SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU WŁOSKIM (J.WŁOSKIM) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU WŁOSKIM (J.WŁOSKIM)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-07-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W JĘZYKU WŁOSKIM (J.WŁOSKIM)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: włoski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. Średnie. Doświadczenie mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1. Zakres obowiązków: obsługa klientów w języku holenderskim, koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Atrakcyjny system premiowy, benefity. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/WŁ/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.07.2016
Data dodania oferty pracy: 07.07.2016
Oferta pracy ważna do: 20.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- opracowywanie technologii spawania,- weryfikacja dokumentacji spawalniczej,- dobór materiałów spawalniczych,- nadzór nad jakością prac spawalniczych prowadzonych na warsztacie,- kontrola i weryfikacja uprawień spawaczy,- doskonalenie procesów spawalniczych,- przeprowadzanie badań NDT (VT, MT, UT)- współpraca z instytucjami nadzoru technicznegoPraca w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Stale (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentów administracyjnych, spisywanie wniosków kredytowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników.Przygotowanie raportów i analiz.Doradztwo dla kierowników i pracowników, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, wewnetrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-05 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Opanowanie zintegrowanego systemu informatycznego w module gospodarki magazynowej, nabycie umiejetności przeprowadzanie inwentaryzacji kontrolnej, zapoznanie sie z organizacją spedycji i transportu.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Będzin (śląskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo, sprzedaz pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Wynagrodzenie od 3000-6000zł . Praca- Elbląg i okolice.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie SA - 2016-01-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
specjalista spraw sprzedaży lub marketingu
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z kontrahentami w języku hindi, sprawdzanie jakości towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Rzgów (łódzkie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Myszków (śląskie)
- budowanie bazy potencjalnych klientów,- tworzenie ofert e-mailowych,listowych,- działania marketingowe/tworzenie plakatów,- obsługa urządzeń biurowych, faks, skaner,ksero,drukarka.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie mieszanek zapachowych, wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Kobyłka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wyszukiwanie Klientów, wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie i popisywanie umów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów w zakresie fryzjerstwa
MANUFAKTURA FRYZUR AGNIESZKA SIKORSKA - 2018-06-27 - Skawina (małopolskie)
Instalacja drukarek i urządzeń drukująco-kopiujących. Lokalizacja i usuwanie usterek w urządzeniach drukująco-kopiujących. Serwis i przeglądy drukarek, kser i urządzeń wielofunkcyjnych. Naprawa drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń kopiujących. Prowadzenie komputerowej ewidencji napraw i przeglądów.Praca w godz. 8-16
OPOLCAN K.Haraziński Sp.Komandytowa - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
opracowywanie projektów o tematyce prozdrowotnej, realizacja działań prozdrowotnych, koordynowanie działań prozdrowotnych i opiekuńczych, budowanie bazy opiekunek domowych/medycznych i koordynowanie ich pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2018-05-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa klienta (telefoniczna), sporządzanie raportów, bieżąca obsługa zleceń, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi firmy.
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Piastów (mazowieckie)
Obsługa klienta z zakresu kredytów i ubezpieczeń.E-mail: biuro (at) mirecka-kubas.pl
Multiagencja Małgorzata Mirecka-Kubas - 2018-01-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzedaż usług hotelowych, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert. I zmiana pn-ptWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zawieranie umów cywilno - prawnych z klientami
ING NATIONALE -NEDERLANDEN POLSKA S.A. - 2018-04-27 - Legnica (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, przygotowanie danych do listy plac oraz jej weryfikacja. Prowadzenie akt osobowych Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie dokumentów z zakresu administracji personalnej i płac. Rozliczanie składek ZUS oraz obsługa dokumentów zgłoszeniowych ZUS. Przygotowanie raportów, deklaracji i analiz na potrzeby spółki i instytucji zewnętrznych.
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Łebieniec (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedażyZakres zadań:-obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych-doradztwo techniczne-przygotowywanie ofert handlowychWymagania:-wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)-dobra znajomość obsługi pakietu MS Office-umiejętność efektywnej organizacji pracy-umiejętność prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami-odpowiedzialność, inicjatywa, dyspozycyjność-doświadczenie w branży okiennej/budowlanej będzie dodatkowym atutemOferujemy:-ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespolemożliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego-atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej firmie
TRADYCJA FABRYKA OKIEN PIOTR PIS I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy w ramach wykonywanych zadań.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Opalenica (wielkopolskie)