SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Grupa Profas Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Grupa Profas Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2015
Data zakończenia pracy: 31.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadrowo płacową (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym); dobra znajomość języka angielskiego; wyższe wykształcenie; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy; znajomość programu OPTIMA Kadry i Płace (znajomość programu Płatnik będzie dodatkowym atutem), znajomość pakietu MS Office; skrupulatność, odpowiedzialność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu. Zakres obowiązków: samodzielna obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym przygotowywanie listy płac: umów o pracę, umów cywilnoprawnych sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc); wprowadzenie i analizowanie danych w systemie kadrowo płacowym (badania lekarskie, szkolenia BHP itp.); tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy; reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz instytucjami rządowymi; monitorowanie zmian w przepisach prawnych; wsparcie procesów zachodzących w trakcie audytu i kontroli; właściwy przepływ informacji. Pracodawca oferuje: przyjazną atmosferę; podnoszenie kwalifikacji; możliwość osobistego rozwoju; możliwość awansu na Starszego Specjalistę ds. Kadr i Płac ; elastyczny czas pracy między godzinami 8:00 17:00. Zgłoszenia mailowe: k.kalucka (at) profas.com.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Grupa Profas Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
-, 00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.profas.com.pl
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.12.2015
Oferta pracy ważna do: 04.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie produkcji cukierniczej i piekarniczej, zbieranie i wykonywanie zamówień, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjowanie umów z kontrahentami, pomoc w nadzorze pracy piekarzy i cukierników, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
realizacja strategii marketingowo - handlowej przedsiębiorstwa
Stajnia ISKRA Jakub Gossa Sztumskie Pole - 2016-10-07 - Sztumskie Pole (pomorskie)
pozyskiwanie pracowników, tworzenie bazy kandydatów do pracy
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2016-01-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, przyjmowanie reklamacji, informowanie o aktualnych promocjach i ofertach
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Zawieranie i dostarczanie polis do klientów. Przygotowywanie i obsługa ofert ubezpieczeniowych. Spotkania biznesowe z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
według dołaczonego do wniosku programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Żywiec (śląskie)
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- serwisowanie, montaż i naprawa sprzętu komputerowego,- administrowanie siecią komputerową szkoły,- obsługa techniczna i zabezpieczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego i audiowizualnego konserwacja okresowa i przeglądy,- usuwanie awarii, usuwanie błędów z oprogramowania, baz danych, szybką wymianę uszkodzonych elementów, instalowanie nowego sprzętu komputerowego,- instalowanie nowego oprogramowania, konfigurowanie połączeń z Internetem oraz udzielanie pomocy pracownikom szkoły w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, obsługi programów, zabezpieczaniu danych i innych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i multimedialnego,- zabezpieczenie sieci, zabezpieczenie systemów, aplikacji, baz danych oraz archiwizacja- kontrola antywirusowa,- dokonywanie koniecznych zakupów w ramach pełnionych obowiązków w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i innych prac zleconych przez dyrektora szkoły lub osobę do tego upoważnioną,Kontakt z pracodawcą: 71 736 60 24
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie materiałów dotyczących bieżących potrzeb inwestycyjnych, kalkulowanie stawek czynszowych w oparciu o rozliczenia kosztów, przygotowywanie przetargów i umów o prace inwestycyjne i remonty, prowadzenie korespondencji z lokatorami, kontrola rozliczeń z dostawcami mediów, organizowanie i koordynowanie przeglądów i odbioru prac budowlanych, remontowych i modernizacyjnych. Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali B, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji biurowej i technicznej. Zamawianie części. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-10-20 - Kościan (wielkopolskie)
• ZAKRES OBOWIĄZKÓW :~ Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym między innymi za: - Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP.- Udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy.- Inicjację zadań w celu minimalizacji zagrożeń BHP.- Prowadzenie szkoleń na temat bezpieczeństwa pracy.- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestrów dokumentacji wypadkowej.
PROBET sp. z o.o. - 2017-12-27 - Chorzów (śląskie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klienta z Polski, Armenii i Rosji. Nawiązywanie współpracy z firmami rekrutującym z Polski, Armenii i Rosji. Delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Armenii i Rosji.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana zdolność do pracy w warunkach stresowych. Wymagana znajomość rynku pracy w Armenii i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
sprządzanie diagnoz psychofizycznych,prowadzenie terapii pedagogicznych,arkusz badań i obserwacji psychologicznych
Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Skwierzynie - 2016-11-02 - Skwierzyna (lubuskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP- sporządzanie raportów i statystyk z zakresu BHP, ppoż i Ochrony Środowiska,- uczestnictwo w pracach Komisji BHP- koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Praca Biurowa , przy komputerze. Wymagania wykształcenie : wyższe lub średnie zootechniczne ub rolnicze.
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka - 2016-07-13 - Rzgów (łódzkie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Częstochowa (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży zgodnie z celami firmy, dbanie o podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami na podległym terenie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży przemysłowej, tworzenie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, wsparcie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz nadzór na odpowiednim ich użytkowaniem, stałe raportowanie z działalności do centrali firmy
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy wirujących narzędziach, precyzyjna obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Niedalino (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Sierpc (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-12-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Staż w Sklepie Chemiczno-Odzieżowym "ALIK". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 18.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Rybnik (śląskie)
Obsługa programu Płatnik, prowadzenie kadr i płac, PFRON.
DOROTA CZERNIC BIURO RACHUNKOWE * BIURO RACHUNKOWE ANDO - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)