SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + przysługujące dodatki i premie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość z zakresu prawa zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 5 lat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 lat doświadczenia, w tym 3 lata doświadczenie praktyczne w prowadzeniu procedur o udziale zmaówień publicznych po stronie zamawiającego, znajomość ustawy o finansach publicznych i o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość praca cywilnego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, świadectwo pracy, inne-poświadczenia uprawnień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa księowo biurowa
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Naszym Dzieciom" - 2018-06-21 - Brzeziny (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn do rozkroju płyt. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
"IDŹCZAK-MEBLE" FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA Roman Idźczak - 2016-04-22 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
tworzenie i sprzedaż ofert, reklama, kreowanie pomysłów na imprezy okolicznościowe w renomowanej restauracji.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie małej firmy, prace biurowe, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzeń, ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-02-15 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Boruta - Soft Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Zgierz (łódzkie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola systemów automatyki przemysłowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat.B; umiejętność obsługi klienta; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie klintów z bliskiego wschodu i krajow arabskich
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wilcza Góra (mazowieckie)
Obsiewanie, nawozenie terenu nawozami naturalnymi i sztycznymi, doglądanie upraw, zbieranie plonów. Obsługa maszyn rolniczych służących do przygotowanie gleby, zasiewu, nawozenia, zbierania plonów. Konserwacja w/w urządzeń, prace porządkowe na terenie gospodarstwa.Miejsce pracy: Bogdaszowice Gmina Kąty WrocławskieKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, kompletowanie dokumentów kontraktowych w języku tureckim i angielskim, prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów w języku angielskim i tureckim;wymagania:wykształcenie wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, kultura osobista, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami korporacyjnymi, znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu biegłym;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca przy zbiorze pieczarek, praca od poniedziałku do piątku
GOSPODARSTWO ROLNO-SPECJALISTYCZNE ELŻBIETA TOŚ - 2016-09-02 - Poświętno (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST" - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Nauka: procesów legislacyjnych dotyczących handlu w internecie, projektowania aukcji internetowych, wdrażania procesów dotyczących prowadzenia kampani reklamowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Konin (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr, delegowanie pracowników za granicę
EuroJob24 Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowa i płacowa małych i średnich przedsiębiorstw obsługiwanych przez biuro rachunkowe
Biuro Rachunkowe SALDO Patrycja Pawlikowska-Ignasiak - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż do klientów przez tel. z leadów i zapytań na platformach: Alibaba, MakePolo, Made-in-China, DHGate, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień, raportów, kontakt telefoniczny oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i z partnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa monitoringu w Straży Miejskiej
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Brzeg (opolskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów biura pod względem kadrowo-płacowym.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)