SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA Wrocław oferta pracy SMT Software Services Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA
Wynagrodzenie: od 8 500 PLN
Zakres obowiązków: rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
Data publikacji: 2017-11-15
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SMT Software Services Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 29, 50-011 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: programista aplikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Programista Javamiejsce wykonywanie prace inne wyznaczone przez pracodawcęrozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: SMT Software Services Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 29, 50-011 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: programista aplikacji
Data dodania oferty pracy: 20.11.2017
Oferta pracy ważna do: 07.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie rezerwacji ( apartamenty), meldowanie gości, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem gości
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Krynica Morska (pomorskie)
PROWADZENIE MAGAZYNU DRUKÓW, OBSŁUGA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu; monitorowanie stanów magazynowych; prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; wystawianie faktur, korekt dokumentów; pilnowanie płatności klientów; rozpatrywanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie relacji z dostawcami komponentów meblowych, wyszukiwanie i rozwój nowych dostawców, nadzór nad realizacją dostaw.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw rekrutacji
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Mielec (podkarpackie)
- sprawy związane z analizą materiałów,- wystawianie faktur,- rozmowy z kontrahentami
PPH"KRISBUT-NET" Krzysztof Czyż i Ewa Kuzior Spółka jawna - 2016-05-25 - Żarki (śląskie)
Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
operator maszyn do produkcji wafli
WYTWÓRNIA WAFLI Kazimierz Bołkun - 2017-07-11 - Wasilków (podlaskie)
Koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracownik ze wschodu; pomoc w zakwaterowniu; rozwiązywanie bieżących problemów; wsparcie logistyczne
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stryków (łódzkie)
doradztwo, wykonywanie projektow, ścisły nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, nadzór nad pracami konseratorskimi, scisła współpraca z Dyrekcją obiektu, umiejejętność sporządzania kosztorysów, specyfikacji, zamówień. czytanie projektów, znajomość programów branżowych w tym Autocad DWG
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa programu "SUBIEKT"
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zabiele (lubelskie)
Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)
jw.
KDM Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie ogłoszeń na potralach internetowych - sprzedaż używanych części samochodowych
"AUTO - TYLICE" Łukasz Safijanowski - 2017-05-04 - Tylice (kujawsko-pomorskie)
Specjalista d/s administracji
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zmysłowo (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, prowadzenie ewidencji dla celów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań GUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych.
SZKOŁA ASQ - 2017-12-01 - Wołomin (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT W KAŻDYM Z PRZEDSTAWIONYCH WOJEWÓDZTW: Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. ŚLĄSKIMKATOWICE, BYTOM, CHORZÓW, DĄBROWA GÓRNICZA1. Bytom - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Legionów 10 (1 dzień w tygodniu)2. Katowice - Centrum Psychiatrii, ul. Korczaka 27 (2 dni w tygodniu)3. Chorzów Szpital Specjalistyczny, ul. Zjednoczenia 10 (1 dzień w tygodniu)4. Dąbrowa Górnicza Szpital Specjalistyczny, ul. Krasińskiego 43 (1 dzień w tygodniu).- W WOJ. LUBELSKIMRADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- W WOJ. MAZOWIECKIMWARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-15 - Katowice (śląskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet na platformach chińskich: Aliexpress, Taobao etc. Obsługa klienta chńskojęzycznego
BASHIBA Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, sporządzanie pism oraz składanie zamówień, administrowanie nieruchomościami, udział w spotkaniach, tworzenie protokołów, zestawień rejestrów. Praca również w terenie. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
NIERUCHOMOŚCI - FURMAN KRZYSZTOF FURMAN - 2016-10-20 - Piła (wielkopolskie)