SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Wrocław oferta pracy MEDINET Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
Data publikacji: 2017-01-11
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: MEDINET Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: DO UZGODNIENIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe, prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne lub prawnicze, staż pracy - 2 lata lub więcej, znajomość przepisów prawa pracy, zasiłków ZUS, podatkowych, umiejętność obsługi programów: kadrowo-płacowego KAMSOFT, Płatnik ZUS, PFRON
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: MEDINET Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: b.milczarek (at) medinet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Kamieńskiego
Numer budynku pracodawcy: 73A
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-262/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.01.2017
Data dodania oferty pracy: 11.01.2017
Oferta pracy ważna do: 11.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyny CNC, wykonywanie dokumentów zgodnie z dokumentacją techniczną. Realizacja zadań zgodnie z planem produkcji. Kontrolowanie jakości podczas wykonywanej pracy.
kontakt przez OHP - 2016-08-02 - Niepołomice (małopolskie)
•kontrola finansowa dokumentów podlegających zapłacie•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych związanych z rachunkowością i ich kontrolą •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•analiza rozrachunków w zakresie terminowości ich regulowania•poznanie zasad segregacji i archiwizacji dokumentów księgowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr. Praca w godz. od 7:00-15:00 lub 6:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przygotowanie oraz montażem konstrukcji metalowych z różnego typu elementów lub prefabrykatów, spawanie konstrukcji stalowych, szlifowanie, obróbka metali
SK-Work Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2018-07-04 - Przechlewo (pomorskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Grodków (opolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownik działu kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Racibórz (śląskie)
zawieranie umów kompleksowych na dostawy energii ( oferta dla domu i firm), przepisywanie liczników, ofertowanie
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-05-26 - Białogard (zachodniopomorskie)
Konsultacje z klientkami, pomoc w wyborze sukienki, pomoc w przymiarkach i przygotowanie sukienek do odbioru, obsługa kasy fiskalnej, metkowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług turystycznych, bezpośredni kontakt z klientem
JOBHOUSE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Montaż, remont maszyn, urządzeń i instalacji
kontakt przez OHP - 2017-03-08 - Radlin (świętokrzyskie)
Wykształcenie zawodowe techniczne; uprawnienia SEP Grupa 1: 1 kV; możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów, obsługa komputera; zakres obowiązków: regularna kontrola i konserwacja (naprawa) urządzeń technicznych wg wytycznych organizacyjnych i dokumentacji technicznej w celu zapobiegania awariom i problemom technicznym. Przeprowadzanie drobnych napraw budynku, urządzeń małej architektury, instalacji i urządzeń (również prace na wysokości powyżej 3 metrów); Zarządzanie wykonywaniem napraw, kontroli i przeglądów przez podmioty zewnętrzne oraz kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac. Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez urzędy państwowe;Prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji technicznej zgodnie z wytycznymi organizacyjnymi; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
Obsługa zleceń, kontakt z kontrahentem zagranicznym, telefoniczna obsługa klientów, współpraca z pozostałymi dzałami w firmie.
Adegis Sp. z o. o. - Sp. K. - 2015-12-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzedaż usług szkoleniowych oraz doradczych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy
Firma Doradczo-Szkoleniowa PRZEMYK Sławomir Szczepaniak - 2016-03-14 - Tychy (śląskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z pracownikami na budowie.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe" PROBUD " - 2018-04-10 - Sochaczew (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klientów indywidualnych i biznesowych zgodnie z najwyższymi standardami, budowanie długotrwałych relacji z klientem, ścisła współpraca z działami spółki, dbanie o wizerunek salonu i firmy; WYMAGANIA: wykszt. średnie mile widziane elektryczne, minimalna znajomość branży elektrycznej, prawo jazdy kat. B, samodzielność, kreatywność
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE A-T SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Lubliniec (śląskie)
- kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjne,- organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska m.in. ochrona aerosanitarna, gospodarka odpadami, gospodarka wodno-ściekowa,- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska,- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespół pracowników zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,- współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo lub administracja; przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych, znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy; znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejetność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt osobisty lub e-mailowy: sekretariat (at) szpital.rybnik.pl
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu,
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Pbsługa maszyn, prace porządkowe, pomoc w załadunki i rozladunku, korowanie klocków
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu Płatnik, prowadzenie kadr i płac, PFRON.
DOROTA CZERNIC BIURO RACHUNKOWE * BIURO RACHUNKOWE ANDO - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)