR. Przygotowywanie dokumentów eksportowych, przyjmowanie zamówień do realizacji wyjazdy służbowe do wschodnich kontrahentów.
DRINKFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Suchedniów (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
wykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. Bwymagane orzeczenie o st. niepełnosprawności
MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
analiza oferty produktowej firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów, opracowywanie oraz analiza raportów, współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)
prace związane z zapewnieniem jakości prz produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie.
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-02 - Oświęcim (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów hotelowych, utrzymanie relacji z partnerami biznesowymi hotelu, miejsce pracy: Tristan Hotel & Spa- Kąty Rybackie, CV na adres: dyrektor (at) tristan.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-01-09 - Kąty Rybackie (pomorskie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie analiz, kalkulacje kosztów wytworzenia produktów, ofertowanie produktów
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Karpicko (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
- Wdrażanie stworzonych rozwiazań do środowiska produkcyjnego- wsparcie techniczne I, II lini- administracja systemów/ aplikacji oraz optymalizacji procesów- implementacja projeków na styku IT z obszaru automatyki
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Siemianice (dolnośląskie)
sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
prace projektowe, nadzór nas stanem technicznym oraz rozbudową Resortu, wspólpraca przy tworzeniu nowych inwestycji
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2018-04-17 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert i tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chełm (lubelskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)