SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Piekary Śląskie oferta pracy "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: administrowanie dokumentami,
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bytomska, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: administrowanie dokumentami,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykszt. średnie, obsługa komputera,
Nazwa pracodawcy: "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Bytomska, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Ulica pracodawcy: Bytomska
Profil działalności pracodawcy:
Multiagencja Ubezpieczeniowa oferuje ubezpieczenia w zakresie życia i zdrowia, ale również majątkowe, komunikacyjne, turystyczne, firmowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 04.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1739b2660d67e6aa9ad8e9ef1ca76c6
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyny do ryglowania, przyuczenie do zawodu, przygotowanie elementów do produkcji, proste prace na produkcji;
REGINA KLIMASZEWSKA - 2019-06-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
•taryfikacja ubezpieczeń (ubezpieczenia komunikacyjne)•przygotowywanie ofert oraz umów ubezpieczenia •budowanie długotrwałych relacji z Klientem•utrzymywanie standardów jakości obsługi według umów i procedur
Carsed Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa sp.k. - 2017-03-03 - Siedlce (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
IULIIA GRODETSKA YOLANTA - 2018-11-26 - Wieliczka (małopolskie)
Specjalista fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sieradz (łódzkie)
Projektowanie i tworzenie stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w branży sieci telefonów komórkowych,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE ARSKOM KAZIMIERZ WIŚNIEWSKI - 2016-04-11 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta zainteresowanego usługą factoringu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Biała Podlaska (lubelskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta, aktywne poyskiwanie klientów biznesowych z bazy handlowej, usługi marketingowe
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ruda Śląska (śląskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i realizacja produkcji materiałów reklamowych, obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Sarbinowo (kujawsko-pomorskie)
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
przyjmowanie interesantów, telefoniczna obsługa klientów, samodzielne prowadzenie biura, dokumentacji
VI MAX MAXIM VASILEVSKY - 2018-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-11-26 - Mielec (podkarpackie)
specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)
PLANOWANIE PRODUKCJI,PLANOWANIE NAWOŻENIA,PRACE POLOWE(DROBNE), NADZOROWANIE PRAC POLOWYCH, PRACA PRZY KOMPUTERZE
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA ODMIAN ROŚLIN UPRAWNYCH STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY OCENY ODMIAN W BIA - 2019-05-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu przez Straż Graniczną, opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania pozostających we właściwości Wydziału, opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów, ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania, współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
sporządzanie list płac, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, sporządzanie deklaracji ZUS
Biuro Obrachunkowo-Doradcze Ilona Kapczuk - 2018-07-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Krapkowice (opolskie)
Wymagania: - co najmniej średnie wykształcenie dające kwalifikacje do zajmowania wskazanego stanowiska- praktyka w księgowości- znajomość programów komputerowych: Płace Optivum, Płanik oraz obsługa bankowości internetowej będą dodatkowym atutem.Zakres obowiązków:- obliczanie wynagrodzenia pracowników- tworzenie przelewów dla pracowników, ZUS, Urzędu Skarbowego- sporządzanie sprawozdań i deklaracji do ZUS, GUS w zaresie wypłacanych wynagrodzeń- sporządzanie sprawozdań do Urzędu Skarbowego- zajęcia komornicze, przeliczanie zajęć, wysyłanie zaświadczeń, korespondencja z komornikami- wystawianie zaświadczeń o zarobkach- sporządzanie RMUA dla pracowników- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS- gromadzenie i archiwizowanie danych dotyczących wynagrodzeń- ponoszenie odpowiedzialności na zasadzie określonej w art. 114-116 kp- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikłych z potrzeb Ośrodka- analizy i zestawienia finansowe działu księgowości wymagane przez instytucje zewnętrzne- sporządzanie innych sprawozdań- przeprowadzanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian- sporządzanie sprawozdań i przekazywanie informacji organowi prowadzącemu Placówkę- wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzeń do bazy danych programu Płace Optivum.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2019-06-06 - Racibórz (śląskie)
budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych. Praca w godz. 7-17.
FRANCUSKIE SERWIS DARIUSZ ZEGAR - 2018-11-26 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż, marketing doradztwo
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Zamość (lubelskie)