SPECJALISTA DS. REKLAMACJI Rybnik oferta pracy AGATA SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMACJI
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: AGATA SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żorska 56, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: AGATA SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Żorska 56, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Żorska
Numer budynku pracodawcy: 56
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu o świetleniowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.07.2018
Oferta pracy ważna do: 06.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,przygotowanie ofert promocyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Siemianów (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: praca pod presją czasu, umiejętność prowadzenia negocjacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, odpowiedzialność za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż, wyceny, fakturowanie, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Płocicz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów,analiza stanu zapasów, nalezności.
"DAK-BUD" Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Nadzór na brygadami pracowników, sporządzanie harmonogramów, rysunków technicznych, uczestnictwo w sporządzaniu kosztorysów ofert, uczestnictwo w planowaniu pracy w wydziale mechanicznym, nadzór, koordynacja i rozdział powierzonych do realizacji prac, prowadzenie prac zgodnie z zasadami BHP. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Umowa o pracę na czas określony 6 mcy z możliwością przedłużenia. Możliwość pracy na dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, 2. sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, 3. sporządzanie raportów płacowych, deklaracji rozliczeniowych, 4. rozliczanie należności z tytułu używania samochodów prywatnych, 5. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 6. sporządzanie wypłat ZFŚS.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, program płatnik, dobra znajomość ms office, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznychPraca na okresie próbnym 3 misiące, następnie umowa na czas określony
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, sporządzanie analiz i raportów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsluga przesyłek celnych, dbanie o wysoki poziom świadczonych uslug.
DACHSER SP. Z O.O. - 2017-08-03 - Rusocin (pomorskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
obsługa systemu rezerwacyjnego, wystawianie polis ubezpieczeniowych, sprzedaż biletów lotniczych w systemie rezerwacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)
wsparcie procesów Cash Managment i Controllingu w grupie kapitałowejprzygotowywanie płatnościnazór nad realizacjąuczestnictwo w przygotowywaniu biznesplanów, analiz raportówpomoc w bieżącej pracy działu ksiegowości
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)
mechanik samochodów osobowych, pracownik myjni, serwisu ogumienia
Przeds.Prod.Handl.Usługowe Ewa Ratajczak Leszno - 2017-01-13 - Śmigiel (wielkopolskie)
wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Krośnice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-12-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, umawianie spotkań rekrutacyjnych i budowanie dobrych relacji z kandydatamiMiejsce wykonywnaia pracy: Wrocław, ul. Klecińska,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 512 029 771, klimas.yoojin (at) gmail.comsala C
Yoo-Jin IMS Poland Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Nauka/pomoc:-kompletowaniu dokumentacji medycznej-przekazywaniu dokumentacji do archiwum-odbierze i przekazywaniu dokumentacji administracyjnej-prowadzeniu korespondecji działu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gdynia (pomorskie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Raportowanie w języku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei, udział w spotkaniach biznesowych z koreańskimi klientami, przygotowywanie raportów sprzedażowych dla koreańskiego zarządu spółki w Biskupicach, częste zagraniczne wyjazdy służbowe, orientacja na osiąganie celów i samodzielności w realizacji zadań, umowa o pracę na czas określony, jedna zmiana,
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż pojazdów specjalnych.
AMZ Kutno S.A. - 2017-09-06 - Kutno (łódzkie)
REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW, BUDOWANIE ORAZ ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW DOPASOWANĄ DO POTENCJAŁU KLIENTA, BUDOWANIE TRWAŁYCH REALIZACJI Z KANDYDATAMI, PRACOWNIKAMI I KLIENTAMI ORAZ ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY POPRZEZ POSZUKIWANIA NOWYCH MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG AGENCJI, PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH, UDZIAŁ W PLANOWANYCH REKRUTACJACH, PROWADZENIE REKRUTACJI W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I PRESJĄ CZASU, SAMODZIELNOŚĆ, BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ TECHNIKI REKRUTACJI I SELEKCJI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 4 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obowiązki: Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów Wyszukiwanie poddostawców alternatywnych Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych Dynamizm i otwartość Biegła znajomość MS ExcelOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)