SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH Chojna oferta pracy Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura, fakturowanie, magazynowanie
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Chojna (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa biura, fakturowanie, magazynowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfiński
Gmina pracodawcy: Chojna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojna
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy ważna do: 06.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Informujemy o możliwości zatrudnienia na stanowisku pracowniczym: specjalista w Wydziale Zaopatrzenia Szkoły Policji w Katowicach. - Warunki zatrudnienia:1) umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa, pełny etat;2) wynagrodzenie: ok. 2160 zł brutto; 3) przewidywana data zatrudnienia: 1 grudnia 2016 r.;4) praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30, wyłącznie w siedzibie pracodawcy (Katowice, ul. Gen. Jankego 276);5) zakres obowiązków: realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy szkoły, prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów, prowadzenie postępowań administra-cyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie, prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Od kandydatów oczekujemy:1) wykształcenia średniego i 3-letniego stażu pracy (tj. zatrudnienia pracowniczego) lub wykształcenia wyższego i rocznego stażu pracy (wskazane wykształcenie administracyjne lub pokrewne);2) doświadczenia w zakresie stosowania kpa (umiejętność stosowania przepisów kpa)3) obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego Ms Office (obsługa programów Word i Excel).
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty odpowiedzialna będzie min. za:•współudział w projektowaniu i modelowaniu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW); •wypracowywanie kryteriów oceny gotowych wyrobów; •współudział w opracowywaniu dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;•dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorami PUiW; •dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz przygotowywanie zaświadczenia o jego zgodności z obowiązującymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorem PUiW;•prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno technologicznych PUiW;•udział w działalności normaliz
Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)
stworzenie zintegrowanego systemu kontroli finansów w Spółce LUMEL S.A, zapewnianie skuteczności i efektywnośći działania Spółki, wiarygodności zasad sprawozdawczości finansowej , przestrzegania zasad zarządzania ryzykiem oraz zgodności działania Spółki z przepisami prawa, analizowanie zadań wykonywanych przez poszczególne działy Spółki, analiza procedur obowiązujących w Spółce, kontrola poprawności działania wdrożonego systemu.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ksiąg podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-09 - Błonie (mazowieckie)
obsługa maszyn do produkcji opakowań
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Fijewo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kampanii marketingowych w internecie (newsletter, AdWords, facebook, instagram).
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń,opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla ww. form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik biurowy (staż)
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Tychy (śląskie)
Nauka/pomoc w:-kompletowaniu i tworzeniu materiałów szkoleniowych-przygotowywaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych-administrowaniu internetowaj platforny szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sopot (pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, email, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z klientami -pozyskiwanie informacji - tworzenie i administrowanie informacjami w systemie komputerowym. Nadzór nad procesami logistycznymi, kontakty z fabrykami w Europie. Planowanie, koordynowanie oraz monitoring przebiegu transportu - komunikowanie się w języku niemieckim i angielaskim w sprawach dotyczących transportu ładunków.
GLOB - TRANS ITIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
analiza dokumentacjii wymagan technicznychzwiązanych zproceduraprzygotowania oferty dot.produkcji,montażu konstrukcji stalowych.kalkulacja nakladów kosztów,zastosowywaniei opracowanie ofert w kontekscie mozliwosci technicznych Spółkioraz w oparciu optymalizacji ekonomicznej
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-01-05 - Słupca (wielkopolskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Negocjowanie najkorzystniejszych pod względem cen i jakości wyrobów metalowych i zamków, łączników i armatury oraz dodatkowego wyposażenia hydraulicznego, grzejników gorącej wody, instalacyjnego sprzętu sanitarnego: rur, złączek, uszczelek, zaworów, trójników, rur gumowych. Negocjowanie najkorzystniejszych pod względem cen i jakości narzędzi tj. młotki, piły, wkrętaki oraz pozostałych narzędzi ręcznych. Wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangladeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przedstawicielami tych firm, ustalanie warunków transakcji. Utrzymywanie kontaktów oraz doskonalenie relacji ze sprawdzonymi dostawcami sprzedaży online w j. angielskim, urdu, punjabi i/lub hindi. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy w związku z tym znajomość języka angielskiego, urdu, punjabi i /lub hindi jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe, specjalność handel, marketing. Doświadczenie zawodowe 2 lata na ww. stanowisku pracy. Znajomość języka:urdu, punjabi i/lub hindi, angielski. Dobra znajomość branży sprzedaży wyrobów metalowych oraz sprzętu i wyposażenia hydraulicznego i grzejnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wołomin (mazowieckie)
Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie towarów, skręcanie, montaż, metkowanie towarów, przyjmowanie zamówień, sprzedawca zabawek. obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łosice (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Rybnik (śląskie)
ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunków kosztów i wyników, analizowanie wyników, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)