SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI(NR 5187) Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI(NR 5187)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, prowadzenie ewidencji dla celów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań GUS
Data publikacji: 2016-07-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, prowadzenie ewidencji dla celów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI(NR 5187)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : - znajomość programów księgowo-płacowych[Umiejętność 1] : - znajomość problematyki podatkowej i kadrowo-płacowej, samodzielność, doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: e-mail: oferty (at) temar.alfa.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 19.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
jw.
BP POLSKA SERVICES SP. Z O.O. - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów firmy i pozyskiwanie nowych klientów
WIREX sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym-ewidencja dokumentów-obsługa programów księgowych-zadania zlecone przez Zarząd
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Hucisko (mazowieckie)
- Kierowca samochodu ciężarowego na terenie kraju. Transport rzeczy.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wykształcenie BEZ znaczenia. Min. 3 miesiące doświadczenia na stanowisku kierowcy kat. C+E. Mile widziane uprawnienia ADR. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 730-883-387) lub e-mail: rekrutacja (at) ekoten.pl
EKOTEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, reklama, umowy
Chojnickie Biuro Nieruchomości CHBN.PL inż. Iwona Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
Załadunek rozładunek samochodów.Dostarczanie surowca do produkcji, odbiór wyrobów gotowych.
Zakład Produkcji Opakowań "Karton - Pak" Spółka Akcyjna w Nowej Soli - 2017-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Koordynowanie ogółem prac związanych z wdrożeniem projektów technicznych w zakresie: projektowania, instalacji i montażu, testów i odbiorów technicznych maszyn i systemów, wdrożenia do produkcji zgodnie z przyjętym harmonogramem, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów i nowych inwestycji, monitorowanie działań zapewniających stałe ulepszanie procesu produkcyjnego.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-12-12 - Nysa (opolskie)
1. planowanie i organizacja przeglądów, remontów, 2. konserwacji sieci, rozdzielni oraz urządzeń elektro-energetycznych, 3. analiza przyczyn i skutków awarii oraz kontrola wykonania napraw,4. planowanie i koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu, 5. nadzór i prowadzenie dokumentacji, analiz, statystyk i sprawozdań w zakresie swoich obowiązków, 6. prowadzenie gospodarki odpadami oraz spraw związanych z ochroną środowiska, 7.współpraca z dostawcami części oraz firmami serwisowymi
Fenice Services Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-16 - Zawiercie (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Żyrardów (mazowieckie)
analiza aplikacji (CV) potencjalnych pracowników pod względem zapotrzebowania zleceniodawcy, zamieszczanie ogłoszeń wg wskazań zleceniodawcy na stronach polskich i zagranicznych w różnych językach, organizacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych, aktywne poszukiwanie nowych żródeł pozyskiwania kandydatów, wyszukiwanie, nawiązywanie oraz podtrzymywanie dobrych stosunków z kontrahentami z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku sprzedawcy w markecie budowlanym Mrówka , obsuga kasy fiskalnej
Hurtownia Budowlana "AGAD" - 2015-12-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich, powykonawczych, tworzenie projektów instalacji sanitarnych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krosno (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Krajenka (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
•Obsługa jakościowa reklamacji klientów, nadzorowanie działań wynikających z reklamacji , •Współpraca z dostawcami oraz producentami części zamiennych , •Prowadzenie wymaganej dokumentacji
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Modlnica (małopolskie)
analiza sprzedaży w sklepach właściciela,
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-09-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przedmiotem umowy jest realizacja przez Zleceniobiorcę programu korekcyjno- edukacyjnego w oparciu o wytyczne zawarte w:1.Ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.);2.Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno- edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno- edukacyjne.3.Krajowym Programie Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014- 2020.4.Ramowym Programie Oddziaływań Korekcyjno-Edukacyjnych dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie dla Województwa Dolnośląskiego, stanowiącym Załącznik nr 3 do Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2015 2020, przyjętego Uchwałą Nr 710/V/15 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 czerwca 2015 r. Wymagania dotyczące realizacji Programu:1. Łączny czas Programu powinien obejmować 60 godzin zajęć grupowych i 10 godzin spotkań indywidualnych z uczestnikami Programu.2. Miejsce realizacji Programu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji dotyczącej realizacji Programu : listy obecności, sprawozdanie, udokumentowanie rozmów indywidualnych.4. Termin realizacji: wrzesień 2017 r. - grudzień 2017 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Opracowywanie i wysyłka dokumentów logistycznych produkcji
GONVARRI POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Września (wielkopolskie)
praca w biurze turystycznym, obsługa klienta, wysyłanie ofert, przygotowywanie ofert, grafiki, rezerwacji
ABC Toruń Tourist Biuro Turystyczne Monika Jankowska - 2017-01-19 - Cierpice (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż usług reklamowych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Słupca (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji Pełnomocnika systemu zarządzania jakością,Nadzór nad certyfikacją i standaryzacją produktów,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej wyrobów,Prowadzenie audytów wewnętrznych,Ścisła współpraca z działem produkcji,Prowadzenie audytów dostawców,Wyrywkowa ocena jakości procesu produkcji wyrobu.Systematyczne sporządzanie raportów.Kontrola dostarczonych materiałów, produktów, półproduktów przede wszystkim etykiet ( zgodność z proofami).Kontrola sposobu przechowywania i pakowania produktu.Potwierdzenie zgodności i niezgodności wyrobów z założonymi parametrami.Analiza reklamacjiWdrążanie procedur związanych z systemem poprawy jakości (szkolenia, wzorniki)Blokowanie wyrobów niezgodnych z wymaganiami oraz odpowiednie ich znakowanie.
Interplastik Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa sklepu internetowego, oreaz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro. Przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykszt. średnie kierunek informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisów aukcyjnych, znajomość Photoshop, kreatywność, zaangażowanie. Prawo jazdy kat. B
F.H.U. "OXIDE" - 2017-07-07 - Lubliniec (śląskie)
j.w.
CONTACT POLAND Joanna Skrobisz-Sowińska - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)