SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA Piekary Śląskie oferta pracy PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert przetargowych oraz kosztorysów na podstawie udostępnionych SIWZ i przedmiarów (Zamówienia publiczne); przygotowywanie zapytań ofertowych
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-949 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz kosztorysów na podstawie udostępnionych SIWZ i przedmiarów (Zamówienia publiczne); przygotowywanie zapytań ofertowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Najpierw umowa na okres próbny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. techniczne budowlane, znajomość kosztorysowania, przedmiarowania i obmiarowania robót, analiza dokumentacji technicznej, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz cen materiałów budowlanych, min. 3 lata pracy w programie Norma i NormaPro
Nazwa pracodawcy: PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
41-949 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny lub mailowy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Profil działalności pracodawcy: Budownictwo - roboty budowalne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.08.2016
Data dodania oferty pracy: 16.08.2016
Oferta pracy ważna do: 16.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja procesów homologacyjnych dla pojazdów szynowych, współudział w badaniach pojazdów, współpraca z jednostkami badawczymi
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna - 2018-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, doradztwo, wykładanie towaru, praca w Brico Marche
BENSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Szprotawa (lubuskie)
Sporządzanie list płac, bieżące i roczne rozliczenia podatkowe dla pracowników,sporządzanie analiz,deklaracji ZUS, PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedazy- promowanie działań usprawniających sprzedaż- sporządzanie potwierdzeń zamówień- asystowanie przy przygotowywaniu dokumentacji wysyłkowej do fakturowania- przyjmowanie i ewedencja zamówień- obsługa reklamacji- monitoring płatności- organizowanie transportu do klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie paznokci hybrydowych i żelowych. Makijaże.
Urbanik Wioletta - "Twój Styl" - 2016-11-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Garwolin (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa biura, umiejętna sprzedaż oferowanych inwestycji.
AXXECO TOMASZ NAROŻNIK - 2016-09-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sporządzanie umów, aneksów, zleceń, zamówień z podwykonawcami oraz kontrahentami, obsługa dokumentacji dotyczącej umów, monitorowanie realizacji. Wykształcenie min. średnie, min. 5 lat doświadczenia zawodowego, znajomość branży budowlanej, prawa budowlanego, znajomość podstaw kodeksu cywilnego.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Luzino (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Bangladeszu, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur
LESZEK WÓJTOWICZ - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami,- Aktywne poszukiwanie i wybór nowych klientów- Negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji- Prowadzenie dokumentacji handlowej,- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji- Prowadzenie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży- Umacnianie wizerunku firmy na rynku europejskim i światowym
ALUMAST SA - 2018-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa postępowań regulowanych ustawą prawo zamówień publicznych, kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie pracowników sprzedaży, prowadzenie korespondencji z zamawiającym w trakcie postępowania jak również po udzieleniu zamówienia, bieżąca archiwizacja dokumentacji
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-20 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa maszyn CNC, czytanie rysunku technicznego, przygotowywanie elementów do produkcji.
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bobrówka (podkarpackie)
planowanie czasu rozładunków towaruorganizowanie transportu w firmach spedycyjnychplanowanie czasu załadunku towarówrozliczanie dokumentów transportowych
MOTO BUDREX spółka z o.o. - 2016-07-08 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)
rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów;opieka nad obecnymi klientami;identyfikacja potrzeb klienta, dobór rozwiązań i doradztwo z zakresu oferowanego asortymentu;realizacja planu sprzedaży.realizowanie zawartych umów,pozyskiwanie nowych klientów,prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,sporządzanie raportów i analiz,prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowychdoradztwo techniczne,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i koordynacja pracy kierowców i floty samochodowej, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie dokumentacji transportowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2018-01-17 - Hrubieszów (lubelskie)
Układanie oraz montowanie, cięcie oraz gięcie prentów zbrojeniowych, montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych,
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Planowanie jadłospisów. Zamawianie artykułów spożywczych. Ustalanie norm żywieniowych. Naliczanie odpłatności za żywienie. Współpraca z dyrektorem. Sprawowanie nadzoru nad personelem. Kontrola wewnętrzna z zakresu żywienia. Obsługa programów: stołówka, magazyn, iPrzedszkole.
Przedszkole Miejskie nr 12 im. Króla Maciusia - 2016-09-06 - Legionowo (mazowieckie)
- bieżąca obsługa,- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
orkanizowanie programów animacyjnych dla dzieci , nadzór nad podwykonawcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Jachranka (mazowieckie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Opis stanowiska:Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych,Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży,Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie relacji biznesowych,Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Dobre warunki wynagrodzenia oraz atrakcyjny system premiowy,Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,Niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop). Wymagania:Doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów w branży reklamowej min. 2 lata,Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne,Nastawienie na skuteczną realizację celów,Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji.Miejsce pracy: Wrocław Kontaktv kandydatów z pracodawcą: 790 703 500Oferta w sali: C
tuWroclaw.com Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)