SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I PREZENTACJI WYROBU Fidor oferta pracy Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I PREZENTACJI WYROBU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Fidor (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-200 Fidor, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - wynagrodzenie w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I PREZENTACJI WYROBU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Fidor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Końskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2018
Data zakończenia pracy: 18.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność oceny jakości produktów, dokonywania ich porównań oraz formułowania spostrzeżeń i wniosków, gotowość do wyjazdów służbowych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Adres pracodawcy:
26-200 Fidor, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: konecki
Gmina pracodawcy: Końskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Fidor
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z tureckimi dostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka fimty. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie badań loboratoryjnych i prowadzenie dokumentacji jakościowej przy produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych
Masfalt Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
-Samodzielne kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej pracowników,-Naliczanie wynagrodzeń,-Sporządzanie list płac,-Deklaracje do ZUS, US, PIT-Kontakt telefoniczny 58-770-16-19,-Kontakt e-mail unimet (at) tcz.pl-Wysokość wynagrodzenia jest do ustalenia z pracodawcą.
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Tczew (pomorskie)
Praca na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie wniosków wizowych, zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt na terenach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Pilnowanie procesu w sprawe ww. wniosków do wydania decyzji przedmiotowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa strony internetowej , tworzenie plakatów, ulotek, nadzór stanów magazynowych, przygotowywanie zamówień, praca na programie Microsoft Dynamics, prowadzenie sprw organizacyjnych/urzędy, firmy kurierskie, itp/
kontakt przez PUP - 2017-05-20 - Wiślina (pomorskie)
kontrola parametrów surowca, kontrola gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Brużyczka Mała (łódzkie)
Produkcja cukierniczo-piekarska w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid. Mile widziana praktyka na stanowisku, ale istnieje możliwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
- nadzorowanie i obsługa maszyn CNC- wykrywanie i korygowanie błędów produkcyjnych- pomiar/regulacja części serwisowych- programowanie/ ustawianie
MSE Personal Service AG - 2016-02-24 - Austria (Austria)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć w grupach z dziećmi i młodzieżą. Praca na terenie Brzeska i okolic w godzinach 11:30-20:00
Mobilne Centrum Języków Obcych i Korepetycji NEVERENDINGSTORY Małgorzata Olchawa - 2017-07-19 - Brzesko (małopolskie)
-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-03-15 - Tczew (pomorskie)
OBSŁUGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM
HANSA SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Białystok (podlaskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
ewidencjonowanie księgowanie dokumnetów-faktur, obsługa programu bankowego, prowadzenie kasy głownej, sporządzanie deklaracji US, GUS
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Sosnowiec (śląskie)
Brak danych1/2 etatu
TRANS EXPERT s.c. - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prewencji robotów i systemów sterowania, analizowanie problemów, nadzór nad linią produkcyjną.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie w sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2017-08-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przewóz mleka na trasie Kościan - Pyrzyce
Henryk Buczyński Firma "BUCZYŃSKI" - 2017-12-07 - Gołasze-Dąb (podlaskie)
pomoc w tankowaniu aut klientów, prace porządkowe
"SOLEY-ARECA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka komandytowa - 2017-04-24 - Nowa Wieś Legnicka (dolnośląskie)
praca w godzinach od 7.30 do 15.30, kontakt z klientem biznesowym, pozyskiwanie klientów
Centrum Szkoleń EXPERT Barbara Jakubowska - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie zamówień od klientów, wyliczanie planu produkcji
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-30 - Rybnik (śląskie)