SPECJALISTDS. INWESTYCJI I REMONTÓW Lublin oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE
Stanowisko: SPECJALISTDS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
Data publikacji: 2016-05-17
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 43, 20-076 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTDS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Data zakończenia pracy: 20.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaświadczenie o niekaralności
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje na temat wymagań wobec kandydatów ubiegających się o ww. stanowisko są dostępne na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 43, 20-076 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na temat wymaganych dokumentów aplikacyjnych oraz terminu i miejsca ich składania są dostępne na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 17.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Gromadzenie informacji rynkowych opracowanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,
Firma Handlowo Usługowa GNSBUD - 2018-07-12 - Świebodzin (małopolskie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Obsługa i nadzór nad kotłami, wymienniki ciepła, nisko i wysokociśnieniowe, praca w godz. 7:30-15:30
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Budownictwa "AKWEDUKT" Zbigniew Piec - 2016-03-25 - Opole (opolskie)
Sporządzanie dokumentów rekrutacyjnych, przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń osób aplikujących do udziału w projekcie, udział w Komisji rekrutacyjnej, organizacja staży, opieka nad uczestnikami projektu w trakcie staży, wspieranieprocesu zatrudnienia uczestników projektu.
Lubelski Ośrodek Samopomocy - 2016-05-06 - Siedlce (mazowieckie)
realizacja i budowanie polityki firmy, przygotowywanie materiałów promocyjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych rozliczanie ewidencji czasu pracyi nieobecności (chorobowe, urlopy, etc.) prowadzenie dokumentacjizwiązanej z wynagrodzeniami pracowników terminowe sporządzanie listpłac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,odpraw, innych elementów płacowych rozliczanie składek ZUSpracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON sporządzanie oraznadzorowanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, w tym:skierowania na badania lekarskie, umowy, aneksy, wypowiedzenia,świadectwa pracy prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczejzgodnie z obowiązującymi przepisami
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
jw.
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
-Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac;-Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON;-Prowadzenie ewidencji czasu pracy;-Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych;-Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;-Sporządzanie raportów kadrowo- płacowych;-Przygotowywanie wniosków o zezwolenie na prace dla obcokrajowców z poza UE
P. W. "ROLMAG" Sp. z o. o. - 2018-04-30 - Opalenie (pomorskie)
Wykonywanie walidacji systemów opto elektronicznych, walidowanie pieców linii produkcyjnych oraz metod, wykonywanie raportów, protkołów z walidacji, szkolenie pracowników.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-11-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Dystrybucja i s[przedaż produktów gotowych. Praca na terenie województwa łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zagranicznych, rekrutacja pracowników
ECO O&Z Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-05-10 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie kosztów budow.Wystawianie faktur sprzedaży.Przygotowanie umów i zamówień.Księgowanie dokumentów.
DROMIL Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Żywiec (śląskie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ochrona budowy
ZAKŁADY USŁUGOWE EZT S.A - 2017-08-18 - Skawina (małopolskie)
sprzedawanie asortymentu, przyjmowanie i wydawanie towaru
Salony Elżbieta E.Jakubiak i D.Jakubiak S.J - 2016-03-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wypełnianie dokumentów dot. przewozu i wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Tarczyn (mazowieckie)
obsługa rozliczeń składek za ubezpieczenie
"POLFINANCE" Sp. z o. o - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Kotlin (wielkopolskie)
Specjalista do spraw transportu międzynarodowego. Godziny pracy 7:30-15:30.
A.J.M. TRANSPORT AMELIA SKIBA - 2018-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa procesów posprzedażowych i serwisowychKontakt telefoniczny - marketingowy z klientem zagranicznymWspółpraca z pozostałymi działami firmy za granicą w języku niemieckim; praca na terenie gminy Wysoka
IPF 2 Spółka Z O.O. - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
prace organizacyjne związane z transportem, nadawanie przesyłek
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Pryzmat" A.W.Sulewscy sp.j. - 2017-09-12 - Mojsławice (lubelskie)
Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
PART - LOGISTIK s.c. - 2016-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)