SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Oświęcim oferta pracy INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej

Data publikacji: 2018-08-16

Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)

Pracodawca: INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zaborska 48E, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: administracja

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Microsoft

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Pracownik biurowy (z obsługą MS Word i MS Excel)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w pracach związanych z obsługą biura i administracją, umiejętność obsługi programu Microsoft, Word, Excel, znajomość zasad księgowości.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Adres pracodawcy:
Zaborska 48E, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: oświęcimski

Gmina pracodawcy: Oświęcim

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oświęcim

Ulica pracodawcy: Zaborska

Numer budynku pracodawcy: 48E

Profil działalności pracodawcy: USŁUGI INFORMATYCZNE , KOMPUTEROWE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 16.08.2018

Oferta pracy ważna do: 31.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca w sklepie odzieżowym.Jedna zmiana: od 10-18.
Firma Handlowa "Shop" Kalemba Mariusz - 2016-09-06 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

orgaizacja spraw związanych z procesem sprzedaży opon, części zamiennych, fakturowanie, tworzenie raportów sprzedażowych, współkoordynacja działań marketningowych ( reklama, oferta), prowadzenie spraw administracyjnych, księgowych ( współpraca z biurem rachunkowym)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ART-POL ARTUR TOKAREWICZ - 2016-03-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.APLIKACJI FOLII - 3 000 - 3 600 PLN

- aplikacja folii samoprzylepnych (witryny sklepowe, ściany, tablice informacyjne, reklamy wolnostojące), - monaż reklamy instore oraz outdoor, - proste prace ślusarsko-warsztatowe, - prace w siedzibie fimy oraz u klientów firmy
CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR - od 3 000 PLN

- terminowe sporządzanie dokumentacji płacowej oraz związanej z zatrudnieniem i zwilnieniem pracowników- tworzenie miesięcznych zestawień, rozliczeń, raportów oraz analiz- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z przebiegiem zatrudnienia, zasiłkami, ustaleniem uprawnień emerytalnych i rentowych, świadczeniami z ZFSŚ itp.- sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie kadrowym- monitorowanie zmian w przepisach- udział w pozostałych pracach i inicjatywach działu kadr i płac
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-12-06 - Wróblów (lubuskie)

KUCHARZ-PIZZER - od 11 PLN

przygotowanie posiłków (pizzy)
kontakt przez OHP - 2016-06-27 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII - od 1 850 PLN

Kontrola technologii w firmie wodnokanalizacyjnej, nadzór techniczny nad pracą oczyszczalni ścieków
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD.-KAN." Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie klientów krajowych i zagranicznych, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mareza (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROJEKTÓW(NR 3781) - od 1 850 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: prowadzenie biura Szlaku TeH2O; stały kontakt i współpracę z obiektami na Szlaku; ewaluację działań i funkcjonowania obiektów na Szlaku; pozyskiwanie nowych partnerów i obiektów dla Szlaku; kontakty z mediami; wypracowanie, rozwój i utrwalenie marki Szlaku; opracowywanie i koordynację strategii i kampanii promocyjnych Szlaku; prowadzenie analiz marketingowych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania Szlaku.
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona obiektów
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 1 850 PLN

Tworzenie planów i budżetów inwestycyjnych oraz rozliczeń zadań inwestycyjnych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 2 700 PLN

Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, osiąganie celów sprzedażowych , aktywny udział w szkoleniach organizowanych przez TU w celu poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności.
MAG-WER POŚREDNICTWO FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWE - 2017-12-14 - Luzino (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie, tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanów materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami, współpraca z innymi działami firmy. zaangażowanie, dokładność, sumienność. Mile widziana znajomość programów magazynowych, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w grupie. umowa na 3 miesiące. godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-06-12 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA HR - od 5 500 PLN

Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (O) - do 2 184 PLN

prace biurowe, obsługa i pozyskiwanie klinetów
NOVA Centrum Edukacyjne sp. z o.o. - 2017-07-27 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I IMPORTU - od 1 850 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-07-01 - Daleszyce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I SPRZEDAŻY. - 2 000 - 5 000 PLN

Prowadzenie działań marketingowych w internecie.
F.G.H. Czajkowski Piotr - 2017-08-25 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 250 PLN

pozyskiwanie klientów, analiza rynku i ofert, tworzenie ofert handlowych i planów sprzedażowych, usprawnianie sprzedaży, praca na pełen ertat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - od 2 000 PLN

obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe, zarządzanie dokumentami, pocztą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Libiąż (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I KONTROLI FINANSÓW - do 9 000 PLN

stworzenie zintegrowanego systemu kontroli finansów w Spółce LUMEL S.A, zapewnianie skuteczności i efektywnośći działania Spółki, wiarygodności zasad sprawozdawczości finansowej , przestrzegania zasad zarządzania ryzykiem oraz zgodności działania Spółki z przepisami prawa, analizowanie zadań wykonywanych przez poszczególne działy Spółki, analiza procedur obowiązujących w Spółce, kontrola poprawności działania wdrożonego systemu.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI RYNKU WIETNAMSKIEGO - od 15 PLN

Nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pochodzenia wietnamskiego, obsługa poczty elektronicznej z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw pracowniczych, dokumentacji kadrowej, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, przygotowanie dokumentów do ZUS, Urzędu Skarbowego, deklaracje PIT, ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 750 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Włoszczowa (świętokrzyskie)


Wybierz powiat