SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Oświęcim oferta pracy INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej
Data publikacji: 2018-08-16
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborska 48E, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Microsoft
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Pracownik biurowy (z obsługą MS Word i MS Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w pracach związanych z obsługą biura i administracją, umiejętność obsługi programu Microsoft, Word, Excel, znajomość zasad księgowości.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Zaborska 48E, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Zaborska
Numer budynku pracodawcy: 48E
Profil działalności pracodawcy: USŁUGI INFORMATYCZNE , KOMPUTEROWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 16.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedawca w sklepie odzieżowym.Jedna zmiana: od 10-18.
Firma Handlowa "Shop" Kalemba Mariusz - 2016-09-06 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż usług firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
orgaizacja spraw związanych z procesem sprzedaży opon, części zamiennych, fakturowanie, tworzenie raportów sprzedażowych, współkoordynacja działań marketningowych ( reklama, oferta), prowadzenie spraw administracyjnych, księgowych ( współpraca z biurem rachunkowym)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ART-POL ARTUR TOKAREWICZ - 2016-03-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- aplikacja folii samoprzylepnych (witryny sklepowe, ściany, tablice informacyjne, reklamy wolnostojące), - monaż reklamy instore oraz outdoor, - proste prace ślusarsko-warsztatowe, - prace w siedzibie fimy oraz u klientów firmy
CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
- terminowe sporządzanie dokumentacji płacowej oraz związanej z zatrudnieniem i zwilnieniem pracowników- tworzenie miesięcznych zestawień, rozliczeń, raportów oraz analiz- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z przebiegiem zatrudnienia, zasiłkami, ustaleniem uprawnień emerytalnych i rentowych, świadczeniami z ZFSŚ itp.- sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie kadrowym- monitorowanie zmian w przepisach- udział w pozostałych pracach i inicjatywach działu kadr i płac
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-12-06 - Wróblów (lubuskie)
wg stanowiska
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-18 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowanie posiłków (pizzy)
kontakt przez OHP - 2016-06-27 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola technologii w firmie wodnokanalizacyjnej, nadzór techniczny nad pracą oczyszczalni ścieków
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD.-KAN." Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Bełchatów (łódzkie)
pozyskiwanie klientów krajowych i zagranicznych, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mareza (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: prowadzenie biura Szlaku TeH2O; stały kontakt i współpracę z obiektami na Szlaku; ewaluację działań i funkcjonowania obiektów na Szlaku; pozyskiwanie nowych partnerów i obiektów dla Szlaku; kontakty z mediami; wypracowanie, rozwój i utrwalenie marki Szlaku; opracowywanie i koordynację strategii i kampanii promocyjnych Szlaku; prowadzenie analiz marketingowych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania Szlaku.
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ochrona obiektów
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Bytom (śląskie)
Tworzenie planów i budżetów inwestycyjnych oraz rozliczeń zadań inwestycyjnych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, osiąganie celów sprzedażowych , aktywny udział w szkoleniach organizowanych przez TU w celu poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności.
MAG-WER POŚREDNICTWO FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWE - 2017-12-14 - Luzino (pomorskie)
Planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie, tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanów materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami, współpraca z innymi działami firmy. zaangażowanie, dokładność, sumienność. Mile widziana znajomość programów magazynowych, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w grupie. umowa na 3 miesiące. godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-06-12 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe, obsługa i pozyskiwanie klinetów
NOVA Centrum Edukacyjne sp. z o.o. - 2017-07-27 - Tarnów (małopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-07-01 - Daleszyce (świętokrzyskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działań marketingowych w internecie.
F.G.H. Czajkowski Piotr - 2017-08-25 - Białogard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, analiza rynku i ofert, tworzenie ofert handlowych i planów sprzedażowych, usprawnianie sprzedaży, praca na pełen ertat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe, zarządzanie dokumentami, pocztą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Libiąż (małopolskie)
stworzenie zintegrowanego systemu kontroli finansów w Spółce LUMEL S.A, zapewnianie skuteczności i efektywnośći działania Spółki, wiarygodności zasad sprawozdawczości finansowej , przestrzegania zasad zarządzania ryzykiem oraz zgodności działania Spółki z przepisami prawa, analizowanie zadań wykonywanych przez poszczególne działy Spółki, analiza procedur obowiązujących w Spółce, kontrola poprawności działania wdrożonego systemu.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pochodzenia wietnamskiego, obsługa poczty elektronicznej z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw pracowniczych, dokumentacji kadrowej, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, przygotowanie dokumentów do ZUS, Urzędu Skarbowego, deklaracje PIT, ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Włoszczowa (świętokrzyskie)