SPECJALISTA/TKA D/S INFORMACJI Przewłoka oferta pracy Słowińska Grupa Rybacka
Stanowisko: SPECJALISTA/TKA D/S INFORMACJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań:prowadzenie sekretariatu Biura SGR,organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGRnadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,obsługa organów SGR,archiwizacja dokumentów SGR,realizacja projektów współpracy,organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.Zakres odpowiedzialności:za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.Praca w godz. 07.30-15.30. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.30-15.30.
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Przewłoka (pomorskie)
Pracodawca: Słowińska Grupa Rybacka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ustecka 8, 76-270 Przewłoka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań:prowadzenie sekretariatu Biura SGR,organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGRnadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,obsługa organów SGR,archiwizacja dokumentów SGR,realizacja projektów współpracy,organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności.Zakres odpowiedzialności:za powierzone zadania pracownik odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Biura SGR,rzetelne i terminowe załatwianie spraw związanych z rozprowadzeniem korespondencji,prowadzenie archiwum zgodnie z przepisami,stosowanie procedur i regulaminów obowiązujących w SGR.Praca w godz. 07.30-15.30. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/TKA D/S INFORMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przewłoka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe,prawo jazdy kat. B oraz własny samochód (dostęp do samochodu) z możliwością wykorzystania do celów służbowych,znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,znajomość obsługi komputera (obsługa oprogramowania typu: MS Office oraz Internetu) i obsługi urządzeń biurowych,umiejętność sprawnej organizacji pracy,komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z otoczeniem kreatywność, dynamika w działaniu,świadomość kosztowa,odpowiedzialność dyscyplina wewnętrzna,niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.Wymagania pożądane:wykształcenie związane z ochroną środowiska,doświadczenie we wdrażaniu i/lub rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków UE,znajomość dokumentów programu PO RYBY, PROW i LSR SGR na lata 2014-2020,znajomość innych języków obcych,znajomość obsługi urządzeń informatycznych i komputerowych, dyspozycyjność, odporność na stres,staż pracy minimum 1 rok,doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,doświadczenie, staż lub praktyka na podobnym stanowisku pracy.
Nazwa pracodawcy: Słowińska Grupa Rybacka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Ustecka 8, 76-270 Przewłoka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV oraz list motywacyjny,kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, szkolenia, kursy,oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne oraz pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Specjalista/tka ds. informacji" w Biurze Słowińskiej Grupy Rybackiej, Przewłoka ul. Ustecka 8 - bezpośrednio w sekretariacie biura SGR bądź drogą pocztową (decyduje data wpływu do Biura SGR) do dnia 15 sierpnia 2016r.Po tym terminie nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej SGR (www.sgr.org.pl) zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru.Zarząd zastrzega sobie prawo nie zwracania ofert i prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przewłoka
Ulica pracodawcy: Ustecka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 16.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej, przygotowywanie zapytań ofertowych, ofert handlowych, przygotowywanie formalno - prawnej strony umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów o dostawy, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, kontakt z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów firmy w zakresie zakupów towarów i sprzedaży. Wynagrodzenie 2500 zł Netto.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Plastpom - 2018-07-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Transport towarów na terenie Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + diety. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodne z czasem pracy kierowców. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kierowcy ciągnika siodłowego w transporcie międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych do sprzedaży stacjonarnej oraz przez internetowy kanał dystrybucji, serwis w zakresie podstawowym niezbędny przy sprzedaży elektroniki użytkowej. Modernizacja stron internetowych, aukcji internetowych oraz wdrażanie i realizacja projektów z zakresu sprzedaży bezpośredniej na rynku lokalnym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Łańcut (podkarpackie)
usługi ślusarskie- dorabianie kluczy, usługi zegarmistrzowskie, sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Legnica (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na linii produkcyjnej okien PCV
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac.
PONER SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Mianowice (wielkopolskie)
rozliczanie pracownikówobsługa programu kalkulacyjnego Excel
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i weryfikowanie dokumentów dotyczących przyjęcia pracownika do pracy wg obowiązujących przepisów, kierowanie do akceptacji i weryfikacji w dziale, w którym kandydat będzie zatrudniony, kierowanie na wstępne badania lekarskie i psychotechniczne; sporządzanie umów o pracę, wprowadzanie danych do komputera; wprowadzanie kandydata do pracy, skierowanie na szkolenie wstępne z zakresu BHP i ppoż; zakładanie akt osobowych wg obowiązujących przepisów; sporządzanie wydruków komputerowych na potrzeby Dyrekcji oraz instytucji do tego upoważnionych,; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; archiwizowanie dokumentacji kadrowej i ZUS oraz przekazywanie do Archiwum Zakładowego; ustalanie wg obowiązujących przepisów stażu pracy, skutkujących na urlop wypoczynkowy, wysokość nagrody jubileuszowej, wymiaru okresu wypowiedzenia, uprawnień emerytalnych itp; terminowe sporządzanie wniosków do nagrody jubileuszowej; wydawanie świadectw pracy byłym pracownikom; przyjmowanie i sporządzanie wniosków do kapitału początkowego, druków Rp-7 oraz współpraca z ZUS - em w tym zakresie; zgłaszanie do ZUS informacji o pracownikach na formularzach zgłoszeniowych; sporządzanie ewidencji czasu pracy.Termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzien 2019.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-06-13 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie ekspertyz, publikacji, wzorów dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zamówień
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2016-12-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami, aktualizacja baz klientów, analiza i przygotowanie raportów , zapewnienie sprawnej obsługi, uzupełnianie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kiełczygłów (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, partnerów, inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych, kontakt z klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, współpraca z zespołem.
Republic of Expo - 2016-08-03 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, tworzenie bazy klientów, nawiązywanie kontaktów, negocjacje z kontrahentami
POMIMEX STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Opiniowamie wad i usterek budynków ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi za wady wykonanych robót, przygotowywanie pism do wykonawców budynków w zakresie dot. wad i usterek ujawnionych w czasie gwarancji, udzielanie lokatorom odpowiedzi na pisma dot. spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,współudział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych,prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem planowych remontów zasobów mieszkaniowych Spółki,udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków będących na gwarancji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw,udział w sprawach związanych z naprawami gwarancyjnymi wynikającymi z okresowych przeglądów budynków,prowadzenie czynności przygotowawczych związanych z przekazaniem lub odbiorem lokali mieszkalnych najemcom, prowadzenie harmonogramu i nadzór nad wymianą liczników tj. wodomierzy i ciepłomierzy w lokalach,udział w sprawach związanych z naprawami pogwarancyjnymi budynków i ich otoczenia.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
BUSINESS PARTNER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przesyłanie zamówień do działu produkcyjnego, harmonogramowanie zamówień, negocjowanie i zamawianie usług transportowych, dbałość o kompletność dokumentacji wysyłkowej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - mile widziane logistyka lub handel, min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint), odpowiedzialność, dokładność, terminowość, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
"LENTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Lubliniec (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bochnia (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi, rozliczanie czasu pracy, utrzymywanie kontaktów z pracownikami cudzoziemskimi
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług bankowych oraz kart kredytowych przez telefon
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie mile widziane, obsługa programów kosztorysowych.
PPU "PRO-MET" H.Kobusiński i wspólnicy Sp. j. - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)