SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY Słupca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług reklamowych i marketingowych.
Data publikacji: 2016-05-20
Lokalizacja: Słupca (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług reklamowych i marketingowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Data zakończenia pracy: 12.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
Piastów 2, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: słupecki
Gmina pracodawcy: Słupca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupca
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
- Dbanie o najwyższą jakość i świeżość towarów,- Kreowanie i wsparcie postawy proklienckiej,- Dbanie o ekspozycję na dziale.
Jastrzębiedis Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykonywanie nadruków; obróbka grafik komputerowych; przygotowanie do druku; realizacja zamówień; prace porządkowe przy maszynie; mycie elementów maszyn; kontrola jakości wykonanego druku; kontrola parametrów technicznych farb podczas druku; inne prace zlecone przez przełożonego; rejestrowanie danych dotyczących jakości kontroli zużycia materiałów i narzędzi; zgłaszanie potrzeb remontowych oraz uwag odnośnie stanu technicznego maszyn i urządzeń; usuwanie stwierdzonych usterek.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lubań (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Opole (opolskie)
Odbiór zamówień, składanie zamówień na części serwisowe sprężarek śrubowych. Negocjacje cen u dostawców. Współpraca z kontrahentami i jej podtrzymywanie w oparciu o długotrwałe relacje. Rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych w celu optymalizacji kosztów zakupów. Kontrola jakości zamówień. Realizacja procesu kwalifikacji dostawców(ocena współpracy z dostawcą). Współpraca z działem technicznym. Poszukiwanie nowych rozwiązań w tematyce sprężarek śrubowych. Dostawa części do jednostek serwisowych na terenie Śląska.
MARANI Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Zabrze (śląskie)
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Wolny Dwór (pomorskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientami, obsługa klienta, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofertwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegokomunikatywnośćpakiet MS Officerysunek technicznymile widziane doświadczenie
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Fidor (świętokrzyskie)
Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń. Obsługa korespondencji i telefonu. Sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostępne kanały sprzedaży. Negocjacje z wszelkimi podwykonawcami usług. Utrzymywabue stałych i pozytywnych relacji z klientem. Realizacja i koordynacja sprawpowierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji. Wyszukiwanie zewnętrzych partnerów i sponsorów oraz angażowanie ich we współtworzenie i realizację działań. Obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Płochocin (mazowieckie)
1. Przygotowywanie raportów i analiz finansowych2. Obsługa projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej3. Współpraca z bankami, lessingami i innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie bieżącej realizacji umów zawartych ze Spółką
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż frytek, hamburgerów, zapiekanek. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
FHU Karo-Zadorski Roman - 2016-03-29 - Opole (opolskie)
Działalność związana z szeroko pojętą materią administracji i promocji w tym rozwoju sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grębiszew (mazowieckie)
Tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądów maszyn i urządzeń. Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń. Tworzenie , nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń. Prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury. Zarządzanie i obsługa dokumentacji technicznej dotyczącej Utrzymania Ruchu. Obsługa i zarządzanie w systemie Przeglądów maszyn i urządzeń. Diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń i podzespołów. Uzupełnienie i aktualizacja wykazów części zamiennych. Przeprowadzanie napraw mechanicznych. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw serwisowych maszyn i urządzeń.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa kadr,wykonywanie płac
KPPD Szczecinek S.A. ZPD w Kaliszu Pomorskim - 2017-03-10 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
obsługa klientów firmy, rozliczanie transakcji z klientami, nadzór nad rozliczeniem punktów handlowych spółki,
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2016-12-28 - Łęczyca (łódzkie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa procesu wynajmu pojazdów zastępczych:- przyjęcia- wydania- dbałość o stan pojazdu- rozliczania za wynajem
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA FORMALNO-ORGANIZACYJNA ORAZ MERYTORYCZNA SZKOLENIA SPECJALIZACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA OPIEKI PALIATYWNEJ, W TYM: KONTAKT Z WYKŁADOWCAMI I KIEROWNIKAMI SPECJALIZACJI, NADZÓR NAD OPRACOWYWANIEM HARMONOGRAMÓW ZAJĘĆ, REALIZACJĄ ZAJĘĆ I JAKOŚCIĄ KSZTAŁCENIA, WYPISYWANIE UMÓW DLA WYKŁADOWCÓW, MONITORING ZAJĘĆ (KONTROLA I WIZYTACJA) TEORETYCZNYCH I STAŻOWYCH, PRZYGOTOWANIE EGZAMINU WEWNĘTRZNEGO ITP.
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELEGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O. - 2018-01-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie z ZUS, US, GUS, kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych, przygotowywanie zestawień, analiz, bieżąca obsługa pracowników
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Ociąż (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów z zakresu techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)