SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU Ustroń oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wsparcie procesów Cash Managment i Controllingu w grupie kapitałowejprzygotowywanie płatnościnazór nad realizacjąuczestnictwo w przygotowywaniu biznesplanów, analiz raportówpomoc w bieżącej pracy działu ksiegowości
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Ustroń (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wsparcie procesów Cash Managment i Controllingu w grupie kapitałowejprzygotowywanie płatnościnazór nad realizacjąuczestnictwo w przygotowywaniu biznesplanów, analiz raportówpomoc w bieżącej pracy działu ksiegowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca pon.-pt. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustroń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustroń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość programu Excel
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Ustroń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustroń
Ulica pracodawcy: Sanatoryjna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: sanatoria uzdrowiskowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 22.11.2016
Oferta pracy ważna do: 22.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakty z klientami, rozmowy handlowe, zbieranie i realizacja zamówień od klientów rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Runów (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja prac i kierowanie sektorem krycia, prowadzenie wymaganej dokumentacji, planowanie i nadzór nad inseminacją, współpraca z innymi sektorami, nadzór nad stanem zdrowia zwierząt, prowadzenie magazynku paszowego, nadzór nad terminowością wykonywania zabiegów weterynaryjnych
Instytut Zootechniki PIB Zakład Doświadczalny Pawłowice - 2018-03-01 - Robczysko (wielkopolskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
potwierdzanie szczegółów zamówienia (terminy dostaw), nadzór nad realizacją zamówień, wystawianie dowodów wydania na wysyłane produkty, wystawianie listów przewozowych, współpraca z firmami transportowymi realizującymi usługi transportowe.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
obsługa rezerwacji internetowych, obsługa telefoniczna i osobista gości, aktualizowanie strony internetowej
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-07-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sprzedaz artykułów budowlano-remontowych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Przyrządzanie kebabów, sałatek. Wypełnianie HACCAP, obsługa klienta, utrzymanie czystości w miejscu pracy, sprzątanie stanowiska pracy. Praca na umowę zlecenie (1 miesiąc), a następnie na umowę o pracę. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł.
Firma Słomiński Spółka Cywilna Zdzisława Słomińska Fabiś, Dominik Słomiński Fabiś, Ryszard Olech - 2018-06-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Głuchołazy (opolskie)
Prace biurowa, przygotowywanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, księgowanie dokumentów księgowych,Sporządzanie pism i deklaracji do organów administracji podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Piaseczno (mazowieckie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
Praca w dziale handlowym: pozyskiwanie Klientów, przygotowywanie ofert wyrobów GOSCO FP - odpowiadanie na zapytania, nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami, ustalanie szczegółów wycen z Klientem.
GOSCO FP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-11 - Chomino (zachodniopomorskie)
-Organizacja transportu międzynarodowego:morskiego, kolejowego, lotniczego,- Organizacja transportu krajowego: kolejowego i drogowego,- Utrzymanie dobrych relacji z klientami,- Współpraca z podwykonawcami - Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, - Obsługa dokumentacji wysyłek, Prowadzenie i uaktualnianie baz danych - Rozliczenie usług transportowych .Umowa na okres próbny, jedna zmina 8:30-17:00 (30 min. bezpłatnej przerwy).Miejsce wykonywania pracy:Nowa Wieś Wrocławska Ryszarda Chomicza 1Kontakt kandydatów z pracodawcą: mailowo : joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland sp. z o.o. - 2016-12-05 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)
utrzymanie czystości w budynkach biurowych, socjalnych i magazynachpraca na umowę zlecenie (21 godzin w miesiącu), praca od pomiedziałku do piątku w przedziale czasowym 15:00-20:00oferta dostępna w sali B
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
Pomoc w przyrządzaniu potraw, lepienie pierogów, pakowanie pierogów, utrzymanie czystości pomieszczeń kuchennych i sanitarnych. Praca w godz od 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Brzesko (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa telefoniczna i e-mail klientów, obsługa programu do obsługi klientów, przygotowywanie dokumentacji dla klientów - oferty,
AKADEMIA SZKOLEŃ I ROZWOJU SUPERIOR MAŁGORZATA JUCHA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-09-13 - Tanowo (zachodniopomorskie)
- Odprawy celne w procedurach uproszczonych, - Utrzymywanie telefonicznych, mailowych i osobistych kontaktów z klientem z zagranicy, - Pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy, - Negocjowanie warunków handlowych, - Przygotowywanie ofert handlowych, - Przyjmowanie zamówień, - Fakturowanie, - Realizowanie dostaw, - Tworzenie raportów, sprawozdań. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Wynagrodzenie: od 2000 zł netto (około 2800 zł brutto) - w zależności od kwalifikacji. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres mailowy: bozena.przekwas (at) wp.pl, tel.: 71 372 88 99.
KOMETA MICHALSKA MAŁGORZATA - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń, tworzenie dokumentacji, wsparcie w organizacji ewaluacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków, utrzymanie porządku na stołówce
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH - 2017-04-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe s.c. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON, SIO, realizowanie zakupów wyposażenia i środków sczystości szkoły, przeprowadzniea inwentaryzacji sprzętu,dpowiada za utzrymanie czystości w szkole oraz za przeprowadzenie niezbędnych przeglądów w szkole, np. wynikających z ustawy o Prawie budowlanym.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)