SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Elbląg oferta pracy Wiwaldi Junior Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług hotelowych, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert. I zmiana pn-ptWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Data publikacji: 2016-10-10
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Wiwaldi Junior Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stary Rynek 54-59, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż usług hotelowych, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert. I zmiana pn-ptWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość zagadnień marketingu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość zagadnień marketingowych i sprzedażowych. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy: Wiwaldi Junior Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Złota 61/100, 00-819 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - kontakt telefoniczny lub e-mail w celu umówienia się na rozmowę tel. 500 407 757; rekrutacja (at) hotelelblag.eu w godz. 8-16
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Złota
Numer budynku pracodawcy: 61
Profil działalności pracodawcy:
Hotel "ELBLĄG" 797-297-007, telefon do Ryszarda Wójcik - z-ca dyr. hotelu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta sprzedaż ubezxpieczeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)
organizacja procesów produkcyjnych, tworzenie planów produkcyjnych w oparciu o aktualne zamówienia, optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości i poziomu kosztów, podnoszenie efektywności procesu produkcji, wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych, nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, bezpośredni nadzór nad pracą pracowników produkcji, nadzór nad magazynem surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, tworzenie raportów, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wspólpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
Samodzielna obsługa pracowników spółki w obszarze kadrowo płacowym. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, Rozliczanie czasu pracy, Samodzielne naliczanie płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Pracodawca oferuje szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientem biznesowym,profesjonalna obsługa klienta, realizacja założonych planów sprzedażowych
4Kprojekt Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Bierzglinek (wielkopolskie)
- opracowywanie prac pomocniczych przy produkcji wyrobów kaletniczych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Monitoring działania systemu wodomierzy ze zdalnym odczytem. Analiza zjawisk zachodzących na sieci. nadzorowanie przeprowadzania przeglądów technicznych obiektów.
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)
Programowanie .Net. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 01.06.2018-30.03.2022.
BLSTREAM S.A. - 2018-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
nauka obsługi kllienta instytucjonalnego, indywidualnego, sprzedaży produktów bankowych , promowanie dostępnych produktów, prawidłowa archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Możliwe wyjazdy służbowe w delegacje krajowe i zagraniczne. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Kęty (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta azerskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
gromadzenie informacji o ogłoszonych przetargach, budowanie oferty przetargowej, prowadzenie wszelkich działań w celu pozyskania, zrealizowania i rozliczenia pozyskanych przetargów
Zakład Robót Drogowych i Sygnalizacyjnych "CIECHDROG" mgr inż. Krzysztof Kowalczuk w Ciechanowie - 2016-03-04 - Chruszczewo (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenu Włoch, Turcji i innych obszarów Europy oraz nadzór nad produkcją kebabu zgodnie z wymogami klientów
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bezpośrednia windykacja klientów, motywowanie klientów do zapłaty, negocjowanie warunków spłaty, efektywne planowanie pracy własnej w terenie, terminowe raportowanie
PROFI CREDIT S.A. - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbanie o czystość i porządek na obiekcie.
Maxus Cleaning Sp z o.o. - 2016-04-04 - Żory (śląskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2018-04-18 - Zielonki (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie procesów księgowania, ścisła współpraca z klientami w zakresie spraw bieżących, współpraca z instytucjalmi zewnętrznymi, wsparcie procesów z obszaru kadr i płac
"HANBUD" Henryk Pruszyński - 2016-09-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
Załadunek, rozładunek, przemieszczanie:materiałów, towarów, odpadów, sprzątanie, proste czynności ręczne, kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Michrów (mazowieckie)
sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zwoleń (mazowieckie)