SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA J. SŁOWACKI K/M (WARSZAWA LUB ZDALNIE) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA J. SŁOWACKI K/M (WARSZAWA LUB ZDALNIE)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-03-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1500-3000 netto premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA J. SŁOWACKI K/M (WARSZAWA LUB ZDALNIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, Biegła znajomość języka słowackiego w mowie i piśmie, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu pracy własnej, samodzielność i nastawienie na realizację celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów obcojęzycznych, kontakt z klientami obcojęzycznymi oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Elastyczne godziny pracy, prac stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/SK/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lubin (dolnośląskie)
Składanie zamówień i dostawców.Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.Wysyłanie zapytań ofertowych.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
sprzedaż mieszkań, kontakt z klientem
URBEX sp. z o.o. - 2016-03-14 - Osiek (dolnośląskie)
Kontakt z odbiorcami z pełną ich obsługą wraz z dostawami towaru
SZKÓŁKA PNĄCZY MAREK WĘDROWSKI - 2016-04-28 - Kolincz (pomorskie)
telefonicyna obsługa klienta
OMEGA S.C. Malwina Skalik, Klaudia Ciapała - 2015-10-05 - Czeladź (śląskie)
Organizowanie pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, zarządzanie zespołem 100 osób, kontakty ze strukturami państwowymi: polskimi i ukraińskimi. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej oraz Wiśle.
FUNDACJA WSPIERANIA SPORTU I ZDROWIA - 2017-12-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
planowanie i realizacja działań marketingowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Udział w opracowaniu materiałów reklamowych. Nawiązywanie kntaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomośc języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Praca na nowobudowanej drodze E7, trasa Elbląg - Nowy Dwór Gdański do Nogatu; firma dozoruje w godzinach nocnych - w weekendy całodobowo.Odział w Elblągu ul. Lotnicza 1 budynek WORD-u pok. 28
Biuro Ochrony SKORPION Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i za
Caro sp. zo.o. sp. komandytowa - 2016-08-22 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Szycie bielizny damskiej i odzieży damskiej. Wymagane wykształcenie zasadnicze, staż pracy 1-3 lata, umiejętność obsługi maszyn szwalniczych. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzedaży internetowej poprzez platformę Allegro, obsługa klienta telefonicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PHU "FOCUS" SŁAWOMIR CZAJKOWSKI - 2015-12-29 - Piła (wielkopolskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, realizacja złożonego zamówienia, tworzenie opisów produktów, obsługa kasy fiskalnej, komputera.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem - 2018-08-08 - Kościelisko (małopolskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism; - obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
Związany ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Tczew (pomorskie)
Współpraca z klientami z Ukrainy i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
kontakt telefoniczny z klientami zagranicznymi, budowanie bazy klientów, obsługa zamówień, kontakt z dostawcami
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika- specjalisty ds. produkcji pralin oraz projektowania i tworzenia ozdób z karmelu; produkcja pralin, wykonywanie deserów- bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zebrzydowice (małopolskie)
Przygotowywanie gabinetu do pracy, praca z komputerem- rejestracja pacjentów, sterylizacja narzędzi stomatologicznych, asysta przy pracy lekarza, sprzątanie gabinetu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tarnów (małopolskie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
planowanie, projektowanie, realizowanie kampanii reklamowych on line, zarzadzanie treścią na stronie internetowej stały monitoring efektywności prowadzonych działań , tworzenie ofert produktów dla klientów
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
przyjmowanie wniosków kredytowych, kompletowanie dokumentacji kredytowej, badanie i ocena zdolności kredytowej, przygotowanie propozycji kredytowej, sporządzanie i zawieranie umów kredytowych
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE - 2017-04-18 - Malanów (wielkopolskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.Miejsce pracy: siedziba firmy, w terenie, także praca zdalna
SILENT RIVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
szycie odzieży ciężkiej (płaszcze, mundury)
PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE DRWAL ADAM ZIELIŃSKI - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)