SPECJALISTA ELEKTROMECHANIK Zduńska Wola oferta pracy PKP CARGOTABOR Spółka z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA ELEKTROMECHANIK
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
Data publikacji: 2016-12-05
Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)
Pracodawca: PKP CARGOTABOR Spółka z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 6, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ELEKTROMECHANIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie zawodowe- praca w godz. 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00 lub równoważny system czasu pracy tj. 7.00 - 19.00- miejsce wykonywania pracy: PKP CARGO ul. Kolejowa 6 Zduńska Wola- osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV w formie elektronicznej na podane niżej adresy e-mail ze wskazaniem stanowiska o jakie się ubiegają i miejsca pracy - ZNT Zduńska Wola Karsznice- e-mail: iwona.frankiewicz (at) cargotabor.pl (dyrektor biura zarządzania zasobami ludzkimi), tel. 781-200-703- e-mail: iwona.korytkowska (at) cargotabor.pl (specjalista d/s zarządzania zasobami ludzkimi), tel. 514-966-915
Nazwa pracodawcy: PKP CARGOTABOR Spółka z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Adres pracodawcy:
Grójecka 17, 02-021 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grójecka
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-01-25 - Siedlce (mazowieckie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (Żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i angielsko języcznymi itp.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie kursów językowych.Dokumenty wysyłać na adres: sekretariat (at) anglista.com.pl
ANGLISTA Szkoła Języków Obcych Niepubliczne Centrum Edukacyjne - 2018-01-17 - Jarocin (wielkopolskie)
-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)
telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie dokumentacji projektowej, pozyskiwanie ofert Podwykonawców i Dostawców, optymalizacja kosztów i rozwiązań technicznych, sporządzanie ofert
WG SYSTEM PAWEŁ JEDLECKI - 2016-11-24 - Gorlice (małopolskie)
przygotowywanie dokumnetacji do umów, drukowanie, skanowanie, składanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
1. Obsługa komputera.2. Odbieranie telefonów.3. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i odbiorcami dot. branży rolniczej.4. Pomoc przy przygotowywaniu ofert.5. Obsługa programu magazynowego.6. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
praca z rodzinami zastępczymi. Praca w terenie, kierowanie dzieci do placówek
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-09-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
telemarketing, obsługa bezpośrednia klienta, przygotowywanie ofert turystycznych, realizacja powierzonych zadań, samokształcenie w zakresie turystyki i produktów turystycznych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)