SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Wolny Dwór oferta pracy FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Wolny Dwór (pomorskie)
Pracodawca: FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-250 Wolny Dwór 48, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do ustalenia na rozmowie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolny Dwór
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarszewy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
83-250 Wolny Dwór 48, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny i skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Skarszewy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolny Dwór
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywania kontaktów z klientami, tworzenie ofert handlwoych, negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Żory (śląskie)
prace zbrojarskie
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Milechowy (świętokrzyskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników, obsługa administracyjno - kadrowa. Koordynowanie procesu szkoleniowego. Nadzorowaniei kontrolowanie pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, realizacja celów sprzedażowych.
AM KONSENS S.C. - 2016-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
Oferta pracy subsydiowana, przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku.sprzedaż usług hotelowych
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2017-02-17 - Rozewie (pomorskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary, przyjmowanie dostaw towaru, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowywanie towaru do sprzedaży, (oznaczenie ceny, wyeksponowanie)
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Szczereż (małopolskie)
przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży maszyn rolniczych oraz własny samochód na początek, praca na terenie woj. podlaskiego
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Sokółka (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- pomiary instalacji elektrycznych- konserwacje- remonty instalacji elektrycznych- instalacje automatyki i sterowania
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie analiz metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz kosztorysów na podstawie udostępnionych SIWZ i przedmiarów (Zamówienia publiczne); przygotowywanie zapytań ofertowych
PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD" - 2016-08-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników, wewnętrznej komunikacji HR, wsparciu w działaniach on-boardingowych, exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Analiza danych źródłowych i raportowanie.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2015-12-28 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Problemy zgłaszane przez klientów. Lubricant Service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
Zakres obowiązków:Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowychWspółpraca z Klientem na poszczególnych etapach realizacji projektuPrzygotowanie ofert przy współpracy z działem handlowymRaportowanie wyników działańTelemarketing (Aktywne pozyskiwanie klientów)
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej, analiza danych produkcyjnych, wdrażanie nowych metod i technologii wytwarzania, przygotowywanie szczegółowych danych przyjętych koncepcji rozwoju firmy.
Zakład Urządzeń Komputerowych ELZAB S.A. - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
-ustalanie i weryfikowanie awarii pojazdów; dokonywanie napraw pojazdów; konserwacja i naprawa pojazdów; wymiana olejów, płynów eksploatacyjnych , filtrów
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-11-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Nadzór nad stanami magazynowymi, koordynacja przepływu towarów na magazynie, praca w magazynie odzieżowym, prowadzenie dokumentacji magazynowej, prognozowanie potrzeb magazynowych, tworzenie zamówień, zamawianie towarów. - Wynagrodzenie: 2000 do 2400 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 1 rok doświadczenie na w.w. stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Katowice (śląskie)
ADMINISTROWANIE DANYMI, KONTAKT Z KLIENTEM, RAPORTOWANIE DZIAŁAŃ
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Wola Bykowska (łódzkie)
– Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości.– Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).– Dokonywanie rezerwacji. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.– Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.– Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych na przykład komputera, ksero czy faksu.– Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
"JAMROZOWA POLANA HOTEL&BROWAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Sejny (podlaskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu marketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji - opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych, ustalenia zaplecza organizacyjnego. Sporządzenie harmonogramu działań, koordynacja działań przy projektowaniu i aktualizowaniu materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzenie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-06-22 - Głuchołazy (opolskie)