SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM (J.BUŁGARSKI) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM (J.BUŁGARSKI) M/K
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM (J.BUŁGARSKI) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku bułgarskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień. Pomoc klientom w dopasowaniu oferty produktowej do ich indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie logistyczną obsługą zamówień. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy. Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/B/2016.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 09.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zabierzów (małopolskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, praca związana z wyszukiwaniem pracowników, delegacje na Ukraine
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
- Realizacja zamówień (pakowanie i wysyłka towaru). Obsługa serwisów aukcyjnych (allegro) i sklepu internetowego. Obsługa systemów CMS. Dbalość o wizerunek firmy. Utrzymywanie wzorowych kontaktów z klientami. Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w młodym, ambitnym zespole.System szkoleń wdrożeniowych i sprzedażowych. Systemy premiowania.- Wynagrodzenie: 14,00 - 16,00 zł brutto/godzinę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Znajomość obsługi komputera (mile widziane doświadczenie w obsłudze serwisów aukcyjnych allego, systemów CMS). Wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej. Umiejętność pracy w zespole. Chęć do pracy i zaangażowanie. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (505-868-967) lub CV z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych przesyłać na e-mail: marcin (at) zoona.pl
KLS MARCIN KUKLA - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum pół roku stażu pracy na podobnym stanowisku, obsługa kasy fiskalnej i książeczka sanitarno - epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: sprzedaż, przyjmowanie, zamawianie towaru, obsługa klienta, zarządzanie towarem, dbanie o czystość w miejscu pracy, dbanie o mienie pracodawcy. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY JOANNA JOANNA PYSZNY - 2017-05-23 - Rybnik (śląskie)
do ww. stanowiska praca w godzinach:8.00 - 15.0015.00- 22.00
Handel Art. Przem-Spożywczymi Halina Drążyk - Wolin - 2016-01-29 - Wolin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów w kraju Armenia, nadzorowanie procesów zgrzewania, klejenie tworzyw sztucznych.Organizowanie transportu klejonych produktów do Armenii.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Babiak (wielkopolskie)
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Kasjer - sprzedawca w sklepie "Groszek"
Firma Handlowa Marek Miłek - 2017-03-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień także w języku rosyjskim, utrzymywanie kontaktu z obecnymi często rosyjsko-języcznymi klientami, pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
doradztwo i wykonywanie nprojektów budowlanych, nadzór, współpraca z projektantami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
analiza dokumentacji klienta, kalkulacja wyceny projektu, przygotowanie zleceń produkcyjnych, kontakt z klientami, nadzór nad terminami realizacji zleceń;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Wykroty (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2.Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3.Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4.Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5.Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6.Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7.Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-01-04 - Brzeszcze (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
tworzenie dokumentów WZ,fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2016-12-28 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa turystów w biurze
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2017-05-17 - Chłapowo (pomorskie)
Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Urbanowice (opolskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
SPRZEDAŻ KLEJÓW, PRZYGOTOWANIE OFERT I SPRZEDAZ PRODUKTÓW FIRMY, NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE OBECNYCH RELACJI
CHEMBUD DĘBICA M. NOSAL G. DROZD SP. J. DĘBICA - 2016-01-18 - Dębica (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)