SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Rzgów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z kontrahentami w języku hindi, sprawdzanie jakości towarów
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z kontrahentami w języku hindi, sprawdzanie jakości towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Opinia starosty
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzgów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: łatwość nawiązywania kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Częstochowska 40/52, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 40/52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 25.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
administrowanie dokumentami,
"UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
1.Organizacja procesów transportowych w transporcie krajowym i zagranicznym2.Nadzorowanie procesów transportowych 3.Wyszukiwanie ładunku do odpowiednich środków transportu4.Analiza zleceń pod względem formalnym5.Analiza rynku usług transportowych6.Nadzorowanie dokumentacji procesów transportowych7.Koordynowanie realizacji procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Somonino (pomorskie)
-
MIXPOL Zdzieszowice Sp. z o.o., Sp.k. - 2018-06-21 - Zdzieszowice (opolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta
Pomorska Energia Mateusz Gawin - 2019-11-07 - Bytów (pomorskie)
Kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, Rozliczanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne (przeglądy pojazdów, wymiana części), Rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów ciężarowych Obsługa systemów monitorującychObsługa programu 4trans Analiza spójności danych z kartami czasu pracy
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJUorganizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych;realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z klientami, przygotowanie ofert sprzedaży, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-14 - Łańcut (podkarpackie)
utrzymanie czystości na powierzchniach wewnętrznych,odkurzanie i pranie wykładzin,tapicerek,mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( akta osobowe ), przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, naliczanie składek ZUS, podatków, sporządzanie deklaracji, raportów itp.
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-14 - Lublin (lubelskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy. ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji, współdziałanie w określeniu calościowej polityki zatrudnienia, praca na terenie Krakowa i wg. zleceń tereny UE
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie najwyższej jakości współpracy z klientami firmy;Codzienny kontakt z klientem - mailowy i telefoniczny (tylko połączenia przychodzące)Bieżące wsparcie klientów niemieckojęzycznych;Obsługa systemu komputerowego - uzupełnianie danych dotyczących Klientów firmy
kontakt przez OHP - 2018-10-04 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie analiz chemicznych z wykorzystaniem współczesnych technik: GC, GC-MS, UHPLC, UV-Vis, rejestracja wyników badań oraz zleceń w arkuszach XLS, przygotowywanie sprawozdań z badań do autoryzacji, obsługa wyposażenia badawczo-pomiarowego, przyjmowanie próbek do badań oraz wysyłka próbników do klientów
EKOANALITYKA JERZY STERNAL - 2019-03-12 - Leszno (wielkopolskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-03-14 - Cmolas (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
sprzedaż sprzętu elektronicznego
Elektrons Mateusz Lisik ; Wieruszów - 2016-05-24 - Wieruszów (łódzkie)
obsługa klientów, praca w biurze
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest konieczna do kontaktu z dostawcami, klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
Tworzenie opisów w j. angielskim i wystawianie ofert na portalach aukcyjnychPrzetwarzanie zamówień klientów anglojęzycznychObsługa klientów klientów anglojęzycznychPomoc w przygotowaniu katalogów
Pyc-Sport - 2018-12-24 - Łódź (łódzkie)
Kreowanie marketingowego wizerunku firmy, reprezentowanie firmy na imprezach międzynarodowych, prowadzenie negocjacji handlowych w powierzonym zakresie, terminowa realizacja planów, ścisła współpraca z zespołem handlowym.
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Rogów (śląskie)
proste prace porządkowe, utrzymywanie estetyki oraz czystosci terenów zielonych.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Rydułtowy (śląskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu Płatnik i programu Optima; znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie wynagrodzeń.
CH.TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Częstochowa (śląskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Ośrodku terapeutycznym , w którym programy terapeutyczne opierają się o model społeczności terapeutycznej.Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/terapeutycznej.Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia.Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych.Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień.Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem.Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych.Inne ściśle związane z podanymi powyżej.
Ośrodek Readaptacji Stowarzyszenia Solidarni "PLUS" EKO "Szkoła Życia" w Wandzinie - 2018-03-01 - Wandzin (pomorskie)