SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA BRANŻA ELEKTRYCZNA NISKOPRĄDOWA Rzeszów oferta pracy SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA BRANŻA ELEKTRYCZNA NISKOPRĄDOWA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
Data publikacji: 2016-04-11
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-301 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie od 2200 zł brutto / m-c w zwyż.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA BRANŻA ELEKTRYCZNA NISKOPRĄDOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU AUTOCAD
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obowiązkowość i sumienność w wypełnianiu obowiązków.Zainteresowania nowymi technologiami i elektroniką.Znajomość programu AUTOCAD.Priorytet mają osoby z umiejętnością pracy na programie NORMA (lub innym programie do kosztorysowania) oraz ze znajomością branży elektrycznej, technicznej lub posiadające znajomość urządzeń i rozwiązań stosowanych w systemach ochrony osób i mienia.
Nazwa pracodawcy: SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LWOWSKA 83, 35-301 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: LWOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 83
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem pracy w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, wdrażanie nowych zmian w zakresie BHP, dokonywanie analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego i inne
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nasielsk (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej Jakości Zdrowia Środków Spożywczych Materiałów i Wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ruchu granicznego, pomoc w sprawowaniu nadzworu przeciwepidemicznego
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Koroszczyn (lubelskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży online, opracowywanie i realizacja strategii i taktyk działań z zakresu marketingu online, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży online oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability), zarządzanie kampaniami e-commerce, planowanioe i prowadzenie akcji promocyjnych, wdrożenie i zarządzanie programem lojalnościowym, poszukiwanie szans na wyróżnienie się w Online, wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań e-marketingowych; WYMAGANIA:minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS), kompleksowe zrozumienie środowiska zakupów Online, Promocje, Sprzedaż i eMarketing. Biegłość w pragramach: Google Analytiecs, Google Adwords i Web Master Tools. Znajomość wytycznych Google w zakresie SEO oraz zasad ich wdrożenia na własnych stronach www / w sklepie online. Doświadczenie we wdrażaniu systemów Marketing Automation - zarządzanie bazą mailową, procesy. schematy automatyzacji. Doświadczenie w zakresie procesów i zasad e-Commerce: Up sale, cross sale, promocje. Zrozumienie i optymalizacja koszyka zakupowego - lejek zakupowy, poprawianie i zwiększanie konwersji zakupów. Znajomość zasad pozycjonowania stron w Internecie. Znajomość zagadnień związanych z wdrożeniem kanałem e-commercce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi tych obszarach. Pożądane doświadczenie w koordynacji projektów. Znajomość języka angielskiego.
Ottimo Systems Sp. z o.o. S.K. Lubliniec - 2017-05-15 - Lubliniec (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursyPraca zdalna, elastyczne godziny pracy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych, obsługa kontrahentów polegających na kompleksowej realizacji zamówień, promocja firmy i jej produktów.
XL TAPE INTERNATIONAL sp zo.o. - 2017-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
DINO POLSKA S.A. - 2016-04-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Zabierzów (małopolskie)
Współpraca z Zewnętrznym Działem MarketinguKorespondencja z klientami firmydbałość o wizerunek firmytworzenie analizdbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Zabrze (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentacją fundacji, promocja działań fundacji, dbałość o wizerunek fundacji, reprezentowanie fundacji , pozyskiwanie nowych partnerów oraz opieka nad obecnymi.
Fundacja FLY - 2017-03-02 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Smołdzino (pomorskie)
Zapewnienie dostępności komponentów zgodnie z planami produkcyjnymi, utrzymanie optymalnego poziomu zapasów, budowanie relacji ze stałymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.
Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A. - 2017-04-04 - Wolbrom (małopolskie)
Obsługa klientów indywidualnych. Przyjmowanie i ewidencja zamówień.Sporządzanie zleceń produkcyjnych w programie Klaes. Sporządzaniepotwierdzeń zamówień. Komplementowanie dokumentów dla danegoprojektu. Przygotowanie raportów sprzedażowych analiza wynikówsprzedaży.Praca od 9-17
KAPICA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- utrzymywanie i aktualizowanie narzędzi do raportowania i zarządzania projektami,- wsparcie i koordynacja zadań związanych z zarządzaniem projektami (kontroli jakości, raportowanie),- aktualizacja danych oraz prognoz,- zapewnienie wysokiej jakości otrzymanych danych wejściowych w oparciu o podane wytyczne,- zapewnienie, że ryzyko i problemy w procesach są identyfikowane, zgłaszane i eskalowane w miarę potrzeb.Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu mającego na celu zapewnienie szerokiego oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie zarządzania projektami i koordynacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zabierzów (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań wynikających z obowiązków służby BHP, kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów magazynowych, prowadzenie i kontrolowanie ewidencji dokuumentacji magazynowej w systemie, dbałość o poprawność i kompleksowość prowadzonej dokumentacji magazynowej, kontrolowanie dokumentacji przepływu towarów oraz bieżąca kontrola stanów magazynowych, inicjowanie usprawnień i dążenie do optymalizacji procesów magazynowych, współpraca z księgowością i innymi działami, tworzenie bieżących raportów i zestawień, zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-06-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, nadzór nad gospodarką opakowań zwrotnych:rozliczanie sald ze sklepami, prowadzenie bilansu opakowań, obsługa systemu TMS, tworzenie raportów i analiz, bieżąca współpraca ze sklepami, nadzór nad systemem do ewidencji czsu pracy, ścisła współpraca z działem kadr, bieżące wystawianie faktur działu logistyki, ścisła współpraca z działem księgowości, nadzór: nad zakupami działu, optymalizacja kosztów, nad funkcjonowaniem systemu HACCP na Platformie Logistycznej, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów.
POL-AGRO S.A. - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
•Rejestracja i weryfikacja zgłoszenia pod kątem formalnym,•Analiza i diagnoza zgłoszenia w zakresie merytorycznym,•Koordynacja, monitorowanie i eskalowanie zadania związanego z realizacją zgłoszeń,•Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz konsultacji z zakresu danego produktu,•Opracowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją zadań serwisowych.
Sygnity S.A. - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem pracy- spawanie dowolnymi metodami
METAL PLAST JANUSZ ZAGÓRSKI - 2017-08-22 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
nauka zawierania transakcji sprzedaży, przygotowywania ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, udział w realizacji polityki personalnej, obsługa kadrowo - płacowa, rozliczanie ewidencji czasu pracy, wsparcie w realizacji planu szkoleń, udział w realizacji projektów rekrutacyjnych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z raportami, procedurami, wsparcie w pracach działu personalnego, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu administracji personalnej.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2016-01-26 - Płock (mazowieckie)