SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Radzyń Podlaski oferta pracy Biuro Obrachunkowo-Doradcze Ilona Kapczuk
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, sporządzanie deklaracji ZUS
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: Biuro Obrachunkowo-Doradcze Ilona Kapczuk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowiecka 12, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, sporządzanie deklaracji ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: naliczanie list płac
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: sporządzanie deklaracji PIT, VAT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Biuro Obrachunkowo-Doradcze Ilona Kapczuk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Ostrowiecka 12, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Ostrowiecka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2018
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy ważna do: 20.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z zamówieniem. Przepraowadzanie szkoleń pracowników w zakresie jakości towaru.
VEGGIEFRESH SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Sucha Wola (podkarpackie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
kontrola uprawy truskawek pod względem nawożenia roślin, sporządzanie mieszanek nawozów do fertygacji
GOSPODARSTWO OGRODNICZE GMYS Michał Gmys - 2016-09-06 - Wtelno (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych w kraju i za granicą.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Leszczewek (podlaskie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-1/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współpraca z dostawcami usług logistycznych i kientami, organizacja procesu transportu, kontrola czasu dostaw, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Kotlin (wielkopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami ,prowadzenie dokumentacji,modefikacja jej,diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2016-02-09 - Suwałki (podlaskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-06-08 - Zawadzkie (opolskie)
zgodnie z ogłoszeniem termin zgłoszenia do 29,08,16
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2016-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa na okres próbny 3 miesiąceGodziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Słupsk (pomorskie)
- sprzedaż produktów w sieci Orange-praca między godz. 8 a 16 lub 13 - 21
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż usług Agencji Zatrudnienia specjalizującej się w rekrutacji cudzoziemców - w szczególności z Ukrainy, aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt z rosyjsko i ukraińsko- języcznymi kandydatami do pracy.
Hrex sp. z o.o. - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ U DOSTAWCÓW ORAZ KOORDYNOWANIE REALIZACJI TYCH ZAMÓWIEŃ,- UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z OBECNYMI DOSTAWCAMI,- POSZUKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW NA RYNKU OKREŚLONYCH TOWARÓW I USŁUG,- PROWADZENIE NEGOCJACJI Z DOSTAWCAMI.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
wykonywanie telefonów do klientów, obsługa poczty e-mail, podstawowe prace graficzne, pomoc przy spotkaniach sprzedażowych z klientem, dbanie o relację z klientem, przeprowadzanie analizy stron intermetowych, obsługa CRM
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
sprzedaż telefoniczna w siedzibie firmy oraz oddziałowa, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie produktów, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie klientów,praca w młodej dynamicznie rozwijającej się firmie,w bardzo dobrych warunkach lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SA - 2018-07-06 - Rybnik (śląskie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
prowadzenie projektów inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)