SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Poznań oferta pracy IPF 2 Spółka Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa procesów posprzedażowych i serwisowychKontakt telefoniczny - marketingowy z klientem zagranicznymWspółpraca z pozostałymi działami firmy za granicą w języku niemieckim; praca na terenie gminy Wysoka
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: IPF 2 Spółka Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratajczaka 19, 61-814 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa procesów posprzedażowych i serwisowychKontakt telefoniczny - marketingowy z klientem zagranicznymWspółpraca z pozostałymi działami firmy za granicą w języku niemieckim; praca na terenie gminy Wysoka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; praca na terenie gminy Wysoka
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: IPF 2 Spółka Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Ratajczaka 19, 61-814 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; pracodawca prosi o wcześniejsze przesyłanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, wówczas skontaktuje się celem umówienia terminu spotkania
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Ratajczaka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2017
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S. A. - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek, udzielanie informacji klientom kancelarii, organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji,wysyłanie korespondencji, segregowanie oraz porządkowanie akt i dokumentów klientów kancelarii, korzystanie z porównywarek ubezpieczeniowych i z kalkulatorów OC/AC, wyliczanie składek ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
Zadania na stanowisku:•współpraca z instytucjami ochrony środowiska, •zbieranie, przetwarzanie, ewidencjonowanie danych dotyczących ochrony środowiska niezbędnych do sporządzania raportów, sprawozdań, opłaty za korzystanie środowiska,•monitorowanie przepisów dotyczących ochrony środowiska i funduszy UE,•opracowywanie procedur i instrukcji środowiskowych,•dbanie o terminowe wywiązywanie się z obowiązków określonych przepisami prawa,•udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego na realizacje zadań inwestycyjnych
OPEC-INEKO Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Zakres zadań: Kkompletowanie dokumentów do przetargów handlowych. Korespondencja z zamawiającymi w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Bieżąca obsługa programów w zakresie wprowadzania danych. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne (wymagane). Mile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych. Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Katowice (śląskie)
•Aktywna sprzedaż telefoniczna do aptek i sklepów zielarskich ze stałej bazy danych•utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,•praca przy komputerze (obsługa programu sprzedażowego CRM, sporządzanie ofert handlowych)
NELFARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Czeladź (śląskie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu księgowości, kadr, sekretariatu. Praca na pełny etat, w dni robocze . Oferta pracy skierowana do osób z orzeczeniem o stopniuniepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Raszyn (mazowieckie)
Prowadzenie koła fotograficznego w Domu Kultury
Młodzieżowy Dom Kultury - 2016-09-29 - Zgierz (łódzkie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie z klientami indywidualnymi oraz małymi i średnimi firmami.
PZU Życie S.A. - 2017-04-21 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Słupsk (pomorskie)
jw.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
pakowanie towaru przy linii produkcyjnej, sprawdzanie jakości produktów, wysyłka towaru, prace pomocnicze na produkcji
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
- obsługa urządzenia wibracyjnego- obsługa komory klimatycznej
DIAMON SP. Z O. O. - 2015-11-27 - Zdziechowice (opolskie)
Obsługa zamówień i negocjacja cen, obsługa pakietu Office
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Piętno (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,reklamacji i zapytań od Klientów Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura.Wymagania: Wykształcenie min średnie Doświadczenie w pracy z Klientem Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami Znajomość pakietu MSOffice (Excel, Word, PowerPoint) Zdolności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętność stawiania priorytetów i rozwiązywania problemów Aktywność,zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy, praca w Opolu,ul. Horoszkiewicza , w godz.9-17
OGIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Prószków (opolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-21 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zamawianie dostaw towaru. Współpraca z dostawcami. Udział w planowaniu i koordynacji realizowanych zleceń. Miesięczne rozliczanie usług.
"About You" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
- NADZÓR NAD PROCESEM SPRZEDAŻY HURTOWEJ ODZIEŻY I OBUWIA - OBSŁUGA KLUCZOWYCH KLIENTÓW Z TURCJI- RAPORTOWANIE SZEFOSTWU FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wprowadzanie do programu dokumentów ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraśnik (lubelskie)