SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU KRAJOWEGO Zielona Góra oferta pracy LFC Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU KRAJOWEGO
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2016-04-18
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: LFC Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kożuchowska 41, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU KRAJOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe marketing lub pokrewne, minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność komunikowania się, organizowania pracy, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy pod presją czasu, język angielski na poziomie co najmniej B2
Nazwa pracodawcy: LFC Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Kożuchowska 41, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adrese-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kożuchowska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy ważna do: 17.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (pomorskie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt personalnych Obsługa procesów zatrudniania, zmian w zatrudnieniu, zwalniania Przygotowywanie i przekazywanie do zespołu płac danych w celu bieżącej realizacji wypłat Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Tworzenie raportów i analiz z zakresu kadrowego
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW Z RYNKU UZBECKIEGO, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, WERYFIKACJA CZĘŚCI PRZEZNACZONYCH NA EXPORT,KOORDYNACJA ROZŁADUNKÓ I ZAŁADUNKÓW
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Skierniewice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie - brak wymagań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; sprzątanie punktu usługowo - biurowego; jedna zmiana od 14-16:15; umowa zlecenie; miejsce pracy: Sośnicowice;
EUROPEAN SECURITY AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Sośnicowice (śląskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki odpadami, weryfikacja informacji dotyczących niebezpiecznych substancji chemicznych oraz nadzór nad ich przekazywaniemdo Ośrodka Analizy Skażeń, analiza projektów planów przekazywania odpadów do AMW, monitorowanie wniosków o uzyskanie decyzji wynikających z ustawy o odpadach.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenia spraw kadrowych, spraw związanych z pobytem i pracą pracowników/zleceniobiorców ukraińskich,białoruskich. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku ukraińskim i rosyjskim
Concept Elżbieta Mączewska - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne), obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-05-10 - Krzeszyce (lubuskie)
koordynowoanie i nadzorowanie prac kasjerów liniowych, zarządzanie i sporządzanie dokumentacji kasjerskiej, rozliczanie kasjerów i kontrola stanu kasy, obsługa klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie wpłat gotówki
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, oraz ZUS, wspłółpraca z PUP oraz ZUS
P.H.U. PROGRES Hurtownia Wielobranżowa H. Suska - 2018-02-01 - Staszów (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)
Osługa maszyny myjącej (mycie wielkogabarytowych opakowań plastikowych) oraz wykonywanie prac produkcyjnych zgodnie z aktualnymi potrzebami zakładu, obsługa taśmy produkcyjnej, przyjmowanie i rozpakowywanie kontenerów, oczyszczanie produktów firmy ze starych etykiet, dbanie o porządek na stanowisku pracy zgodnie ze standardami firmy, ścisła współpraca z innymi działami produkcji zgodnie z aktualnymi potrzebami.
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów w branży zabezpieczeń technicznych. Praca na jedną zmianę
MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Brak danych
Przeds. Wielobr. MAXTOP - 2016-05-06 - Sławków (śląskie)
OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- współudział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii pomocniczej i PR- pomoc w koordynowaniu współpracy z agencjami reklamowymi i drukarniami- pomoc w organizowaniu imprez targowych i konferencji- pomoc w prowadzeniu warsztatów tematycznych, - redagowanie treści promocyjnych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Chorzów (śląskie)
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za tworzenie strategii pozyskiwania Kandydatów oraz wsparcie w bieżących projektach rekrutacyjnych i działaniach marketingowych.Będziesz w stałym kontakcie z Kandydatami oraz Rekruterami.
Biznes Progres Wojciech Gabryelczyk - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
sprawowanie opieki pielęgniarskiej nad dziećmi
OŚRODEK LECZNICZO-REHABILITACYJNY DLA DZIECI KAMIENIEC-ZBROSŁAWICE - 2017-05-10 - Kamieniec (śląskie)
sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile S.A.,realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,profesjonalna obsługa klientów T-Mobile
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-11-04 - Sztum (pomorskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów , utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie sprzedaży
Liberty Poland S.A. Grupa Kapitałowa Polkomtel Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Dębno (zachodniopomorskie)
UTRZYMANIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA PODLEGŁYM OBSZARZE POPRZEZ SPRAWOWANIE KONTROLI NAD WARUNKAMI PRACY, SKUTECZNE EGZEKWOWANIE PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP JAK RÓWNIEŻ DORADZTWO W W/W ZAKRESIE, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZMNIEJSZANIA ILOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY POPRZEZ USTALANIE OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN WYPADKÓW, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW WYNIKAJĄCYCH Z BADANIA PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW, ZPEWNIENIE ZGODNOŚCI WEWNĘTRZNYCH ZSAD Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI POPRZEZ WSPÓŁDZIAŁANIE Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ORAZ ORGANAMI WEWNĘTRZNYMI, ZPEWNIENIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU SZKOLEŃ W DZIEDZINIE BHP, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ZWIĄZANYCH Z ZAGADNIENIAMI BHP ORAZ OCHRONĄ ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA USTAWOWE DO ZATRUDNIENIA NA POWYŻSZYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z OBSZARU BHP I OCHORNY ŚRODOWISKA, SYSTEMATYCZNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA INSPEKTORA OCHRONY PRZECIWWPOŻAROWEJ, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA STNOWISKU;
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2016-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)