SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Radzyń Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
Data publikacji: 2017-04-07
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Chomiczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
programowanie sterowników PLC, obsługa programu AutoCad
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
Planowanie i realizacja działań marketingowych firmy; planowanie i realizacja komunikacji z klientem i dostawcami, prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług.
"Aleksandra" Aleksandra Kociałkowska - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana,dokumentowanie przebiegu studiów. gromadzenie i archiwizowanie protokołów egzaminów i zaliczeń. przygotowywanie i doręczanie decyzji w indywidualnych sprawach studenta związanych z tokiem studiówobsługa studentów studiów dziennych i zaocznych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ligota Dolna (opolskie)
Skuteczne realizowanie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
wyszukiwanie kandydatów do pracy, kontakty z indyjskimi agencjami pracy
"Green P.M." Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Piła (wielkopolskie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami. Zawieranie i przechowywanie kontraktów. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Konsultant w Centrum Konferencyjnym.- Zakres obowiązków: Pozyskiwanie uczestników bezpłatnych spotkań i konferencji organizowanych przez pracodawcę. Pozyskiwanie informacji z rynku i ich analizowanie. Raportowanie bieżących wyników pracy.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie uzależnione od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Doskonałe umiejętności komunikacyjne. Wysoka kultura osobista. Wytrwałość i konsekwencja w działaniu. Mile widziana znajomość rynku IT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH. WEFYFIKACJA DANYCH. WPROWADZANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH DO SYSTEMU.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kłodzko (dolnośląskie)
zapewnienie ciągłości produkcji poprzez utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, sprawne i skuteczne usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń, bieżąca kontrola pracy maszyn i urządzeń oraz zapobieganie awariom w przypadku stwierdzenia nieprawidłości ich pracy, dokonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń przy zachowaniu zaleceń zawartych w dokumentacji technicznej oraz wewnętrznych ustaleń, proponowanie i wdrażanie działań usprawniających funkcjonowanie parku maszynowego
TAKT Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bolesław (małopolskie)
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w Kutnie-rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów.Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramownia systemowego,użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników.Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń.Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemch.
SII Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-28 - Kutno (łódzkie)
##zakres##
Wena s.c. I.Pilipczuk, C.Palak, P.Palak - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
zgodny z charakterystyką pracy
4 GRANTS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-02-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich, powykonawczych, tworzenie projektów instalacji sanitarnych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krosno (podkarpackie)
Projektowanie procesów technologicznych produkcji obuwia
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Nowy Targ (małopolskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)