SPECJALISTA ELEKTROMECHANIK Zduńska Wola oferta pracy PKP CARGOTABOR Spółka z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA ELEKTROMECHANIK

Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.

Data publikacji: 2016-12-05

Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)

Pracodawca: PKP CARGOTABOR Spółka z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 6, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ELEKTROMECHANIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zduńska Wola

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie zawodowe- praca w godz. 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00 lub równoważny system czasu pracy tj. 7.00 - 19.00- miejsce wykonywania pracy: PKP CARGO ul. Kolejowa 6 Zduńska Wola- osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV w formie elektronicznej na podane niżej adresy e-mail ze wskazaniem stanowiska o jakie się ubiegają i miejsca pracy - ZNT Zduńska Wola Karsznice- e-mail: iwona.frankiewicz (at) cargotabor.pl (dyrektor biura zarządzania zasobami ludzkimi), tel. 781-200-703- e-mail: iwona.korytkowska (at) cargotabor.pl (specjalista d/s zarządzania zasobami ludzkimi), tel. 514-966-915

Nazwa pracodawcy: PKP CARGOTABOR Spółka z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli

Adres pracodawcy:
Grójecka 17, 02-021 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Grójecka

Numer budynku pracodawcy: 17

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe

Data dodania oferty pracy: 05.12.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO - do 2 800 PLN

rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PASZPORTYZACJI SMALLWORLD/PROJEKTOWANIA SIECI TEL. - od 2 800 PLN

Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-01-25 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA - ZESPÓŁ WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO(NR 2140) - od 2 750 PLN

- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 500 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (Żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i angielsko języcznymi itp.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA / ASYSTENT PROJEKTANTA OCHRONY TECHNICZNEJ - od 3 500 PLN

OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 000 PLN

Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 3 500 PLN

Prowadzenie kursów językowych.Dokumenty wysyłać na adres: sekretariat (at) anglista.com.pl
ANGLISTA Szkoła Języków Obcych Niepubliczne Centrum Edukacyjne - 2018-01-17 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA-INFORMATYK - od 2 600 PLN

-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 200 PLN

obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Dywity (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 1 850 PLN

obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERTOWANIA - 2 000 - 2 500 PLN

Analizowanie dokumentacji projektowej, pozyskiwanie ofert Podwykonawców i Dostawców, optymalizacja kosztów i rozwiązań technicznych, sporządzanie ofert
WG SYSTEM PAWEŁ JEDLECKI - 2016-11-24 - Gorlice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 3 100 PLN

przygotowywanie dokumnetacji do umów, drukowanie, skanowanie, składanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

1. Obsługa komputera.2. Odbieranie telefonów.3. Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i odbiorcami dot. branży rolniczej.4. Pomoc przy przygotowywaniu ofert.5. Obsługa programu magazynowego.6. Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA ANALIZY BIZNESOWEJ (NR 7510) - od 2 000 PLN

Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 4 200 PLN

- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ - od 1 850 PLN

praca z rodzinami zastępczymi. Praca w terenie, kierowanie dzieci do placówek
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-09-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)

Specjalista HR - -

Media Expert Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

telemarketing, obsługa bezpośrednia klienta, przygotowywanie ofert turystycznych, realizacja powierzonych zadań, samokształcenie w zakresie turystyki i produktów turystycznych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)