SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSTRZYŃSKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra obsługa komputera, znajomość jęzka angielskiego
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSTRZYŃSKA 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSTRZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
realizacja celów sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert praz zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa lini produkcyjnej, praca przy obsłudze maszyn
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Krupski Młyn (śląskie)
Prowadzenie prac budowlanych, nadzór i kontrola prowadzonej budowy, organizacja dostaw materiałów, transportu, urządzeń do realizacji zadania.
DMB BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- handlowe wyjazdy do klientów- raportowanie działalności
CZEMAR Sp.zo.o. - 2016-06-14 - Wilków (opolskie)
sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów, sortowanie dokumentów
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo -Produkcyjne " Duet " Jolanta Kucharska i Henryk Kaszuba Spółka Jawna - 2018-06-27 - Człuchów (pomorskie)
- nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy,- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.Wysokość wynagrodzenia do negocjacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Daniel Gajewski - 2018-06-28 - Wołów (dolnośląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert biznesowych, obsługa klientów firmy, obsługa social media, obsługa newslettera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
doractwo, przygotowanie aplikacji, rozliczanie obiektu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
obsługa klientów biznesowych
"Katolik" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Kietrz (opolskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów do spraw wykonywanych na stanowisku pracy, opracowywanie, tworzenie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz jej ewidencja. Przestrzeganie prawa powszechnego oraz akt prawa wewnętrznego w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na danym stanowisku.Tworzenie pism kierowanych do dłyużników zajętych wierzytelności. Przygotowanie projektów pism, postanowień, informacji związanych z prowadzonym postępowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz ich obsługa w zakresie technologii i usług informatycznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych;
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie wysyłek towarowych, pozyskiwanie nowych klientów (kontrahentów), logistyka dostaw.
Producent Warzyw "Polska Rzodkiewka" Andrzej Litwińczuk - 2017-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje, przygotowywanie kontraktów. Wymagania: wykształceie średnie/ wyższe, j. angielski, hiszpański, rosyjski, ukraiński w stopniu komunikatywnym, komunikatywność w kontaktach z klientami.
"Hodowla Pstrąga" Gospodarstwo Rybackie - 2016-08-24 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
prowadzenie działu logistyki;organizowanie importu-eksportu; koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia; nadzór nad transportem.
ILP Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatyw do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie sie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z indtrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, ofertowanie, realizacja zamówień,organizacja targów, seminarium, konferencji, zamieszczanie reklam,konstruowanie strategii marketingowych dla poszczególnych grup wyrobów,monitoring przetargów krajowych i zagranicznych,kompletowanie oraz składanie ofert przetargowych (pozyskiwanie dokumentacji, przygotowanie zapytań, ofertowanie)zajmowanie się tematyką eksportową,zarządzanie kluczowymi klientami,pozyskiwanie ofert podwykonawczych,wycena projektów,marketing, budżetowanie, e-marketingorganizacja spedycji,przygotowanie oraz organizacja wysyłek,analityka,prowadzenie archiwizacji.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw obsługi i konserwacji urządezń akustycznych, audiowizualnych. Wynagrodzenie 2000-2300 zł brutto+wysługa lat+premia uznaniowa.
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie produktów z menu restauracji
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mielec (podkarpackie)
praca biurowa i w terenie - pozyskiwanie klientawykształcenie średnieprawo jazdy kat. Bumiejętność obsługi komputerakomunikatywnośćosoba długotrwale bezrobotnazarejestrowana na dzień 17.08.2017profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
ORTO-PUNKT PAWEŁ PELIKAN - 2017-03-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-02-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)