SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/PPP ŁAŃCUT Rzeszów oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/PPP ŁAŃCUT
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: czasowy ze stawka miesięczną +dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/PPP ŁAŃCUT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali operatorzy sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
umiejętność wykonywania prac montażowych i pomiarowych na kablach miedzianych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
prawo jazdy kat. B lub b+E lub C+E, mile widziane doświadczenie w zakresie automatyk SRK
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Łańcut
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 11/109, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Adres strony pracodawcy: www.telkol.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: naprawa sprzętu telekomunikacyjnego
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Łańcut
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace montażowe, cięcie gazowe i gazowo-elektryczne
SK-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień,współpraca z działem produkcji.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-04-15 - Nowa Sól (lubuskie)
JW.
TELL Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Błonie (łódzkie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace murarskie na terenie woj. oposkiego, praca w godz. 8-16
Zakład Murarski Zdzisław Jaros - 2016-08-30 - Zimnice Małe (opolskie)
Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurierów (obieg tonerów i drukarek), badanie satysfakcji klientów z obsługi, praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Ciągłe badanie i monitoring rynku surowców kosmetycznych, doradztwo z zakresu zastosowań, oraz aktywne rozwijanie sprzedaży surowców kosmetycznych; uczestnictwo w targach branżowych.
M.W.M. Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
obsługa klienta
SOBIESKI TRADE Sp. z o.o. Oddział w Augustowie (REDO) - 2018-07-20 - Augustów (podlaskie)
obsługa biura, fakturowanie, magazynowanie
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-12-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
kontrola jakości szyb
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Chmielów (podkarpackie)
Praca z komputerem, kontakt telefoniczne i mailowy z kontrachentami, monitorowanie płynnego przepływu zleceń za pomocą dedykowanego systemu, praca stacjonarna w biurze przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Reguły (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa, czyszczenie, eksploatacja maszyn i urzadzeń produkcyjnych, nadzór nad prawidłowoscią produkcji
OrganikAgro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2017-12-01 - Dobroń Duży (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
systematyczne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na tuleje tekturowe/kątowniki tekturowe/ oraz inne opakowania z oferty firmy, obsługa klientów pod kątem zapytań, zamówień, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z klientami, przygotowanie i prezentacja oferty handlowej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Radom (mazowieckie)
Rehabilitacja uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2016-06-28 - Gorzyce (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Działoszyn (łódzkie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji. Zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-07-04 - Karczew (mazowieckie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg.zawodu
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-07-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
- zarządzanie personelem kontroli jakości; - zatwierdzanie dokumentacji techniczno- jakościowej; - wykonywanie dokumentacji jakościowej; - wykonywanie wskaźników jakościowych; - przygotowywanie firmy do audytów zewnętrznych klientów; - analizowanie reklamacji klientów i podejmowanie działań korygujących;- nadzór nad projektem wdrożenia ISO TS 16949:2002 w zakładzie;
HT SKIT Poland Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Bieruń (śląskie)