SPECJALISTA DS. EKSPORTU Wrocław oferta pracy KOMETA MICHALSKA MAŁGORZATA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Odprawy celne w procedurach uproszczonych, - Utrzymywanie telefonicznych, mailowych i osobistych kontaktów z klientem z zagranicy, - Pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy, - Negocjowanie warunków handlowych, - Przygotowywanie ofert handlowych, - Przyjmowanie zamówień, - Fakturowanie, - Realizowanie dostaw, - Tworzenie raportów, sprawozdań. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Wynagrodzenie: od 2000 zł netto (około 2800 zł brutto) - w zależności od kwalifikacji. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres mailowy: bozena.przekwas (at) wp.pl, tel.: 71 372 88 99.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: KOMETA MICHALSKA MAŁGORZATA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Swojczycka 38, 51-501 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Odprawy celne w procedurach uproszczonych, - Utrzymywanie telefonicznych, mailowych i osobistych kontaktów z klientem z zagranicy, - Pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy, - Negocjowanie warunków handlowych, - Przygotowywanie ofert handlowych, - Przyjmowanie zamówień, - Fakturowanie, - Realizowanie dostaw, - Tworzenie raportów, sprawozdań. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Wynagrodzenie: od 2000 zł netto (około 2800 zł brutto) - w zależności od kwalifikacji. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres mailowy: bozena.przekwas (at) wp.pl, tel.: 71 372 88 99.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od 2000 zł netto, wysokość wynagrodzenia - w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie - brak wymagań, staż pracy: kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży hurtowej, dobra znajomość Excela, pewność siebie w kontaktach z klientami, komunikatywna znajomość języka angielskiego, czynne prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: KOMETA MICHALSKA MAŁGORZATA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Swojczycka 38, 51-501 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Swojczycka
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: RP.411-351/09
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.03.2016
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 17.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: współpraca z partnerami beiznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, koordynacja pobytu pracowników za granicą, werifikacja znajomości języka niemieckiego zatrudnionych pracowników. Osoby zainteresowane pracą proszone są o nadsyłanie podań na adres e-mail p.zgrzedek (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Zabezpieczanie sprawności technicznej obiektu, dbanie o sprawność techniczną instalacji i urządzeń elektrycznych, przeprowadzenie niezbędnych i możliwych do wykonania napraw ślusarskich, murarskich, malarskich, stolarskich i innych, wykonywanie prac porządkowych w szkole i na terenie szkoły, koszenie i grabienie trawy, grabienie liści, sprzątanie śmieci pozostawionych na posesji szkoły, w sezonie zimowym odśnieżanie schodów oraz dróg komunikacyjnych- Wynagrodzenie: 2105 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe. Minimum 4 lata pracy. Ważna książeczka zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. Punktualność, obowiązkowość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-14:00 lub e-mail: sp36katowice (at) wp.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 36 IM.KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO - 2017-10-19 - Katowice (śląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kierowca-magazynier
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Zbieranie zamówień na wapno nawozowe, zbieranie informacji o potrzebach rolnictwa w rejonie działania na nawozy wapniowo - magnezowe w perspektywie kilkuletniej, zbieranie i zabezpieczanie dokumentacji, zawieranie umów z jednostkami handlowymi. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Praca na ternie Piły i okolic oraz Wałcza i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-04 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc przy załadunku i rozładunek nasion, czyszczenie nasion.
Małopolska Hodowla Roślin Sp. z o.o. Oddział w Zamościu - 2017-08-18 - Zamość (lubelskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)
wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedaży, prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym ewidencja ruchów środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie i księgowanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie wartości środków trwałych z księgami, rozliczanie inwentaryzacji, obsługa techniczno-księgowa realizowanych projektów finansowanych ze środków UE i dotacji budżetowej, w tym przy wykorzystaniu programu SL2014, sporządzanie zestawień dot. rozliczeń kosztów, budżetowania i innych analiz księgowych
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Słupsk (pomorskie)
Praca w sklepie miesno-wędlinarskim.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty w godz. 08.00-16.00
Firma Handlowa DOMINO Zakład Rozbioru Mięsa Krzysztof Brdak - 2018-02-19 - Pólka-Raciąż (mazowieckie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Wykonywanie działań związanych z promocją marki SANHA, wprowadzanie danych do systemów firmy, sporządzanie umów klientów, prowadzenie działań marketingowych, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych, współudział w tworzeniu rocznego planu marketingowego, nadzór nad obiegiem dokumentów.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL.DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE.
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt z klientami im pracodawcą, poszukiwanie nowych pracodawców i pracowników, kontrola procesu rekrutacji. Praca na pełny etat, w godzinach 7-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)
specjalista ds kontroli jakości (konstrukcje stalowe) wykazdy od podwykonawców z terenu śląska, wielkopolski, małopolski i woj. dolnośląskiego
STAL - SYSTEMS S.A. - 2017-01-10 - Jaworzno (śląskie)
obsługa wypożyczalni samochodowej, wydania, odbiory, dokumentacja związana z wykonywaniem czynności na stanowisku.
KARMOT Kieć Spółka Jawna - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zapoznanie się z przepisami Bhp i P.poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- obsługa bezpośrednia biura rachunkowego,- przyjmowanie dokumentów od klientów do księgowania,- prowadzenie ewidencji faktur wystawianych za usługi,- bezpośrednia osługa klienta detalicznego dot. wypełniania wniosków, pitów, zaświadczeń,- zapoznanie się z komputerowym działaniem programu.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świebodzin (lubuskie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów ksiegowych, analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami, kontrola rozliczeń, bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu, monitorowanie procesu płatnosci, analiza dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
Montaż systemow wentylacji i klimatyzacji. Umiejetność posługiwania się spawarką. Praca z wykorzystaniem następujących maszyn spawarki wg technologii spawania PN-EN ISO 15614-1:2008 oraz maszyny do spawania punktowegoDALEX 3528-4D. Delegacje służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
administrowanie dokumentacją HACCP, utrzymywanie standardów sanitarno-higienicznych
SYSTEM DROB PiW Łosiowscy, B. Rojowicz spółka jawna - 2016-12-05 - Lubomierz (małopolskie)