SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU Gdańsk oferta pracy "Aleksandra" Aleksandra Kociałkowska
Stanowisko: SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja działań marketingowych firmy; planowanie i realizacja komunikacji z klientem i dostawcami, prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "Aleksandra" Aleksandra Kociałkowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 12, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i realizacja działań marketingowych firmy; planowanie i realizacja komunikacji z klientem i dostawcami, prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: marketing i handel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 2 lata doświadczenia, biegła znajomośc języków: angielskiego i rosyjskiego. Miejsce pracy: Gdańsk-Wrzeszcz. Kontakt telefoniczny: 58-301 33 37.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "Aleksandra" Aleksandra Kociałkowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 54c/13, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 54c/13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 23.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
utrzymanie ruchu linii produkcyjnych; przeglądy okresowe, naprawy, wymiana części; analiza historii awarii; konserwacja i naprawa elementów elektrycznych
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gliwice (śląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Krasne (podkarpackie)
wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J. - 2016-01-04 - Ociąż (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów naróżne stanowiska. monitorowanie stopnia satysfakcji kadry pracowniczej z wykonywanej pracy, budowa i rozwój dobrych relacji między pracownikami.
Gremi Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
nauka ofert bankowych dostępnych na rynku,nawiązanie wspólpracy z biurami nieruchomości oraz biurami rachunkowymi w celu pozyskania klienta, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, przygotowanie dokuemntacji kredytowej
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie mile widziane wyższewymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi programu SUBIEKT GTprawo jazdy kat. Bkomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość technik sprzedaży, operatywnośćPodtrzymywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, udział w realizacji strategii sprzedażowej, współpraca z magazynem i produkcją, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, kreowanie wizerunku i marki firmy.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2600 - 3000 zł brutto
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-07-17 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, kontrola ilości towarów, wykładanie towarów, proste prace porządkowe, prace biurowe
Carrefour Zamość - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
- prowadzenie akt osobowych - sporządzanie umówi o pracę, umówzleceń , umów o prace tymczasową - listy płac - wystawianie rachunków- obsługa kadrowa cudzoziemców, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie marketingu firmy, obsługa programów marketingowych, prowadzenie strony, tworzenie reklam itp. Wymagania: wykształcenie min. średnie - mile widziane kierunkowe, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów marketingowych, kreatywność, umiejętnośc pisania artykułów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: d.zasada (at) pl.beaphar.com lub 695-313-372.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2017-03-20 - Reda (pomorskie)
Planowanie transportu krajowego i międzynarodowego, przygotowanie dokumentacji transportowej, rozliczanie faktur transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE , WYKŁADANIE TOWARU, DOSTAWA DO KLIENTA W RAZIE POTRZEBY
"AGRA" S.C., Sklep Ogrodniczo-Rolny, Grażyna Jasińska - Borowska, Mieczysław Borowski - 2018-01-10 - Opoczno (łódzkie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Przeworsk (podkarpackie)
Programowanie w C#Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
- zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- współpraca z agencjami reklamowymi,- opracowywanie materiałów reklamowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zgierz (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-09-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
oferta dla osób do 30 roku życia-Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
-przygotowywanie analiz, zestawień, raportów,-analiza warunków handlowych pod klientów,-analiza informacji rynkowych w zakresie działań promocyjno-cenowych konkurencji,-analiza rynku i ofert konkurencji,-tworzenie ofert handlowych (pomoc)
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Niepołomice (małopolskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, przygotowanie danych do płac, obsługa systemu rejestracji czasu pracy, wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownia HR w innych zleconych zadaniach
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)