SPECJALISTA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM Łańcut oferta pracy Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: •ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •WIEDZY Z ZAKRESU SPRZEDAŻY (TECHNIKI SPRZEDAŻY, TECHNIKI NEGOCJACYJNE, ZASADY MERCHANDISINGOWE).•PRAKTYCZNA WIEDZA I ZNAJOMOŚĆ LOKALNEGO RYNKU.•SYSTEMATYCZNOŚCI I WYSOKIEGO ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ POWIERZONYCH ZADAŃ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LAUROWA 2, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: LAUROWA
Numer budynku pracodawcy: 2
danePracodawcy_nrKraz: 8984
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
Data dodania oferty pracy: 29.04.2016
Oferta pracy ważna do: 09.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie interesantów, telefoniczna obsługa klientów, samodzielne prowadzenie biura, dokumentacji
VI MAX MAXIM VASILEVSKY - 2018-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
- ustalenie procesów wspierających zagraniczne lokalizacje banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowego oraz:- wykonywanie analiz kredytowych- przygotowywanie dokumentacji prawnej- Doradztwo Inwestycji Kredytowych- wykonywanie analiz strat
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabierzów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zamówień, wypisywanie faktur. Biegła obsługa komputera
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "JARYCH" S.C. MARZENA i PAWEŁ JARYCH - 2018-03-01 - Mroczeń (wielkopolskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bielawa (dolnośląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zamówień, przygotowywanie ofert produktów do sklepu,przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
kontakt z klientami ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pęcice (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarkami?(foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Oczesały (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
Udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie szeregu wyspecjalizowanych czynności związanych czynności związanych z operacjami na papierach wartościowych; - identyfikowanie niezgodności między księgami pracodawcy a księgami depozytariuszy oraz operacjami na rachunkach banków korespondentów; - współpraca z innymi zespołami w ramach struktur pracodawcy oraz instytucjami zewnętrznymi w celu prawidłowej priorytetyzacji oraz zapewnienia rozwiązania dla zidentyfikowanych niezgodności w księgach; udział w projektach i inicjatywach związanych z poprawą efektywności procesów wewnątrz zespołu oraz w ramach procesów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
- rozliczanie projektów finansowanych z EFS, RPO- zarządzanie procesem realizacji projektów (obsługa administracyjna, finansowa projektu)- terminowe przygotowywanie zestawień dokumentów, raportów finansowych wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowie o dofinansowanie- sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczeniowej i ewaluacyjnej (w tym: studium wykonalności, analizy finansowej i ekonomicznej dla projektów inwestycyjnych).Firma oferuje:- Elastyczne formy zatrudnienia umowa o pracę/umowa zlecenie;- Stabilne warunki zatrudnienia; - Ciekawe kontakty zawodowe; - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności; Możliwość rozwoju zawodowego; Niezbędne narzędzia pracy; - Dobrą atmosferę pracy;- Pracę nad ciekawymi projektami;- Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, wycena usług spedycyjnych, aktywna promocja usług firmy, czynności marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Relokowanie pojazdów między naszymi punktami obsługi Klienta oraz pomoc naszym menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).Opis obowiązków w dodatkowym dokumencie przesłanym razem z deklaracją.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
prace gospodarcze i porządkowe na terenie obiektu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KAL-PAP" Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)