SPECJALISTA DO SPRAW PŁACOWO-KADROWYCH Połczyn-Zdrój oferta pracy Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁACOWO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁACOWO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Płatnik
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.uzdrowisko-polczyn.pl
Profil działalności pracodawcy: usługi sanatoryjne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2016
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynacja zamówień materiałów, wysyłki wyrobów gotowych. Kontakt z kontrahentami (odbiorcami, dostawcami). Sporządzanie dokumentacji importowej i eksportowej. Obsługa programu informatycznego w zakresie związanym ze stanowiskiem. Przygotowywanie analiz i raportów. Koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Monitorowanie i kontrola stanu magazynowego pod zapotrzebowanie
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2015-12-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Stanowice (dolnośląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta pracy subsydiowanej przeznaczona dla osób bezrobotnych, którzy ukończyli 50 lat: przyjmowanie asortymentu pralniczego od klienta, wydawanie prania, transport prania, sprawdzanie jakości usługi, rozładunek, załadunek, , prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Otwock (mazowieckie)
Przewóz towarów na terenie kraju i Europy
ZUZA-TRANS Szymon Gałek - 2016-11-14 - Mostki (łódzkie)
obsługa klienta
ANGITU Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Morzywół (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRACA W DZILE KSIĘGOWOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SAGE SYMFONIA FK, ROZLICZANIE PROJEKTÓW (M.IN. UNIJNYCH), 5 LAT DOŚWIADCZENIA W PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY NA MAIL rekrutacja (at) muzeum.szczecin.pl
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie, produkcja, obróbka, montaż łodzi z laminatu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż towarów stacjonarnie oraz przez sklep internetowy. Wprowadzanie towarów do sklepu, zakładanie indeksów, sporządzanie wycen dla klientów, wystawianie dokumnetów sprzedaży, nadzór nad realizacją wysyłek do klientów.Prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Prowadzenie działań nastawionych na zwiększenie sprzedaży produktów.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa sekretariatu. Prowadzenie obiegu dokumentacji firmy. Skanowanie i wprowadzanie dokum,entów do elektronicznego systemu klasy ERP. Kontakty z klientami i interesantami. Organizacja podróży służbowych pracowników. Dbanie o biuro i jego zaopatrzenie.
SFD Spółka Akcyjna - 2015-12-29 - Opole (opolskie)
sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, obsługa klienta, zamawianie towaru handlowego, przyjmowanie dostaw, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bieruń (śląskie)
Kontakt z dostawcami zagranicznymi, porównywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)
kontrola jakości , windykacja nalezności
INHATEX SP Z O O - 2018-07-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zakupy, sprzedaż mięsa, budowanie relacji z klientami, koordynacja zamówień z szefem rozbiorukontakt telefoniczny tel. 602 262 485 następnie osobisty
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Białykał (wielkopolskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH, POMOC KSIĘGOWEJ
FIRNES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
Zatwierdzanie zleceń spedycyjnych i transportowych, wystawianie faktur oraz wprowadzanie faktur zakupu do systemu TMS/ERP, kontrolowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych niezbędnych do wystawienia faktur, współpraca z klientami oraz przewoźnikami w zakresie obsługi procesów reklamacyjnych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja w elektronicznej książce pocztowej, ścisła współpraca z działem spedycji, transportu oraz magazynem, realizacja bieżącej pracy w biurze.
ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Malbork (pomorskie)
gospodarowanie narzędziami i maszynami budowlanymi, weryfikacja, naprawa i konserwacja narzędzi i elektronarzędzi, weryfikacja stanu technicznego maszyn i pojazdów, zapewnienie ciągłości działania maszyn budowlanych (przeglądy, kalinracje itp), transport materiałów budowlanych, bieżące naprawy na obiekcie (sanitarne, elektryczne itp) organizacja dostaw materiałów
Mazowiecki Okręgowy Zakład Gazownictwa - 2017-06-27 - Błonie (mazowieckie)
Transfer danych płacowych z programu płacowego na nową platformę.
AXAMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Ropczyce (podkarpackie)
nadzór nad naprawą samochodów osobowych, nadzor i kontrola nad zleconymi naprawami, likwidacja sprzetu, rejestracja pojazdów w ydziale komunikcji we Wrocławiu
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Komorniki (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Piła (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne II stopnia o specjalności: Mechanika i Budowa Maszyn; znajomość oprogramowania Autodesk Inventor, AutoCad, Ms Office, 2 lata doświadczenia na stanowisku konstruktora lub projektanta, znajomość zagadnień z mechaniki, prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; zakres obowiązków: projektowanie odpylaczy, współudział w projektowaniu wentylatorów, badania stanowiskowe wentylatorów i odpylaczy, wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej, opracowywanie instrukcji i specyfikacji technicznych, prowadzenie ustaleń technicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-07-09 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dolsk (zachodniopomorskie)