SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH- DZIAŁ EKSPORTU Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH- DZIAŁ EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 950 PLN
Zakres obowiązków: Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
Data publikacji: 2017-01-09
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH- DZIAŁ EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: prawo jazdy kat. B; zainteresowanie motoryzacją. Mile widziana: Biegła znajomość wybranego języka (agielski bądź niemiecki); doświadczenie na stanowisku handlowym; bardzo dobra organizacja pracy; znajomość pakietu MS Office, procesów handlowych i obsługi klientów; dokładność; sumienność; ukierunkowanie na cel; umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać mailem z dopiskiem "dział handflowy" oraz klauzulą o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Telefonicznie w godzinach 11-15, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.01.2017
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Realizowanie działań administracyjnych związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych osób z Ukrainy; kontakt z Publicznymi Służbami Zatrudnienia odpowiedzialnymi za legalizację pobytu pracowników z Ukrainy;
MAJK-TEXTILE WÓJCIK MACIEJ - 2017-02-23 - Wełnica (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzorowanie realizacji ustalonych procedur, nadzór nad jakością wytwarzranych produktów. System wielozmianowy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kończyce Małe (śląskie)
obsługa klienta
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Jaworzno - 2017-12-13 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów i usług SKOK Chmielewskiego, rozmowa z klientem, obsługa kasy, przygotowanie dokumentów, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe,
SKOK Chmielewskiego - 2017-11-21 - Bychawa (lubelskie)
Koordynacja procesu sprzedaży produktu począwszy od analizy rynku i przygotowania oferty do podpisania z klientem umowy i sprzeaży
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Widów (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chełm (lubelskie)
Kontakt z klientem biznesowym, telefoniczna sprzedaż produktów i usług marketingowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 5 lat; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-03-09 - Toszek (śląskie)
szukanie nowych dostawców- mozliwe wyjazdy, zbieranie dostępnych ofert, wprowadzanie faktur zakupu, zkładanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Białystok (podlaskie)
KONTAKTY HANDLOWE Z KONTRAHENTAMI Z CHIN; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW (REGULACJI PRAWNYCH) IMPORT - EXPORT, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, zasadami ochrony danych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz trybem pracy i zakresem zadań poszczególnych wydziałów. 2. Pomoc w analizowaniu dokumentów. 3. Przygotowywanie korespondencji i dokumentów. 4. Wsparcie w wysyłce dokumentów
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa biurowa i administracyjna działu, obieg dokumentacji i korespondencji
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, transport i logistyka), umiejętności: łatwość nawiazywania kontaktów, znajomość branży (chemia przemysłowa/spożywcza- rynki Europy Wschodniej), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży handlowej, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych dostawców, odbiorcow, kontrahentów z rynku Europy Wschodniej, sprzedaż, zakup towarów,negocjacje cen surowców .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
systematyczne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na tuleje tekturowe/kątowniki tekturowe/ oraz inne opakowania z oferty firmy, obsługa klientów pod kątem zapytań, zamówień, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z klientami, przygotowanie i prezentacja oferty handlowej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Radom (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gostków (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań:prowadzenie sekretariatu Biura SGR,organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGRnadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,obsługa organów SGR,archiwizacja dokumentów SGR,realizacja projektów współpracy,organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.Zakres odpowiedzialności:za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.Praca w godz. 07.30-15.30. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.30-15.30.
Słowińska Grupa Rybacka - 2016-08-01 - Przewłoka (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Siedlce (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 9-11
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Puck (pomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-06 - Tajęcina (podkarpackie)
projektowanie i zarządzanie procesu P2P w dużej organizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-10-14 - Chełm (lubelskie)