SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bielsk Podlaski oferta pracy "HANBUD" Henryk Pruszyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie procesów księgowania, ścisła współpraca z klientami w zakresie spraw bieżących, współpraca z instytucjalmi zewnętrznymi, wsparcie procesów z obszaru kadr i płac
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracodawca: "HANBUD" Henryk Pruszyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brańska 153, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie procesów księgowania, ścisła współpraca z klientami w zakresie spraw bieżących, współpraca z instytucjalmi zewnętrznymi, wsparcie procesów z obszaru kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimun 3 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: "HANBUD" Henryk Pruszyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Adres pracodawcy:
Brańska 153, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Ulica pracodawcy: Brańska
Numer budynku pracodawcy: 153
Profil działalności pracodawcy: produkcja konstrukcji i pokryć dachowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy ważna do: 28.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Nadzór nad stanami magazynowymi. Koordynacja przepływu towarów na magazynie. Praca w magazynie odzieżowym. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Prognozowanie potrzeb magazynowych. Tworzenie zamówień. Zamawianie towaru.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 600-956-599) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9a, 40-366 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. produkcji zwierzęcej
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2016-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-11 - Brzozowiec (lubuskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie plalastyki w klasach IV-VII
Szkoła Podstawowa w Jabłońskich - 2017-08-29 - Jabłońskie (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości nasion soi i czystości. Raportowanie wyników inspekcji. Przygotowanie i utrzymanie planów kontroli jakościowych i standardów inspekcji. Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Wstępna optyczna ocena materiału siewnego. Doradztwo w zakresie ochrony roslin i uprawy soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Obsługa patronatów prasowych,zgłoszen konkursowychObsługa eventów, przygotowywanie krótkich tekstów i grafik do emisji
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
"TORET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy.
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-12-07 - Józefów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie relacji z aktualnymi klientami, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, wyszukiwanie i budowanie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Lublin (lubelskie)
Kontakt z klientem, sprzedaż i zamawianie towaru, wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wysokość wynagrodzenia 2100zł/brutto do negocjacji.
MARIAN ZAREMBA ZIOŁO-PIAST HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MARIAN ZAREMBA - 2018-02-10 - Piastów (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska "- Kamieniec - 2018-02-27 - Kamieniec (wielkopolskie)
specjalista ds ubepieczeń
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
sprzedaż towarów,analiza stanu zapasów, nalezności.
"DAK-BUD" Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Brak danych.
Arboretum-system P.P.U. Wiesław Spirydowicz - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa korespondencji, obróbka fotografii cyfrowej, tworzenie opisów towarów
gitarownia.pl Dariusz Atłas - 2017-06-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Rozwój sprzedaży tradycyjnych artykułów pochodzenia orientalnego. Nawiązywanie kontaktów i udział w negocjacjach z dostawcami z Tunezji. Organizacja zakupu towarów i transportu, formalności celnych do Polski. Organizacja procesu sprzedaży - sprzedaż internetowa, zarządzanie procesami zakupu i sprzedaży. Zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/usługi w celu dokonywania analizy rynku i oceny oferty konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej. Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym orazpozyskiwanie nowych klientów.
CARTHAGE MARZENA POPOWSKA - 2018-02-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne II stopnia o specjalności: Mechanika i Budowa Maszyn; znajomość oprogramowania Autodesk Inventor, AutoCad, Ms Office, 2 lata doświadczenia na stanowisku konstruktora lub projektanta, znajomość zagadnień z mechaniki, prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; zakres obowiązków: projektowanie odpylaczy, współudział w projektowaniu wentylatorów, badania stanowiskowe wentylatorów i odpylaczy, wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej, opracowywanie instrukcji i specyfikacji technicznych, prowadzenie ustaleń technicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-07-09 - Gliwice (śląskie)
- obsługa klienta- przyjmowanie, wydawanie dokumentów- aktywna sprzedażMiejsce pracy Trzebownisko, godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2018-06-12 - Krasnystaw (lubelskie)
promocja i sprzedaż produktów, aktywne poszukiwanie nowych klientów,obsługa klientów hurtowni,wystawianie dokumentów handlowych,uzupełnienie ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa ii kontakt z klientami; wprowadzania zamówień do systemu CDM; aktualizowanie bazy danych' przyjmowanie i obsługa gości i klientów; podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, rezerwacja hoteli i biletów lotniczych. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawcki - 2016-08-10 - Kępno (wielkopolskie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)